Omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz. DEEL 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Revolpathon:

ik zeg ook niet dat je het hele stuk achter elkaar moet rijden, er is genoeg gelegenheid om lekker even een terrasje op te zoeken. Als wij een dagrit maken, dan stoppen we zelfs elk uur of anderhalf uur kort om de benen te strekken / tanken / eten.
Newbieritten zijn best leuk. Tempo niet te hoog, regelmatig stoppen en leuke route. Hou er alleen goed rekening mee dat er velen zijn die weinig ervaring hebben. ;)
 
Daarom rijden wij altijd de ijsseldijk ;) Dan kunnen de aso's alvast vooruit knallen en de rest komt later. aan het eind van de dijk wachten we weer op elkaar :P
 
nou dan gaan we toch even een ritje plannen alvast :) als iedereen weer terug is van vakantie ofzo? .*D

ik ga om 8 uur trouwens ook even rijden, mochten er hier mensen zijn die mee willen, mij kwijt willen rijden, of mij het een en ander willen laten zien dan zie ik jullie wel bij de bemande esso pomp in zeewolde rond die tijd, lekker rustig op de weg omdat iedereen al thuis zit voor de wedstrijd (wil wel de 2e helft zien dus dan ben ik weer thuis)

ik zie wel of iemand ff wil rijden.

edit: @ lichthuis, ben zelf ook newbie dus zal wel ergens redelijk vooraan in de groep rijden maar dat zie ik dan wel, zal wel leuk ff dijkes knallen zijn en beter bochten leren rijden :)
 
Laatst bewerkt:
Heb flevo ook al weggegeven. En almere ook :p ik denk dat ik met pensioen ga ;)
 
Als je bij Nunspeet bent vanaf de Harderwijkerweg en de eerste rotonde links gaat kan je mooi achter Nunspeet langs aan de kant van het veluwemeer.... als je dan rechts de Kolmansweg op gaat n gegeven moment op die weg vanaf de rotonde kan je heel ver doorrijden en kom je op de bovenweg, en die gaat idd door richting Elburg en 't Harde. Daar kan je leuk sturen, alleen als je een hekel hebt aan strontvliegen dan kan raad ik je af daar te gaan rijden :P

Nou het stuk vanaf nunspeet tot t'Harde (de bovenweg) is op dit moment nog niet echt aan te raden. Ze hebben er weer nieuw grind overheen gestrooid :N , dus nog ff wachten tot dat het goed aangereden is...
 
Meen dat dat vorig jaar op de kolmansweg ook al t geval was, of t jaar daarvoor...

Klopt ja! Dat was vorig jaar en dat is nu wel weer goed te rijden in ieder geval.

Wanneer rijd jij meestal eigenlijk? Keertje samen rijden, aangezien we niet zo bijster ver van elkaar wonen :P
 
Klopt ja! Dat was vorig jaar en dat is nu wel weer goed te rijden in ieder geval.

Wanneer rijd jij meestal eigenlijk? Keertje samen rijden, aangezien we niet zo bijster ver van elkaar wonen :P
Ja ik vind het prima hoor, ben in de weekenden laatste tijd wel veel weg, en tis me ook iets te heet nu, maar 's avonds wil ik nog wel eens gaan rijden... Meestal gaat mn vriendin ook mee, die gaat volgende maand beginnen met lessen :]
 
Wie gaat dat bijhouden, zag al wat gegadigden...

Misschien kunnen we alvast wat brainstormen over een indeling en een mooi plaatje in elkaar flansen...
 
Ja ik vind het prima hoor, ben in de weekenden laatste tijd wel veel weg, en tis me ook iets te heet nu, maar 's avonds wil ik nog wel eens gaan rijden... Meestal gaat mn vriendin ook mee, die gaat volgende maand beginnen met lessen :]

Ja inderdaad, het is nu echt te warm, pas was ik aan het rijden, nou naar 30 min was ik weer thuis, niet te harden :P. Moeten we s'avonds maar een keer plannen ja. Ah ok dat is wel nice :) Mijn vriendin wil het ook wel, maar heeft er nu nog niet echt geld voor(arm studentje) :P
 
we kunnen een keer als we met zun allen op een rit komen een foto maken van alle motoren naast mekaar, of iets dergelijks en maken we daar een mooi fotosoep logo omheen oid.

ik kan voorlopig even niet rijden, iets te wild geweest op de trampoline en ben dubbelgeklapt met mijn rug en heb nu last van spit (ben blij dat het verder niks ernstigers is, viel namelijk best wel hoog) maar goed dat het veel te warm is om te rijden. mis ik tenminste niks.

lichthuis: jij heb wel laten zien dat jij redelijk wat leuke wegen weet hier in de buurt, kun jij een route maken voor een meet?
 
we kunnen een keer als we met zun allen op een rit komen een foto maken van alle motoren naast mekaar, of iets dergelijks en maken we daar een mooi fotosoep logo omheen oid.

ik kan voorlopig even niet rijden, iets te wild geweest op de trampoline en ben dubbelgeklapt met mijn rug en heb nu last van spit (ben blij dat het verder niks ernstigers is, viel namelijk best wel hoog) maar goed dat het veel te warm is om te rijden. mis ik tenminste niks.

lichthuis: jij heb wel laten zien dat jij redelijk wat leuke wegen weet hier in de buurt, kun jij een route maken voor een meet?
Vast wel... ;)

Eerst maar eens de animo peilen en een datum roepen. Ik kan me voorstellen dat velen met vakantie gaan. Die van ons zit er alweer op, helaas... -O-

EDIT: Zoiets??? ('t Is maar een 1e probeersel...)
 
Laatst bewerkt:
ik ben de eerste 2 weken van augustus zowieso weg, dus mischien eind augustus begin september, denk dat dan iedereen wel zo ongeveer zijn vakantie heeft gehad.

als de meet er komt ben ik er zowieso bij.
 
Laatst bewerkt:
Vast wel... ;)

Eerst maar eens de animo peilen en een datum roepen. Ik kan me voorstellen dat velen met vakantie gaan. Die van ons zit er alweer op, helaas... -O-

EDIT: Zoiets??? ('t Is maar een 1e probeersel...)
Ziet er leuk uit hoor, die route rijd ik wel vaak, maar dan meestal de helft ;)

Wie weet die website waarop men een datum aan kan geven dat ze beschikbaar zijn en dat het dan rood en groen kleurt??
 
Ja inderdaad, het is nu echt te warm, pas was ik aan het rijden, nou naar 30 min was ik weer thuis, niet te harden :P. Moeten we s'avonds maar een keer plannen ja. Ah ok dat is wel nice :) Mijn vriendin wil het ook wel, maar heeft er nu nog niet echt geld voor(arm studentje) :P
Haha dan kan je na die 30min ook wel doorrijden, zweten doe je dan toch al :+
Ben gister wezen karten, we zaten nog te twijfelen om niet te gaan, maar toch 1x geprobeerd... dat doen we dus ook nooit meer met dit weer :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan