Omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz. DEEL 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet eruit als een gave route, een aantal van die wegen ken ik al en dat zijn leuke wegen om te doen,

ik heb vandaag ook weer 15 minuutjes gereden, langer kan nog niet met mijn rug maar ik kan in iedergeval weer naar het werk rijden dus het beesie hoeft niet meer stil te staan :)

met dit weer is het trouwens wel prima rijden, mag dan wel 27 graden zijn maar in dat kwartiertje begon ik niet echt te zweten ofzo en ben niet buiten de bbk geweest, dat je pak ranzig word is neit erg als je erin zit terwijl die ranzig word, tis pas erg als je een al volgezweet pak aantrekt (gebeurde mij bij de rijschool) dat is pas ranzig.
 
ziet eruit als een gave route, een aantal van die wegen ken ik al en dat zijn leuke wegen om te doen,

ik heb vandaag ook weer 15 minuutjes gereden, langer kan nog niet met mijn rug maar ik kan in iedergeval weer naar het werk rijden dus het beesie hoeft niet meer stil te staan :)

met dit weer is het trouwens wel prima rijden, mag dan wel 27 graden zijn maar in dat kwartiertje begon ik niet echt te zweten ofzo en ben niet buiten de bbk geweest, dat je pak ranzig word is neit erg als je erin zit terwijl die ranzig word, tis pas erg als je een al volgezweet pak aantrekt (gebeurde mij bij de rijschool) dat is pas ranzig.
Daarom had ik vanaf het begin af aan gelijk mijn eigen pak! Veel beter en zit ook altijd lekkerder omdat je die zelf hebt gepast en vergeleken met andere, dus de pasvorm klopt dan ook... Vooral als vrouw zijnde trouwens, bij de rijschool hebben ze alleen van die lompe mannen pakken...
 
Wanneer is iedereen weer terug van vakantie?
Misschien handig om even te bekijken dan kunnen we aan de hand daarvan een datum prikken voor het ritje... Misschien ook een topic voor aanmaken?
 
Laatst bewerkt:
We kunnen ook gewoon es afspreken op de boulevard en een stukkie gaan rijden..

Tegen de tijd dat iedereen terug is van vakantie is de zomer voorbij :P
 
We kunnen ook gewoon es afspreken op de boulevard en een stukkie gaan rijden..

Tegen de tijd dat iedereen terug is van vakantie is de zomer voorbij :P

Haha, dat is ook waar.

Ik ben vanaf volgende week in ieder geval 2 weken weg. Dan 4 dagen in Nederland, en dan weer 7 dagen weg, dus ik kan over 4 weken wel een keer.

Ik zou gewoon een keer plannen en dan kijken wie er kunnen.... :Y
 
mijn vakantie gaat niet door dus kan de hele zomer eigenlijk wel,

mischien ook even brainstormen over een naam van het topic... het huidige topictitel ligt lastig in de mond :P anyhow

gewoon een keer een datum prikken en kijken we er meegaan, en het lijkt me leuk als er ook mensen meegaan die niet op m-f zitten.

@lampje

mijn eigen was is stuk in de rits dus ik moest wel een jas van de rijschool aan, heb vandaag mijn leren combi opgehaald, dus nu is het even wachten tot mijn rug beter is en dan kan ik weer knallen :)
 
mijn vakantie gaat niet door dus kan de hele zomer eigenlijk wel,

mischien ook even brainstormen over een naam van het topic... het huidige topictitel ligt lastig in de mond :P anyhow

gewoon een keer een datum prikken en kijken we er meegaan, en het lijkt me leuk als er ook mensen meegaan die niet op m-f zitten.

@lampje

mijn eigen was is stuk in de rits dus ik moest wel een jas van de rijschool aan, heb vandaag mijn leren combi opgehaald, dus nu is het even wachten tot mijn rug beter is en dan kan ik weer knallen :)
Is het erg met je rug dan? Of alleen een beetje beurs ofzo?
 
Wanneer is iedereen weer terug van vakantie?
Misschien handig om even te bekijken dan kunnen we aan de hand daarvan een datum prikken voor het ritje... Misschien ook een topic voor aanmaken?
Vakantie?? :N

Maar weet niemand die plan site? Dan moet ik zelf die topics maar ff afstruinen waar ik dat gezien heb ;)

Anders maar in het waar is wat te doen forum een topic aanmaken met een poll...
 
Laatst bewerkt:
@lampje

ben dubbel geklapt met mijn rug en heb dar spit aan over gehouden, dus ik wou dat het alleen maar beurs was, mijn combi is trouwens te klein dus ff terug en een iets langere halen.

overigens ben ik wel tevreden met hoe snel ik herstel, zoland ik maar op de stepjes sta van de motor bij de wat ergere hobbels kan ik het wel een uur volhouden denk ik dus gaat hard de goede kant op.

@ dfireblade

ik kan wel even rondkijken voor dat soort site's maar ik heb er nog nooit van gehoord
 
Laatst bewerkt:
Tis heel simpel je kan je naam toevoegen en een aantal datums aangeven en dan zie je in een tabelletje met rode en groene kleurtjes wanneer mensen wel en niet kunnen...
 
@lampje

ben dubbel geklapt met mijn rug en heb dar spit aan over gehouden, dus ik wou dat het alleen maar beurs was, mijn combi is trouwens te klein dus ff terug en een iets langere halen.

overigens ben ik wel tevreden met hoe snel ik herstel, zoland ik maar op de stepjes sta van de motor bij de wat ergere hobbels kan ik het wel een uur volhouden denk ik dus gaat hard de goede kant op.

@ dfireblade

ik kan wel even rondkijken voor dat soort site's maar ik heb er nog nooit van gehoord
ai, pijnlijk zeker... Sterkte verder met je herstel...

Over die plansite, volgens mij gebruiken de rijlessers (rijlestopic) zoiets...
 
Lichthuis heeft navigatie en de route. Hij kan en wil (volgens mij) wel voor rijden...
Nou moet iedereen alleen nog ff aanmelden.. Ik heb 2 dagen open gelaten omdat ik niet weet of ik dan moet werken, werkgeefster is nu op vakantie en eind van de maand weer thuis dus dan hoor ik het wel....
 
Zou mooi wezen... 8 augustus is trouwens Rizal racing day, daar ga ik dan heen. Ga er al jaren heen en kan het aanraden. Is een leuk dagje! Dus als er mensen mee willen rijden op de motor :W
 
Waar is iedereen nou??

Volspammen van dit topic gaat ook nog niet zo snel!

hey ik doe mijn best :P maar kan het niet alleen, anders domineer ik hier alles en das ook niet leuk. :)

heb vandaag een nieuw pak gekocht, tis nu een buse ipv een prorider, zit heel wat beter en hier kan ik langer dan 15 minuten in rijden :)

dus als iemand me spot in de buurt dan rij ik in een zwart witte combi op een yamaha fzr 600 die ook zwart is.

ik reed trouwens vandaag rond half 5 kwart voor 5 van harderwijk naar zeewolde op de dijk, halverwege de eerste helft zat er een andere motor (kon niet zien wat voor een maar het was een toermotor voor zover ik het kon zien) was dat mischien een van jullie? hebben een rijtje of 7 auto's ingehaald die doorsukkelde met 70
 
Laatst bewerkt:
Goedeavond allemaal! Ik ben weer terug van 2,5 weken vakantie. Met de auto door Zweden en Noorwegen gejakkerd. Maar nu kan ik eindelijk weer motorrijden...

Wanneer maken we een tochtje?
 
hey ik doe mijn best :P maar kan het niet alleen, anders domineer ik hier alles en das ook niet leuk. :)

heb vandaag een nieuw pak gekocht, tis nu een buse ipv een prorider, zit heel wat beter en hier kan ik langer dan 15 minuten in rijden :)

dus als iemand me spot in de buurt dan rij ik in een zwart witte combi op een yamaha fzr 600 die ook zwart is.

ik reed trouwens vandaag rond half 5 kwart voor 5 van harderwijk naar zeewolde op de dijk, halverwege de eerste helft zat er een andere motor (kon niet zien wat voor een maar het was een toermotor voor zover ik het kon zien) was dat mischien een van jullie? hebben een rijtje of 7 auto's ingehaald die doorsukkelde met 70

Denk niet dat je die hier tegen komt. Regio die het topic omvangt kent net 10 actieve lezers, dus kleine kans dat je de motor rijder die je op de dijk hebt gespot hier tegen komt, of zwaaide die naar je? :+

Ik ben strak te herkennen aan mn MF stickert. Maar de laatste keer dat ik op de weg zat is al weer een poosje terug.

Van de week mn 25kw begrenzer dr uit gehaald.. nu dus fullpowerrrr!
 
mischien moeten we de rit wat verder spammen

tot nu toe 5 aanmeldingen.

ik moet mijn mf stickert nog even bestellen, ik ken 1 mede mf-er hier en weet dat er nog 2 andere zijn dus dat zijn al 4 mf-ers in zeewolde :P kans kon er zijn toch :P

@proracer, ik heb een vierkante achterband van het woonwerk verkeer en ik heb 18 inch velgen... klote maat om banden voor te vinden ik moet volgens de specificatie's een 130 achter hebben, er ligt nu een 160 op en die past ook maar net, moet ik nu kijken naar een bt 023 voor achter of ken jij een betere multi compound band?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan