broembroem
ja rechtse was ook mijn trots,haast niet te zien maar het subframe heb ik iets verhoogt en nog wat veranderingen...quote:Op zaterdag 04 juni 2005 17:36 schreef suz rgv 800 het volgende:
yo, vind die rechtse echt cool. zit een mooie lijn in. kleur past er ook mooi bij
permban
deze is superquote:Op zaterdag 04 juni 2005 21:38 schreef SoeF! het volgende:
Vandaag nog in Waddinxveen!
(Afbeelding)
Moooooooi!!!
SoeF!
thanx street-fighter,ja nu nog hopen dat er wat piccie's gepost wordenquote:Op zondag 05 juni 2005 09:56 schreef street-fighter het volgende:
gixxeron prachtige fiets manzeker wel mooi gedaan
![]()
die andere motor is ook prachtig![]()
leuk topic hoop dat er nog meer bijkomen![]()
quote:Op maandag 06 juni 2005 11:02 schreef zoran het volgende:
Deze staat te koop op marktplaats:
Mooie verbouwde KAWASAKI GPZ 1000 rx
bouwjaar 1986
ingevoerd 1993
geel met zwart
heel fel en snel!!
zeer zware motor
nieuwe accu
starten en rijden!
veranderde kuip, zitten wat lichte beschadigingen aan
met leren (race) motorpak: zwarte broek met zwart/blauw/grijze tribal jas
1500 euro
reden wegdoen: aanschaf lichtere motor
bel even 06 45448998
(Afbeelding)
quote:Op maandag 06 juni 2005 11:10 schreef GPZ900R91 het volgende:
Ik wil mijn GPZ900R uit 1991 ook gaan aanpakken. Op dit moment last van schuif schade. Heeft iemand een idee hoe ik de achterkant kan verhogen. Taillifters zijn bij mijn weten niet te krijgen. Mijn laatste aanpassingen zijn de uitlaten zie foto, ook de knippers vervangen. Kappen gaan er nu vanaf samen met de voorkant. Komt ook een superbike stuur op.
het waren DE superbikes onder de motoren toen de GPZ900R uitkwam,en uit ervaring kan ik je vertellen dat je de 1000RX en de 900R goed de bocht in kan gooienquote:Op maandag 06 juni 2005 10:08 schreef Jundie het volgende:
hmm, ik mijn gs500 fightertje bijna af nu en heb volvermogen rbw inmiddels, nou wou ik een gpz/x mischien halen 750-1000rx power genoeg, maar nu ff een vraag aan jullie, sturen die dingen wel een beetje, bedoel ik wil wel een fiets die beetje plat kan en niet alleen maar hard in rechte lijn, kan er wat (goedkoop) aangedaan worden aand e vering?
ik ben niet zo'n voorstander van tailraisers omdat dan je achterbrug schuiner gaat staan,wat ik dus niet mooi vind...quote:Op maandag 06 juni 2005 11:10 schreef GPZ900R91 het volgende:
Ik wil mijn GPZ900R uit 1991 ook gaan aanpakken. Op dit moment last van schuif schade. Heeft iemand een idee hoe ik de achterkant kan verhogen. Taillifters zijn bij mijn weten niet te krijgen. Mijn laatste aanpassingen zijn de uitlaten zie foto, ook de knippers vervangen. Kappen gaan er nu vanaf samen met de voorkant. Komt ook een superbike stuur op.
quote:Op maandag 06 juni 2005 17:44 schreef gixxerron het volgende:
[...]het waren DE superbikes onder de motoren toen de GPZ900R uitkwam,en uit ervaring kan ik je vertellen dat je de 1000RX en de 900R goed de bocht in kan gooien![]()
de vering is natuurlijk niet meer wat het nu is,bij de 900r had ik voor een kroonplaat waarvan ik de balhoofd hoek kon veranderen dmv plaatjes,waardoor je weer een andere rijgedrag kreeg,![]()
gr Ron.
quote:Op donderdag 09 juni 2005 23:30 schreef ninja900r het volgende:
Deze is van mij, en ik ben het weer aan het opbouwen na een schuiver![]()
kuipje, voorspat bord en steppie naar de klote en zo heb je weer een project voor van winter.
(Afbeelding)
quote:
Hoe heb jij je superbike stuur vast gemaakt? heb je er een nieuwe kroonplaat op gezet of heb je de oude aangepast?
Gr Maarten
de voorvork van de ZZR(ZX100C)is hetzelfde als de 900R(A7)behalve de stel-pen...of je ze over kunt zetten weet ik niet,heb de bladzijde incl de vet vlekken van de keeringen vervangen toendertijd even onder de scanner gelegd,dan kun je zien dat de stel-pen het enkele verschil is...quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:49 schreef ninja900r het volgende:
vraagje ?
Wie weet of het zzr1100 binnenwerk van de voorpoten over te zetten zijn, dit omdat de voorvering van een zzr1100 verstelbaar is en van een A7 niet
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:59 schreef gixxerron het volgende:
[...]de voorvork van de ZZR(ZX100C)is hetzelfde als de 900R(A7)behalve de stel-pen...of je ze over kunt zetten weet ik niet,heb de bladzijde incl de vet vlekken van de keeringen vervangen toendertijd even onder de scanner gelegd,dan kun je zien dat de stel-pen het enkele verschil is...![]()

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3