lampje brand na inschakelen knipperlicht

twincam88

Rookie
24 apr 2005
28
0
Beilen
hallo levensgenieters,na een paar maand kom ik erachter dat als ik mijn knipper licht gebruik mijn contact sleutel lampje blijft branden hoort dit op een HD nighttrain uit 2004 ,heeft iemand daar een ervaring mee. al vast bedankt
 
hallo levensgenieters,na een paar maand kom ik erachter dat als ik mijn knipper licht gebruik mijn contact sleutel lampje blijft branden hoort dit op een HD nighttrain uit 2004 ,heeft iemand daar een ervaring mee. al vast bedankt
waarom zit er een lampje opo je contactsleutel?
 
hoi alf,ik bedoelde op mijn tank zit een lampje met een rood symbool van een sleutel bij de km teller deze knippert bij parkeren ivm het alarm.nu was mijn vraag dus,alsik rij dan is het lampje uit,maar wanneer ik richting aan geef dan gaat dit lampje branden,hoort dit zo,ik heb nog geen hand boek van deze motor komt nog,ik dacht misschien weten jullie het wel
 
Ik heb geen verstand van Twincams, maar het lijkt me dat dat lampje voor je oliedruk is. Heb je er nog wel genoeg olie in zitten?
 
er zit apart een olie lampje op ,ik heb nog gepeild en de olie is perfect,nee het is raar dat alleen door gebruik te maken van knipperlicht het contact lampje gaat branden ,nu ik het weer geprobeerd heb,gaat het lampje uit als je links en rechts tegelijk in drukt dan is het lampje uit snap er niks van ga toch maar even bellen met de daeler. bedankt
 
Hmmm, klinkt meer als een massaprobleem.

Zie je ook vaak bij (vooral) oudere auto's ook wel eens. Doen ze het knipperlicht aan, veranmdert de hele auto in een kerstboom.
 
Volgens mij is dat normaal.

Als je het alarm er op en af zet knipperd dat lampke ook.
Bij richting links en rechts ook.
Bij alarm afgaan ook.

Ik zal het een navragen, mijn schoonvader die heeft zich laatst een roadking gekocht. Ik zal eens kijken wat daar allemaal aan knipperd.

Greetz
 
er zit apart een olie lampje op ,ik heb nog gepeild en de olie is perfect,nee het is raar dat alleen door gebruik te maken van knipperlicht het contact lampje gaat branden ,nu ik het weer geprobeerd heb,gaat het lampje uit als je links en rechts tegelijk in drukt dan is het lampje uit snap er niks van ga toch maar even bellen met de daeler. bedankt
het hoort niet aan te gaan.........

ik rij wel es op een nieuwe FXDX en die heeft ook fabrieksalarm en zon´rood sleuteltje maar dat gaat niet aan onder het rijden ofzo... :]
 
Sloop gewoon je knipperlichten eraf. Dan hoeft er niets meer te branden.
Zitten er nu standaard knipperlichten op? Zo niet dan hebben ze waarschijnlijk een foutje gemaakt met het aansluiten van de nieuwe.
Ga gewoon even terug naar de leverancier en laat alles doormeten.
 
ja ik had al een donker bruin vermoeden dat dit niet hoorde,ik zal het even door spelen aan de dealer .bedankt voor julie meedenken over dit probleempje gr twincam88
 
Terug
Bovenaan Onderaan