quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 07:56 schreef RebelPeter het volgende: ik zou er wel eens méér dan één op de foto willen hebben (en dan bedoel ik niet 'schoonmoeders'.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:21 schreef RebelPeter het volgende:
Misschien heb jij die boutjes wel voor me van bv je reserve blokje? Als je een adresje weet waar ik ze kan kopen, graag! Ik heb gisteren al de nodige ijzerwinkels afgestroopt maar die hebben deze maten en typen niet.
het gaat om 3 stuks 15x8 mm torx bouten (potgat in de kop is torx T40) voor het monteren van de starterkoppeling aan de krukaswang, die boutjes zijn het moeilijkst te vinden en het meeste kritisch omdat ze zo dicht bij de krukas zitten
hier is een foto van de gewraakte bouten (hetgroepje rechts boven, je ziet daar ook dat ze afgeslepen zijn):
(Afbeelding)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:26 schreef RebelPeter het volgende:
ik ga meteen eens kijken! ik zoek de hele dag al maar deze had ik nog niet gezien![]()
quote:RoadRocket schreef op 07 mei 2007 @ 20:42:
mijn ervaring met dit blokje is dat het geen blokje is wat ...euh... niet kapot te krijgen is..... zie ook de reden waarom er een ruilblok in is gezet door mij.... standaard is de oliehuishouding al niet je-van-het en een Rebel (of CB450S) met echt (!) veel kilometers zoals je bij veel 4-cilinder leeftijdgenoten wel ziet zul je niet snel tegenkomen....![]()
ik zou het originele blok dus gewoon zo lekker laten of er inderdaad een volledig ander blok in lepelen...blijft staan de vraag of ik op een rebel zou willen rijden (en remmen) die meer vermogen onder de tank heeft dan dat hoort...ik vindt het nu al zo'n zw@bberb@k![]()
het rebeltje in dit topic tuft overigens nog vrolijk rond en is al meerdere keren in duitsland op vakantie geweest met lange stukken snelweg...even afkloppen, maar het ziet er allemaal nog steeds meer dan geslaagd uit

quote:
quote:
tis even stil geweest aan deze kant...even wat persoonlijke dingen recht te zetten
quote:gehad...en daar paste het 2 en 3-wielig verhaal even niet helemaal in....daarentegen is dat 4-wielig verhaal wel aardig aangeslagen inmiddels![]()
[afbeelding]
check mijn logje maar eens voor meer blubberpret: http://boesmans.web-log.nl
quote:
maarre....hoe is het leven aan uw kant? nog steeds dnepperig??
quote:De ural is gebleven, hij staat nu alleen even bij iemand gestald...ben wel van plan hem voor de mooie dagen weer eens aan te trappen, heb't er weer zin in...
quote:roestendoenze schreef op 01 mei 2007 @ 22:46:
Frame lijkt me wel ruimte geven voor wat anders. Is geloof ik wettelijk een marge voor hoeveel procent je omhoog mag t.o.v. origineel.
Uitboren kan vast ook wel, is iemand op dit forum die dit voor verschillende types motoren doet. (m.b.v. professionele apparatuur)
Bijvoorbeeld cb400f die van 408 cc naar 590 cc wordt gebracht.
Hou er wel rekening mee dat ook je carburatie dan moet worden aangepast. En dat je remmen en wegligging niet helemaal meer in de pas lopen met de nieuwe topsnelheid.
Ook de kosten en het werk zal je mogelijk tegen vallen. Ik geloof namelijk niet dat je ff op de sloop iets gaat vinden dat een-op-een past.

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1