Dit onderwerp is gesloten.
Gevonden zoekwoorden: supermono
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:40 schreef Villie het volgende:
De Supermono krijgt van Motorfreaks.nl aandacht en hopelijk volgend jaar in een veel uitgebreidere vorm! Een prachtige raceklasse! Ik ben fan van jullie!![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:57 schreef BonoŠ het volgende:
Even iets anders dan Supermono... Hoewel...
TS heeft mij de eisen van een zelfbouw frame gestuurd en ik wou je er nog even voor bedanken...![]()
Had je e-mail niet meer dus kon niet mailen...
Maar het is bruikbaar spul nogmaals bedankt...![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:01 schreef Arlan het volgende:
[...]
Ik heb het gezienGoed werk!! Heb gezien dat jij de stukjes schrijft? Is het mogelijk om na elke race een stukje over de supermono te schrijven eventueel in samenwerking... Als ik iets kan betekenen volgend jaar in uitgebreide vorm dan hoor ik dat graag. Kan trouwens niets vinden over de Duc clubraces, terwijl dit toch een levend evenement is als ik naar de foto's op MF kijk.
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:58 schreef B-Art het volgende:
Tja supermono, technisch gezien de interessantste klasse van het ONK wat mij betreft, kwa kijkspel de minste......
Om de populariteit van de Supermono op te krikken moet er volgens mij veel meer achtergrond informatie beschikbaar komen voor de toeschouwer.....nu zien de (meeste)toeschouwers de mono's alleen maar rijden zonder te weten wat voor techniek erin zit, bedoel het is een klasse met veel technische vrijheid, dus veel visies en verschillende constructies, die vaak alleen te zien zijn zonder kuip. Ik denk als de mensen weten wat de achtergrond is van een bepaalde machine dat ze al anders tegen de klasse aankijken.
Verder zou er wat strenger gelet moeten worden op netheid kwa uiterlijk, supermono staat nog steeds bekend als de "Beun" klasse, en dit wordt alleen maar versterkt als er van die mono's rond rijden met een bij elkaar geraapte ongespoten kuip![]()
Inschrijfgeld omlaag, de meeste rijders werken gewoon en doen dit in hun vrije tijd, ze bouwen de motor zelf, betalen veel zelf. Mono's staan bekend om hun "betrouwbaarheid", als ze dan na 1 training kapot lopen en je niet gekwalificeerd bent, dus naar huis kunt, gaat de lol dr snel af!!!
Supermono mooie klasse![]()
![]()
![]()
En dat geluid........![]()
ff een voorbeeldje van een zelfbouwblokje:
(Afbeelding)
![]()
![]()
![]()
Gevonden zoekwoorden: -1
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef fighterfan het volgende:
[...]
wat super mooi man die deksels !echt ook super mooie klassen een vriend van me heeft er ook in gereden
zat toen rond de 72 pk ik d8 dat ik is had gehoord dat er nu een suzuki was die rinchting de 90 pk had
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:23 schreef [url=http://www.htsracingteam.nl]www.htsracingteam.nl[/url] het volgende:
snelle en mooie motorfiets van de jongens van het HTSRACINGTEAM
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:29 schreef Villie het volgende:
Wat is die man snel, maar wat lag die man er beroerd bij met het EK in Assen zeg![]()
Enorme klapper met een, ik geloof Italiaanse Engelsman ofzo, in de Ramshoek![]()

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2