Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Het Grote ONK Supermono topic

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

Sound of the singles.

Reg. datum:
13 okt. 2004

Gevonden zoekwoorden: -1

quote:
mj-works schreef op 31 december 2011 @ 14:10:

[...]

links en een paar mooie foto's uiteraard. misschien ook lijst met mensen van op MF die ermee bezig zijn :Y ik heb er nu geen tijd voor, moet studeren |(

Goed plan, nog meer tips mannen ?
Supermono under construction.

Reg. datum:
15 dec. 2007

Hoi,

Arlan meldt zich nog, het heeft volgens mij weinig zin om een nieuw topic te starten. Vele weten nu dat dit er is en vinden het zo makkelijk. Wil je companen vinden gebruik dan Facebook of twitter van de DSA. Daar vindt je ook de internationale boy´s geef dat maar eens een goeie swing. Volgend jaar is het de bedoeling dat er een nieuwe site voor de DSA komt die een stuk aktiever wordt!!!

Fijne jaarwisseling allemaal,

Wim

Reg. datum:
12 okt. 2003

Gevonden zoekwoorden: supermono

quote:
fighterfan schreef op 31 december 2011 @ 07:23:

[...]

Als singel minded het weer wil doen is het denk ik aan hem de eer. (hij is dit mooie topic tenslote ook begonnen).
Zo niet zou ik het ook wel willen doen en dat ik een uitgebrijde begin pagina maak met wat meer info voor geintreseerde in de supermono klassen lees bijv een link naard de DSA enz.
Verder misschien wat andere mono links. Lijkt me in ieder geval wel leuk om te doen. :Y

Laat het maar weten jongens ??? :)

Hey allemaal, ik kreeg van Wim het berichtje dat er een 2e topic aangemaakt moet worden.... *O*
Nu ben ik zelf niet meer echt veel op MF te vinden en ben ik met mijn werk ook te druk om me met de supermono's bezig te houden.
Ik hou het topic nog wel zo af en toe in de gaten en blijf het toch een super mooie klasse vinden (het heeft mij gebracht waar ik nu ben) Dus echt super!
Ik heb echter geen tijd om een hele mooie startpagina te maken en deze regelmatig bij te houden. Ik zou dan ook graag de eer aan Wim of Dennis willen gunnen.

Fijne jaarwisseling allemaal!!!

Sound of the singles.

Reg. datum:
13 okt. 2004

quote:
Single Minded schreef op 31 december 2011 @ 15:55:

[...]

Hey allemaal, ik kreeg van Wim het berichtje dat er een 2e topic aangemaakt moet worden.... *O*
Nu ben ik zelf niet meer echt veel op MF te vinden en ben ik met mijn werk ook te druk om me met de supermono's bezig te houden.
Ik hou het topic nog wel zo af en toe in de gaten en blijf het toch een super mooie klasse vinden (het heeft mij gebracht waar ik nu ben) Dus echt super!
Ik heb echter geen tijd om een hele mooie startpagina te maken en deze regelmatig bij te houden. Ik zou dan ook graag de eer aan Wim of Dennis willen gunnen.

Fijne jaarwisseling allemaal!!!

Nou Wim zeg het maar ? :+

Toch moeten we jou bedanken dat je ooit dit topic geopend hebt om de mono's hier op MF wat meer bekendheid te geven ! *O*
Een gelukkig nieuw jaar gewenst voor iedereen hier ! *O*

Italian Stallion..

Reg. datum:
16 mei. 2004

quote:
fighterfan schreef op 31 december 2011 @ 17:04:

[...]

Nou Wim zeg het maar ? :+

Toch moeten we jou bedanken dat je ooit dit topic geopend hebt om de mono's hier op MF wat meer bekendheid te geven ! *O*
Een gelukkig nieuw jaar gewenst voor iedereen hier ! *O*

Nieuw topic lijkt me prima,

Racekalender prominent in de startpost, wellicht een kort overzicht met wat details van de verschillende motoren - linkjes naar teams. We hebben nog wel even contact over info & foto's... ;)

Fijne jaarwisseling!
Suzuki SV650S '01 - Aprilia RSV Tuono '03

Simoncelli will always be remembered as a true racer, with the heart and hair of a lion.

ja toch, niet dan?

Reg. datum:
16 mrt. 2004

We hebben een nieuwe supermono in huis!

bynolyt supermono 7 x 30.jpg

:+

Sound of the singles.

Reg. datum:
13 okt. 2004

Deel 2 is open. :W

Moderator

Beroepskwakert!!

Reg. datum:
02 aug. 2004
Functie:
Moderator

Mijn eerste slotje van 2012. *O*
Ik kuste teder haar lippen,
plotseling kraakte een tak.
Geschrokken sloot zij haar benen,
waardoor mijn brilletje brak.

Pagina's:
«
»
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Hosting by True