2700 euro redelijke prijs?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JumpingCycle

MF'er
15 jul 2004
79
0
Kampen
'k Heb een Suzuki Intruder op het oog

VS 800

Hij is van midden 1994 met een KM stand 41000

Is 2700 een redelijke prijs?

Motor ziet er verder perfect uit...
 
'k Heb een Suzuki Intruder op het oog

VS 800

Hij is van midden 1994 met een KM stand 41000

Is 2700 een redelijke prijs?

Motor ziet er verder perfect uit...

Hoe is de staat van het lak- en chroomwerk? Klinkt het blok nog gezond? Wat is de staat van de banden en de remmen. Heeft de motor pekel-schade? ...of andere schade? Lekt de motor olie bij het blok of de cardan? Is 'ie nog origineel of is 'ie al verbouwd? Waarom doet de eigenaar 'm weg? Afijn heel veel zaken die de prijs kunnen beïnvloeden. Heb je er een foto'tje van?

Op zich zijn die Intruders hele degelijke motoren. 2700,- klinkt op het eerste gezicht gunstig geprijsd.

Succes en koop niet te impulsief!
 
Thnx voor de info... Moet er nog langs gebeurt deze week of volgende week. Op de foto ziet het er (natuurlijk altijd) goed uit. Zal je tips meenemen en de rest van de aankoop tips.
 
Intruders staan bekend om o.a. veel electrische problemen. Let daar op, verder redelijke prijs denk ik, afhankelijk van de staat. Gebruik motortrader, nationale motormarkt enzo als referentie, weet je gelijk of het een redelijke prijs is.
 
Prijzen op motortrader liggen over het algemeen ietsje hoger...

Wat voor een elektrische problemen? Starten? Verlichting? Laden?
 
Enige electrische probleem zover ik weet (vs700 gehad) is de aansluiting op de accupolen welke los willen trillen. Voor de rest weinig problemen gehad. Wel erachter gekomen dat de koppeling vrij nauw luistert, goede olie gebruiken en geen immitatie platen gebruiken wanneer je ze vervangt.
 
Prijzen op motortrader liggen over het algemeen ietsje hoger...

Wat voor een elektrische problemen? Starten? Verlichting? Laden?
Welke precies weet ik niet, maar bij de motorzaak waar ik vaak kom staan ze regelmatig op de brug en vaak zijn het electrische problemen volgens de eigenaar van de zaak.
 
moet koud starten op de standaard en blijven lopen zondeer te gassen oid.
moet dus gewoon warm kenne lopen zonder erbij te blijven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan