Breda / Oosterhout e.o

Status
Niet open voor verdere reacties.
ps ,binnenkort kan ik weer uitgebreid op mijn gemak op MF kijken,nu nog ongeveer een weekie,en dan zit ik met mijn dikke kont op mijn eigen bank in de Haagse Beemden .
dus tot binnenkort dan he.
greets basman180
 
Pff zucht steun, dan schrijf ik het nog wel een keer! grappetje
Kom uit Breda, rijd reeds 3 jaar motor, heb mezelf al bijna een keer naar de eeuwige jachtvelden gereden in de buurt van Molenschot (Raakeindsekerkweg voor bekenden, werd vroeger serieus geraced, toen ik er viel al een poosje niet meer....), een jaar niet gereden wegens moto-toto baai baai budget en nu weer een mooi motorke (althans, vind ik zelf), een GPZ 1100i waar ik stilletjes aan alle kappen vanaf aan het schroeven ben, te bewonderen in de Nieuwe Boschstraat omdat het een buitenslaper is. Deze
full
dus.
Oja, ik heet Paul!
 
Strak plan om de topics te combineren *D

ff resumeren :
Rob
Breda
Samenwonend, 2 kids
Komende zaterdag 43 jaar :X

Ben benieuwd wat Dallie van het nieuwe topic vindt 8-) , heb je het hem nog niet verteld Bianca ?

Greetzzz.
 
Strak plan om de topics te combineren *D

ff resumeren :
Rob
Breda
Samenwonend, 2 kids
Komende zaterdag 43 jaar :X

Ben benieuwd wat Dallie van het nieuwe topic vindt 8-) , heb je het hem nog niet verteld Bianca ?

Greetzzz.

Heb hem al op de hoogte gebracht.
Maar wat hoor ik Tazz een feestje zaterdag, wat leuk dat je ons allemaal uitnodigd ;)
 
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Geboren in Breda,
Opgegroeid in de May,
Geleefd, gestudeerd en gewoond in beide.

En nu voel ik me in Zevenbergen toch een beetje in t buitenland.

Ik denk dat ik er toch weer bij wil horen.
Eens kijken of er in Breda nog iets vrij is.
En anders moest ik maar eens fanatiek die kant op gaan :]

:W
 
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Geboren in Breda,
Opgegroeid in de May,
Geleefd, gestudeerd en gewoond in beide.

En nu voel ik me in Zevenbergen toch een beetje in t buitenland.

Ik denk dat ik er toch weer bij wil horen.
Eens kijken of er in Breda nog iets vrij is.
En anders moest ik maar eens fanatiek die kant op gaan :]

:W

Nog een Zevenbergenaar ?
 
ok, het duurt nog ffies maar dan hoor ik er ook bij *D , ga verhuizen van Rdam naar Breda in februari 2006 *O*

Tegen die tijd hoop ik op een Thundercat rond te scheuren, kom dan zeker wel een keertje met jullie meetoeren! :]
 
ok, het duurt nog ffies maar dan hoor ik er ook bij *D , ga verhuizen van Rdam naar Breda in februari 2006 *O*

Tegen die tijd hoop ik op een Thundercat rond te scheuren, kom dan zeker wel een keertje met jullie meetoeren! :]

Ach das waar ook ja, gezellig hoor :) :]
 
ok, het duurt nog ffies maar dan hoor ik er ook bij *D , ga verhuizen van Rdam naar Breda in februari 2006 *O*

Tegen die tijd hoop ik op een Thundercat rond te scheuren, kom dan zeker wel een keertje met jullie meetoeren! :]

You're welcome.... A.s., zondag niet mee met de 395 en een halve bochtentour?
 
Heb hem al op de hoogte gebracht.
Maar wat hoor ik Tazz een feestje zaterdag, wat leuk dat je ons allemaal uitnodigd ;)

:X
Zoveel bier is er in de Haagse Beemden niet te vinden. Maar iedere topicvuller hier tracteer ik op de TT (25e) op een drankje (GEEN bier O-) ). Moet je je wel kenbaar maken natuurlijk.
:+

Even serieus; op de Westerhagelaan zijn ze met de weg bezig. Als je vanuit de richting station Prinsenbeek komt richting de Moerlakenbrug, kan het zijn dat ze net na de bocht stil staan voor het tijdelijke verkeerslicht. Da's vlak voor het Prisma. En dat zie je dus vrij laat.

Greetzzz.
 
:X
Zoveel bier is er in de Haagse Beemden niet te vinden. Maar iedere topicvuller hier tracteer ik op de TT (25e) op een drankje (GEEN bier O-) ). Moet je je wel kenbaar maken natuurlijk.
:+

Even serieus; op de Westerhagelaan zijn ze met de weg bezig. Als je vanuit de richting station Prinsenbeek komt richting de Moerlakenbrug, kan het zijn dat ze net na de bocht stil staan voor het tijdelijke verkeerslicht. Da's vlak voor het Prisma. En dat zie je dus vrij laat.

Greetzzz.

Hé ook naar de TT, wij zitten op de Stekkenwal en jij??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan