F(uck)XR....of toch niet ?

FXR ??

  • Fijn rijden gaat boven alles

    Stemmen: 4 33,3%
  • De looks gaan boven alles

    Stemmen: 3 25,0%
  • Ik snap de vraag niet.

    Stemmen: 5 41,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Omdat ik al een poosje op zoek ben naar een HD heb ik inmiddels op van alles en nog wat een rondje (of twee) gereden maar een FXR zat daar tot nog toe niet bij omdat ik die niet echt mooi vind.

Nou was er hier een collega op een 90er FXR en dus heb ik toch maar es een rondje op dat ding gereden.

Tot mijn verbazing reed dit verreweg het fijnst van alle HD´s die ik inmiddels geprobeerd had maar die looks hè......

Ik zit nu (soort ToT :X ) ineens toch wel heel erg te twijfelen of je fijn rijden nu voor de looks moet laten gaan of....is er toch nog wel wat te maken van zo´n rubbermount ouwe mannen bakkie...

Wie het weet mag het zeggen. :?


zoiets wellicht ?
flatfxr.jpg
 
Met jouw rug zou ik het rijden toch ook mee laten tellen, en met jouw handigheid wordt het met die looks dan ook wel wat 8-) .
 
dat klinkt erg "verstandig" .... :}

Je moest eens weten hoe verstandig ik ben :X

Maar als die dingen zo lelijk zijn, koop je ze toch ook wel voor een knaak en een bos uien? Hou je meer centen over voor de verbouwing 8-) .
 
Maar als die dingen zo lelijk zijn, koop je ze toch ook wel voor een knaak en een bos uien? Hou je meer centen over voor de verbouwing 8-) .
Ook dat is een prettige bijkomstigheid ja....

Plus het feit dat niemand zo´n ding wil, lekker "anti" zeg maar...
 
Ook dat is een prettige bijkomstigheid ja....

Plus het feit dat niemand zo´n ding wil, lekker "anti" zeg maar...

Plus dat dat ding van de foto met een ander achterspatbord en een ander zadel best wel aantrekkelijk begint te worden :?

Zo lelijk zijn ze eigenlijk helemaal niet *D .

Oh ja de orzjieneele foto's van je Guzzi krijg ik binnenkort terug, stuur ik ze naar je door.
 
Hallo, Ik weet nergens van en heb absoluut geen verstand van Harley! Maar ik weet wel dat mijn buurman deze te koop heb staan

Een FXS 1200 uit 78

Aangeboden mijn zilvergrijze Harley Davidson FXS 1200 uit 1978 met 33000 miles op de teller, toen de tijd in 2002 getaxeerd op 10.200,00 euro (taxatierapport aanwezig). Helaas moet ik mijn fijne Harley van de hand doen vanwege ruimtegebrek. (ik denk maar dat is persoonlijk dat als je 6k biedt je hem aan je broek heb hangen)


full




Hij ziet er leuk uit als je meer wil weten mail me dan even.

Ik heb hier voorderest geen belang bij en word er ook niets wijzer van!


Grtzz en suc6
 
Heb op deze fiets gereden...super(snel)!!!

fxr1.jpg

fxr2.jpg

fxr3.jpg

finished.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou, laat ik dan maar even moeilijk doen... Ik vind een FXR per definitie lelijk.
Hij zal ongetwijfeld erg goed rijden (zeker in tegenstelling tot een FLH), maar als je een coole chopper wilt bouwen, dan moet je wel een basis met mooie lijnen hebben. En die heeft een FXR niet.
Maar er is gelukkig niets zo persoonlijk als smaak... ;)
 
Om nog meer'es een optie erin te gooien:

En wat is er mis met een Tour? Lekker goedkoop voor veel! Zag vanmorgen nog een heel acceptabel ding (met belachelijk veel (verkoopbare) opties) staan bij Oude Monnink voor nog geen 10.

Voor wat betreft een FXR; idd niet mooi, maar zal vast wel goed rijden. Maar gezien het hoge posergehalte dat een Bralcrea moet hebben, zal het er wel niet van komen. Ik vind gewoon dat driehoekje spuuglelijk (in tegenstelling tot andere driehoekjes, die ik niet té vaak kan zien....).
 
de ( evo ) fxr is de best rijdende HD ( buiten de sportster ) die men kan kopen .
Het grote voordeel is dat een fxr veel minder kost dan een softail van hetzelfde jaar . Zelf rij ik met een softail die ik nieuw gekocht heb , maar had men dan de fxr nog nieuw verkocht dan had ik waarschijnlijk een fxr gekocht .
En de looks zijn alles ..... als men op een teras zit naar zijn moto te kijken , maar waneer men rijd tellen goede rijeigenschappen veel meer .
Ik rij nu al 7 jaar met mijn softail en zou ik moeten herdoen , ik kocht weer een
hd , maar geen softail meer :]
 
Ook dat is een prettige bijkomstigheid ja....

Plus het feit dat niemand zo´n ding wil, lekker "anti" zeg maar...
Valt wel mee dat niemand die dingen wil als ik naar de prijzen van een goeie EVO kijk.Vind ze zelf erg mooi.Maar niet voor ouwe school he.Maar wel voor het betere gooi-en smijtwerk.
 
Ik vind een FXR lelijk....maar als je voor een mooi prijsje er een op de kop kan tikken........kan je hem later misschien in een mooier/cooler frame gooien.....

Maar standaard is hij helemaal NIET mijn smaak....... :?
 
in big twin stond jarewn geleden een artikelserie over een frame dat ze naar fxr maatstaven hebben gebouwd, (hele reportage) dus de maten ed. van een FXR(voor de goede rijeigenschappen) maar dan de driehoek (en meerdere frame delen) wat ronder uitgevoerd, en dan is er met zo fuckser best wel wat te maken
 
Dacht dat juist jij je niets aantrok van wat een ander ergens van vond en je eigen weg ging :?

Voor mij gaan rijeigenschappen en plezier in het rijden 100% voor wat voor uiterlijk vertoon dan ook.


Dacht zelfs heel even toen ik de topictitel zag dat t over een honda xr zou gaan :P |( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan