GPZ meeting deel 2

wanneer gaan we?

  • 3 juli

    Stemmen: 7 100,0%
  • 17 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21 augustus

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Lady j

MF veteraan
29 aug 2002
2.390
0
omgeving den haag
So we kunnen hier de echte daadwerkelijke meeting gaan regelen.

Ik zal proberen de post goed bij te houden. Het is wel duidelijk dat het niet de 19-de gaat worden, met 3 mensen is de moeite niet.
Dus wanneer gaan we dan wel? Geef daar antwoord op in de poll.

Route is bekend: Utrechtse heuvelrug route.

(Afbeelding)

Bij het begin punt is een cafe dus daar gaan we verzamelen.

Hoe kom ik daar???

Vanaf de A12 is het in ieder geval afslag 19 Bunnik. Als je dan vanaf Zoetermeer komt is het links de N229 op en vanaf Arnhem rechts. Dan over het spoor en dan waar de paarse cirkel staat is als het goed is het begin

(Afbeelding)

Dus laat weten wanneer we gaan knallen }) heb er zin in ;)

Deelnemers:

*Lady J
*Thompson
*GPZ_PAULUSKE
*gewoonkevin
*diablo85
*tyrant + vriendin
*brum
*pinty (mits zijn motortje klaar is)
* mighty_moose + vriendinnetje O-)
 
Laatst bewerkt:
OK, ik ben het ook wel met Lady J eens. Voor de 19e zijn we met z'n 3en, dus daarom wéér een andere datum... :+
Ik stem op 3 juli, dat is nog redelijk 'dichtbij' en daarna komen we toch in de vakantieproblemen denk ik.
Wie gaat er allemaal mee de 3e juli... :] :]
 
Nou, gaan we weer :) .

3 juli: Perfect, ben ik er (weer ;) ) bij. Zet mij maar op de lijst.
17 juli: duurt mij te lang
7 augustus: op vakantie :Y
21 augustus: Gondelvaart in Koedijk =>> Place to be *O*
 
Laatst bewerkt:
pfff, dat word stevig doorsleutelen }) ga het in elk geval proberen om het voor die tijd voorelkaar te boksen (als de onderdelen een beetje snel geleverd worden)
 
pfff, dat word stevig doorsleutelen }) ga het in elk geval proberen om het voor die tijd voorelkaar te boksen (als de onderdelen een beetje snel geleverd worden)

Kijk ! Dat is een goede instelling ;) .
Hopen dat het gaat lukken, houdt ons op de hoogte :Y .
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Succes met sleutelen
 
Moet nog even met mn vrouw overleggen ;) maar ik heb dr wel zin in. Dus onder voorbehoud ga ik mee en misschien met zn tweeën!!! Begin ik daarna met mn overspuit projectje!! Tot dan, dan
 
Denk dat het nu wel duidelijk is dat we as zondag een stukkie gaan gassen. Hoe laat willen jullie starten?? Uurtje of 11??
 
Of even eerder uurtje of 10, want eer iedereen er is en je echt weg bent... Hoeveel Km-tjes was het? 100 zoveel? Moet echter wel haalbaar zijn voor een ieder om zo vroeg aan wezig te zijn!
 
En hoe laat is het dan afgelopen?

Ga liever om 12 uur beginnen dat het vervolgens 5/6 uur aafgelopen is, dan om 10 uur beginnen en dat het om 3/4 uur afgelopen is.

Zijn er verder nog plannen tijdens de toer.

(PS, ik kijk ernaar uit)
 
Zijn er verder nog plannen tijdens de toer.

(PS, ik kijk ernaar uit)

Beetje pochen en stoer doen, kneedowns oefenen *D O-) :+ 8-) Denk dat we twee stoppies maken om even wat te eten/drinken, misschien weer PANNEKOEKEN :9~ ;) net als afgelopen keer!! :Y :Y

Programma voor zondag 3 juli over de gehele dag:
Pochen
Stoer doen
Kneedowns oefenen
Nie downs bekijken :+
Eten/drinken
Stoppies }) (al dan niet op het voorwiel O-)
Dragrace (0-100km/h)
Pannekoeken eten!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan