ook hier maar ff intruduceren...

Neophron

MF'er
15 jun 2005
95
0
apeldoorn
hallo peoples,

mischien is het niet helemaal zo als het hoort want er is een speciaal topic voor(de nieuwe gebruiker),dat weet ik maar ik dacht dat toch niet iedereen daar kijkt duzz komt ie dan he....
ik ben Remen Mager, sinds kort trotse eigenaar van een honda magna super (custom).
het is ongeloofelijk maar ik heb nog geen rijbewijs A. maar ben al wel 21 (express ff gewacht met de aanschaf i.v.m. begrenzen)
ik woon in apeldoorn en werk in schaarbergen voor Hare Majesteit bij de luchtmobiele brigade als korporaal bij de staf staf compagnie.
ik ben al wel bezig met lessen, en ik kan niet wachten tot ik eindelijk lkkr kan gaan toeren!!!!
ik heb in het verleden van m'n 6e levens jaar tot me 16e behoorlijk actief gemotocrosst dus de feeling heb ik al wel te pakken, nou nog de ervaring.... :]
ik heb hier en daar gelezen dat er aardig wat apeldoorners actief zijn dus ik zal sommige van jullie vast nog wel eens ''live'' spreken.

met onder andere een fatboy voorvork en een fatboy tank.
full

full


full
 
Stoere fiets! Helemaal goed, behalve dat stuur..... -O-

klopt inderdaad..ik wil ook nog een ander stuur, dat is het enige wat ik er niet mooi aan vind... ik denk dat dikkere ''buizen'' al een hoop scheelt...iemand nog een paar tips bij het zelf maken van een stuur???ben namelijk wel handig met metaal enz. maar zou niet weten waar ik rekening mee moet houden....
alvast bedankt!!!
 
Ik ben gek op mijn brede flybar. Vooral met dat foam er om.
Maar ik weet niet of dat bij jou lukt i.v.m. die hoge tank...

In ieder geval zijn er zat modellen te koop. Zou er niet zelf een gaan maken.
 
en als het niet rijmt zeg ik het gewoon twee keer, en als het niet rijmt zeg ik het gewoon twee keer :P :P :P

hele dikke en mooie fiets. Even een mooi chromen stuur erop en hij is helemaal af. Bijzondere uitlaat ook, wat is dat er voor een?
 
hele dikke en mooie fiets. Even een mooi chromen stuur erop en hij is helemaal af. Bijzondere uitlaat ook, wat is dat er voor een?
[/quote]

zal ik alles er ook maar ff twee keer neerzetten dan??? _O-
ik denk dat het een wepakkenwatijzervandegammaenbeginnenteknutselen uitlaat is want er staat helemaal geen merk op... *D
 
ik denk dat het een wepakkenwatijzervandegammaenbeginnenteknutselen uitlaat is want er staat helemaal geen merk op... *D


herstel...heb 'm is nader bekeken en ik kan het niet goed lezen maar er staat heel klein ''jada made in holland'' op volgens mij....ik heb er nog noooit van gehoord maar snap dan ook NOG vrij weinig van dit wereldje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan