Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 10

Wanneer de bbq van de Z-boys+Pina+Kabouter Puntmuts die deel

  • Zat. 02-07-05

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zat. 09-07-05

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zat. 16-07-05

    Stemmen: 8 57,1%
  • Zat. 30-07-05

    Stemmen: 2 14,3%
  • Zat. 06-08-05

    Stemmen: 2 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
waar heb je hem besteld? (kwil een oranje...)
Motoport Rotterdam. Ze hebben er nog een paar staan heb ik begrepen. Maar als ik zo eens naar de foto van Z1000girl kijk is haar exemplaar mooier. Misschien ook groter? De mijne is schaal 1:18 en kost iets van 6 of 7 euro.
Als ik er een voor je moet halen hoor ik het wel. Kweet alleen niet hoe ik die dan bij jou krijg maar dat zien we dan wel. Ik moet morgen toch naar Motoport. Beurt voor de Z en onderdelen voor de ZX6.
 
Motoport Rotterdam. Ze hebben er nog een paar staan heb ik begrepen. Maar als ik zo eens naar de foto van Z1000girl kijk is haar exemplaar mooier. Misschien ook groter? De mijne is schaal 1:18 en kost iets van 6 of 7 euro.
Als ik er een voor je moet halen hoor ik het wel. Kweet alleen niet hoe ik die dan bij jou krijg maar dat zien we dan wel. Ik moet morgen toch naar Motoport. Beurt voor de Z en onderdelen voor de ZX6.

Mijne zijn ook bij Motorport (Zelhem) besteld.
 
't is stil hier...

logisch ook wel met dit weer...
een ieder die niet moet werken is vast lekker aan 't :] rijden... :9~

[me]motorgup moet nog 2 uur en 23 minuten werken... -O- [/me]

Als t helpt: na vanmorgen ook niet meer wezen :] veel te warm,
zweet me al kapot met alleen korte broek en t-shirt.
 
full
ff een uit de oude doos (iets meer als 2 jaar geleden dus). *D
 
Motoport Rotterdam. Ze hebben er nog een paar staan heb ik begrepen. Maar als ik zo eens naar de foto van Z1000girl kijk is haar exemplaar mooier. Misschien ook groter? De mijne is schaal 1:18 en kost iets van 6 of 7 euro.
Als ik er een voor je moet halen hoor ik het wel. Kweet alleen niet hoe ik die dan bij jou krijg maar dat zien we dan wel. Ik moet morgen toch naar Motoport. Beurt voor de Z en onderdelen voor de ZX6.
graag! mailen we nog wel ff over de overdracht ! alvast bedankt !
wel oranje he !
 
Maar dan nog; jouw model op de foto ziet er heel anders uit dan de mijne. Jij hebt groen op de velgen, spiegels, duo-seatcover.
Is die ook schaal 1:18? En slechts 6 a 7 euro?

Yip, schaal 1:18, net nieuw in de originele Kawa collectie 2005
zei de verkoopster.
Prijs: heb ik niet naar gevraagd |(
Woensdag kan ik waarschijnlijk de hele bestelling in 1 x halen,
dan horen jullie t wel.
 
De handleiding van de Z750 is inmiddels gevonden! *O*
Dus heb um niet meer nodig 8-)
 
De handleiding van de Z750 is inmiddels gevonden! *O*
Dus heb um niet meer nodig 8-)

Oke, ik was net thuis en wou 'm je gaan mailen, maar dat hoeft dan niet meer... :z

zo even eten, ontspannen, en lekker het Zedje uitpakken en :] ! *O*
Wat een weertje!!!! :} :}
Dat voel je wel ff als je vanuit een airconditioned gebouw naar buiten loopt... *D
 
ik heb heel de dag pal in de zon gestaan. B|
dus met het rijden gaat het wel goedkomen.
Ik heb de hele dag in een bloedheet hok zonder airco gestaan en daarna door dikke file's terug ben gereden B|
Maja ik heb wel gereden *D
 
Ik heb de hele dag in een bloedheet hok zonder airco gestaan en daarna door dikke file's terug ben gereden B|
Maja ik heb wel gereden *D
Jij/jullie wel ja B|

En maar klagen over het weer...wees blij dat je kan rijden B|




;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan