Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 10

Wanneer de bbq van de Z-boys+Pina+Kabouter Puntmuts die deel

  • Zat. 02-07-05

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zat. 09-07-05

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zat. 16-07-05

    Stemmen: 8 57,1%
  • Zat. 30-07-05

    Stemmen: 2 14,3%
  • Zat. 06-08-05

    Stemmen: 2 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga voor de ......most f#cking bling bling bike prize O-)

full




:+ :+
 
helaas...dat gaat niet....is n flash file en daarin kun je geen piccies rechts aanklikken en opslaan als.


kan je niet helpen in deze.


:Z je hebt toch photoshop... :+
op het keyboard boven insert home en pageup moet een key ergens zitten

printscreen...

klik hem een keertje bij het monitorbeeld dat je wil hebben open photoshop
dan control+n voor een nieuw venster en dan heeft hij al precies de maten te pakken dus gewoon control+n dan enter en dan plakken of cntrl+v
zo hacken we flash sites

;)
 
@ Brinz,
het idee is als volgt. we rijden tot fotoshoot/pauze.

Diegene die mee willen dingen verplaatsen hun motor naar een soort 'parc ferme', de overigen en de deelnemers(niet hun eigen motor) noteren het kenteken van de motor die zij als mooiste bestempelen. Eventueel met argumenten. Daarna bij mij en niet deelnemer inleveren voor aantal stemmen telling. Daarna uitreiking beker.

Laten we beginnen met één categorie z-1000,750,750s.(modjes zijn meestal op alle versies toepasbaar, vandaar)

Latere versies van deze verkiezing kunnen specifieker gaan worden en eventueel meerdere categorien gaan bevatten.

het een en ander hoeft niet lang te duren schat ik zo in.

heb je ruimte in je mega-meeting voor dit plan ?

@ allen,
lees mee en ga op modjesjacht in het buitenland zou ik zeggen.

CU 14 augustus :]
 
voorbeeldje voor de kijkers thuis... in paint... 100kb max moest wat reduceren :+
maar probeer het maar het ownd
je kan flash hacken met paint of photoshop...
ergens op het toetsenbord zit een knop printscreen...
klik er een keer op als je het juiste monitorbeeld hebt vastgelegd...
open dan photoshop.. cntrl+n + enter.. nieuw doc niet aan formaten komen
en dan plakken of cntrl+v

ps dit kan ook in paint... cntrl +v is hier voldoende.

http://www.rizoma.com/immagini/popup_z10006.jpg *D

Bijlage: nimetön.bmp
 
voorbeeldje voor de kijkers thuis... in paint... 100kb max moest wat reduceren :+
maar probeer het maar het ownd
je kan flash hacken met paint of photoshop...
ergens op het toetsenbord zit een knop printscreen...
klik er een keer op als je het juiste monitorbeeld hebt vastgelegd...
open dan photoshop.. cntrl+n + enter.. nieuw doc niet aan formaten komen
en dan plakken of cntrl+v

ps dit kan ook in paint... cntrl +v is hier voldoende.

http://www.rizoma.com/immagini/popup_z10006.jpg *D
het beste aan een motorfiets......is de uitlaat pijpen??????? :r :N
 
:Z je hebt toch photoshop... :+
op het keyboard boven insert home en pageup moet een key ergens zitten

printscreen...

klik hem een keertje bij het monitorbeeld dat je wil hebben open photoshop
dan control+n voor een nieuw venster en dan heeft hij al precies de maten te pakken dus gewoon control+n dan enter en dan plakken of cntrl+v
zo hacken we flash sites

;)
Dank je jongen....als ik jou niet had.. O-)

dank voor de tips :} :} :}

alles cool in Suomi ??

hier ff hot in holland 8-)

CU maandag avond


@RonZ : heb je opgelet?? kun je het voortaan zelf :P
 
Laatst bewerkt:
@ Brinz,
het idee is als volgt. we rijden tot fotoshoot/pauze.

Diegene die mee willen dingen verplaatsen hun motor naar een soort 'parc ferme', de overigen en de deelnemers(niet hun eigen motor) noteren het kenteken van de motor die zij als mooiste bestempelen. Eventueel met argumenten. Daarna bij mij en niet deelnemer inleveren voor aantal stemmen telling. Daarna uitreiking beker.

Laten we beginnen met één categorie z-1000,750,750s.(modjes zijn meestal op alle versies toepasbaar, vandaar)

Latere versies van deze verkiezing kunnen specifieker gaan worden en eventueel meerdere categorien gaan bevatten.

het een en ander hoeft niet lang te duren schat ik zo in.

heb je ruimte in je mega-meeting voor dit plan ?

@ allen,
lees mee en ga op modjesjacht in het buitenland zou ik zeggen.

CU 14 augustus :]
aardig idee , Ron, maar ik voorzie toch wel een probleempje, je zult heel goed moeten aangeven waarop men kan en mag beoordelen, want anders weet ik het wel weer : als je fiets nie zwart is krijg je geen punten! (terwijl het bij de mods juist gaat om de combinatie kleur/accessoire/nut/noodzaak/esthetiek/veiligheid etc...)

m.a.w.: de mooiste oranje Z750...
 
dit zijn de enigste 2 piccies van rizoma

(Afbeelding)

Hollandkawa heeft ze...of heeft ze gehad...geloof dat hij er niet zo tevreden mee was
RonZ: deze heb/had ik inderdaad. Erg mooie spiegels. Maar ik heb toch weer andere erop gezet (setje nummer 5). Dus als je deze zoekt: mail mij even.

Enne voordat muis het inkopt n.a.v. mijn actie op huwelijks vrijdag met de politieman: als ik in die nieuwe spiegels gekeken had, zou ik hem gezien hebben. Met die Rizoma's had ik alleen maar mijn armen gezien.
 
aardig idee , Ron, maar ik voorzie toch wel een probleempje, je zult heel goed moeten aangeven waarop men kan en mag beoordelen, want anders weet ik het wel weer : als je fiets nie zwart is krijg je geen punten! (terwijl het bij de mods juist gaat om de combinatie kleur/accessoire/nut/noodzaak/esthetiek/veiligheid etc...)

m.a.w.: de mooiste oranje Z750...
je maakt je toch niet meer druk om dat kleur gedoe -O- ....toch :? :? :? dacht dat wij kleurlingen daar al voorbij gegroeid waren ;) ....de enigste die zich echt druk maken over de kleur zijn de blackys :X

misschien een is n "only black" verkiezing meer op zijn plaats.

Ik weet zekers dat ik de most f :X cking bling bling bike bezit...en raad eens wat :? ......het is niet eens een poserfiets :r .....maar een echte knalbak :] :P :Y
 
aardig idee , Ron, maar ik voorzie toch wel een probleempje, je zult heel goed moeten aangeven waarop men kan en mag beoordelen, want anders weet ik het wel weer : als je fiets nie zwart is krijg je geen punten! (terwijl het bij de mods juist gaat om de combinatie kleur/accessoire/nut/noodzaak/esthetiek/veiligheid etc...)

m.a.w.: de mooiste oranje Z750...
Eigenlijk moeten we een onafhankelijke jury hebben.

Zoals laatst me zus mee deed aan een Calibra treffen en de Opels aldaar werden gejureerd(?) door VW-rijders :} Best grappig.
Nee, ik zeg niet dat VW-rijders onze Zed's moeten gaan beoordelen :(
Maar iets in die geest wat betreft objectieve verkiezingen.
 
Ben al wat jaren lid van dit forum,maar na mn laatste gestolen motor(Aprilia RSV Mille),heb ik een nieuw schatje aangeschaft,natuurlijk de Z750.Aangezien ik nu onder een andere naam doorga,zal ik mij even voorstellen.Ben Mike uit Amsterdam en rijd nu zo'n 6 jaar motor.Ben begonnen met een Honda VFR800i en heb daar zo'n 3 jaar op gereden.Daarna naar t grote werk overgestapt met de Yamaha R1,maar er maar een half jaartje van kunnen genieten dankzij mn eerste aanraking met een dief.Toen heb ik nog 2 jaar op een Aprilia RSV Mille kunnen rijden,maar de afloop daarvan heb ik al uigelegd :-( Hoop dus van mn Z750 een stuk langer te mogen genieten.
full



Rijd er nu zo'n 3 maanden op en vind het echt een heerlijke fiets,een echte platgooier.Had niet verwacht dat ik na 2 supersportmachines zoveel plezier kon beleven aan een naked!Am a happy driver again,gezelligheid voorop!
 
je maakt je toch niet meer druk om dat kleur gedoe -O- ....toch :? :? :? dacht dat wij kleurlingen daar al voorbij gegroeid waren ;) ....de enigste die zich echt druk maken over de kleur zijn de blackys :X

misschien een is n "only black" verkiezing meer op zijn plaats.

Ik weet zekers dat ik de most f :X cking bling bling bike bezit...en raad eens wat :? ......het is niet eens een poserfiets :r .....maar een echte knalbak :] :P :Y
Muis wat ben je toch weer bescheiden vandaag O-)
 
Ben al wat jaren lid van dit forum,maar na mn laatste gestolen motor(Aprilia RSV Mille),heb ik een nieuw schatje aangeschaft,natuurlijk de Z750.Aangezien ik nu onder een andere naam doorga,zal ik mij even voorstellen.Ben Mike uit Amsterdam en rijd nu zo'n 6 jaar motor.Ben begonnen met een Honda VFR800i en heb daar zo'n 3 jaar op gereden.Daarna naar t grote werk overgestapt met de Yamaha R1,maar er maar een half jaartje van kunnen genieten dankzij mn eerste aanraking met een dief.Toen heb ik nog 2 jaar op een Aprilia RSV Mille kunnen rijden,maar de afloop daarvan heb ik al uigelegd :-( Hoop dus van mn Z750 een stuk langer te mogen genieten.
(Afbeelding)


Rijd er nu zo'n 3 maanden op en vind het echt een heerlijke fiets,een echte platgooier.Had niet verwacht dat ik na 2 supersportmachines zoveel plezier kon beleven aan een naked!Am a happy driver again,gezelligheid voorop!
Haai Z750 r@zer

welkom hier :W ...mooie fiets :} ....dus jij rijdt in principe altijd voorop :+

enne ...goede keus uitlaat pijp :9~

 
Ben al wat jaren lid van dit forum,maar na mn laatste gestolen motor(Aprilia RSV Mille),heb ik een nieuw schatje aangeschaft,natuurlijk de Z750.Aangezien ik nu onder een andere naam doorga,zal ik mij even voorstellen.Ben Mike uit Amsterdam en rijd nu zo'n 6 jaar motor.Ben begonnen met een Honda VFR800i en heb daar zo'n 3 jaar op gereden.Daarna naar t grote werk overgestapt met de Yamaha R1,maar er maar een half jaartje van kunnen genieten dankzij mn eerste aanraking met een dief.Toen heb ik nog 2 jaar op een Aprilia RSV Mille kunnen rijden,maar de afloop daarvan heb ik al uigelegd :-( Hoop dus van mn Z750 een stuk langer te mogen genieten.
(Afbeelding)


Rijd er nu zo'n 3 maanden op en vind het echt een heerlijke fiets,een echte platgooier.Had niet verwacht dat ik na 2 supersportmachines zoveel plezier kon beleven aan een naked!Am a happy driver again,gezelligheid voorop!
Welkom!!! :W

Blitse fiets met erg wrede DEMPER!!!!!!!
Striping vind ik persoonlijk niet zo heel mooi, maar als jij het maar mooi vindt! :Y

Zet je meiske maar goed vast, want wie wil zo'n fiets nou niet!!
[me]Dweezy haat mensen die niet van andermans spulletjes af kunnen blijven :( :N Triest!
[/me]


Aardig wat nieuwe Zedjes erbij :} *O* :}
 
Ben al wat jaren lid van dit forum,maar na mn laatste gestolen motor(Aprilia RSV Mille),heb ik een nieuw schatje aangeschaft,natuurlijk de Z750.Aangezien ik nu onder een andere naam doorga,zal ik mij even voorstellen.Ben Mike uit Amsterdam en rijd nu zo'n 6 jaar motor.Ben begonnen met een Honda VFR800i en heb daar zo'n 3 jaar op gereden.Daarna naar t grote werk overgestapt met de Yamaha R1,maar er maar een half jaartje van kunnen genieten dankzij mn eerste aanraking met een dief.Toen heb ik nog 2 jaar op een Aprilia RSV Mille kunnen rijden,maar de afloop daarvan heb ik al uigelegd :-( Hoop dus van mn Z750 een stuk langer te mogen genieten.
(Afbeelding)


Rijd er nu zo'n 3 maanden op en vind het echt een heerlijke fiets,een echte platgooier.Had niet verwacht dat ik na 2 supersportmachines zoveel plezier kon beleven aan een naked!Am a happy driver again,gezelligheid voorop!
Welkom! lekkere Remus hebbie...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan