mooie plaatjes

deze is van een vriend van me,mtoevalig dat hij hier tussen staat (in de bovenstaande link)haha :Y

full
 
dat ligt eraan wat je onder mooi verstaat..
ik vindt die kont echt helemaal niks, maar vindt het wel een prachtig stuk techniek :} :} :} :} :}
 
het is inderdaat een deel hawk frame en helft zelfbouw en de kont is van een R1 en is de helft tussen uitgehaalt en dat dekseltje is weer van de zijkant van een kart enz enz enz
kortom dit noemen ze een zelfbouw :Y hij is ook nog te koop ja

en wat je smaak ook is dat is allemaal persoonlijk maar het is in ider geval wel technies :Y

vint persoonlijk de kleur niet zo maar dat komt meer omdat ik niet van metalic hou :]
maar dat is ook weer persoonlijk ;)

full

en heeft idd in de fighters gestaan en komt waarschijnlijk ook in de streetfighters binnenkort (zelfde foto`s hoor worden gewoon aan elkaar door verkocht) :9 :}
 
vind het zielig om een hawk gt op teofferen :( had ik me gsxr niet gekocht dan had ik mijne op laten boren naar 810cc *O* ,maar ik heb nu al een gsxr
 
klinkt misschien lullig :X
maar zoveel is der niet aan die motor gebeurt als ik dat zo bekijk.
kontje kuipje ander uitlaat systeem en de spuiterij en recht stuurtje.

zo speciaal vind ik hem dus niet :X

neem die hawk dat is pas egt verbouwen naar mijn mening.
bij de weg onweis mooie fiets die hawk :)

greetz steven
 
Laatst bewerkt:
is geen hawk het eerste stukje frame is van een hawk en de rest van het frame is zelfbouw het is een vtr 1000 firestorm blokje :]
 
mag ook ;)

ik dacht dat het in de eerste instantie zen bijnaam was :+

in zie het verschil tussen al die twin blokken slecht :P
en verdiep me daar ok niet egt in ;)

greeetz steven :)

de vtr 1000 firestorm blok is het groodste honda twin blok dan heb je de sp-1 en sp2 nog die zijn een stuk kleiner (1 en 2 het zelfde)
en dan de ntv/hawk :]
 
Nou .....grootste ? ?
Er is nog zoiets als de VTX.......1800.
Jawel , de Honda VTX1800.
Honda's big twin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan