Flevoland topic Deel 6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

*Aphrodite*

Guest
...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh, dat bedoel je :)

weer/nog steeds het oude plaatje :(
Dat zeg ik, de SP was nog nie af, had hem nie zo snel verwacht ;)
ff een plaatje in bruikleen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht dat ik nog in deel 5 zat ;)
 
Gaat dit topic een chat area worden?
Als dit topic net zo doorgaat als op de laatste paar pagina's van het vorige deel mag je mij uit de startpost halen. Zo is er inderdaad toch geen reet aan, ga wat nuttigs doen ofzo!

Waar we waren gebleven is een dagje Parijs, al dan niet met een overnachting. Daarna volgden er tig pagina's met bullshit B|
 
Even een ontopic vraagje. Vaak rij ik van Utrecht door de polder naar Kampen toe. :] :] Hoe hard rijden jullie daar dan meestal? :? ik weet namelijk twee palen te staan maar verder is het alleen maar 100 rechtuit...

Hoe/wat doe jullie op dat lange rechte stuk.....
 
Als dit topic net zo doorgaat als op de laatste paar pagina's van het vorige deel mag je mij uit de startpost halen. Zo is er inderdaad toch geen reet aan, ga wat nuttigs doen ofzo!

Waar we waren gebleven is een dagje Parijs, al dan niet met een overnachting. Daarna volgden er tig pagina's met bullshit B|
Kijk eens naar de laatste pagina's van de eerdere delen dan? Is toch allemaal zo?!
 
Even een ontopic vraagje. Vaak rij ik van Utrecht door de polder naar Kampen toe. :] :] Hoe hard rijden jullie daar dan meestal? :? ik weet namelijk twee palen te staan maar verder is het alleen maar 100 rechtuit...

Hoe/wat doe jullie op dat lange rechte stuk.....

160-240km/u, afhankelijk van of ik een beetje haast heb of niet..
 
Even een ontopic vraagje. Vaak rij ik van Utrecht door de polder naar Kampen toe. :] :] Hoe hard rijden jullie daar dan meestal? :? ik weet namelijk twee palen te staan maar verder is het alleen maar 100 rechtuit...

Hoe/wat doe jullie op dat lange rechte stuk.....
Gas erop ;)
 
Hah, de polder wegen. Inderdaad leuk om een beetje door te rijden.
Flitsers zie je meestal wel achter borden en/of van die felle geel/grijs/zwarte palen staan (driepoot steekt uit).

Of ze staan vanaf een kruispunt te laseren. Als je goed ver voor je uit kijkt dan zie je ze wel staan. En mocht je ze op het laatste moment zien. Gewoon hard remmen en omdraaien... mazzel! })

En al het andere ongewone; zoals een auto die daar in the middle of nowhere in de berm staat, tja kan bijna niet anders dan een flitser zijn.

Kortom met goed je ogen open houden kun je best doorrijden ;)
En dan bedoel ik dus niet max 20 km/h harder })
 
Vergeet ook vooral die camerawagens niet. Maar ja alles wat achter me aanrijdt en mijn snelheid probeert te matchen. En/of ook met mij gaat inhalen vertrouw ik al niet. Maar dat geldt niet voor alleen de polder wegen :)

Ook leuk als een auto achter je aanrijdt en kunt maar niet zien of je twijfelt nog of het een camerawagen is. Moet je gewoon een extra rondje over de rotonde nemen en kijken of ze volgen. Leuk dat motorrijden :P
 
Wat flitswagens en hun uitrusting erbij in deze omgeving:

Ford Transit Connect 1.8TD 33-BN-HB Blauw Gatso
Ford Fiesta 1.8D 35-GD-NH Wit Gatso-statief
Ford Focus St. 1.8TDCi 57-NT-TF Grijs Gatso Subaru Impreza St. 2.0 81-HP-NS Grijs Gatso, OS
VW Polo SDI TP-DS-33 Wit Gatso-statief

Nu nog onthouden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan