Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 11

leeftijd Z-rijd(st)er

  • <21

    Stemmen: 1 3,1%
  • 21 <>25

    Stemmen: 4 12,5%
  • 25<>30

    Stemmen: 6 18,8%
  • 30<>35

    Stemmen: 7 21,9%
  • 35<>40

    Stemmen: 6 18,8%
  • 40<>50

    Stemmen: 7 21,9%
  • eeuwig jong (Pina)

    Stemmen: 1 3,1%
  • gaat je g.f.. aan

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan kan ik ook niet achterblijven...

full
 
@ stefan Z, de mooiste uitlaten tot nu toe *O*

@ Allen,
laatste modjes: roestvrijstalen undertail, tailrisers, dik alu stuur, Rizoma's omgekeerd opgehangen (spiegels hangen onder de handvatten).


Iedereen een prettige vakantie, ik lees nu zo'n 6 weken niet of nauwelijks mee.

@ Bart, tot de 13de kun je nog een bakske komen nemen, neem je toestel mee dan kunnen ze de beschreven modjes via jouw plaatjes nog zien
O-)

:] happy biker
 
@ stefan Z, de mooiste uitlaten tot nu toe *O*

@ Allen,
laatste modjes: roestvrijstalen undertail, tailrisers, dik alu stuur, Rizoma's omgekeerd opgehangen (spiegels hangen onder de handvatten).


Iedereen een prettige vakantie, ik lees nu zo'n 6 weken niet of nauwelijks mee.

@ Bart, tot de 13de kun je nog een bakske komen nemen, neem je toestel mee dan kunnen ze de beschreven modjes via jouw plaatjes nog zien
O-)

:] happy biker


Wow, ben inderdaad benieuwd naar piccies :} :} :}

Anyway, fijne vakantie *O* *O* *O*
 
@ stefan Z, de mooiste uitlaten tot nu toe *O*

@ Allen,
laatste modjes: roestvrijstalen undertail, tailrisers, dik alu stuur, Rizoma's omgekeerd opgehangen (spiegels hangen onder de handvatten).


Iedereen een prettige vakantie, ik lees nu zo'n 6 weken niet of nauwelijks mee.

@ Bart, tot de 13de kun je nog een bakske komen nemen, neem je toestel mee dan kunnen ze de beschreven modjes via jouw plaatjes nog zien
O-)

:] happy biker

Ik wil die nieuwe mode's ook wel ff zien :9~ ff kijken of ik zondag tijd heb... *O*
Ik bel je wel als ik tijd heb.... voor de 13de O-)

als we elkaar niet meer spreken voor die tijd een hele fijne vakantie en houd het rubber onder.. :]
 
Mmmmmm, ik ben helemaal niet jaloers :Y

Stel je voor... eerst een weekje leuke dingen doen... met het Zedje op pad :] , dinsdag naar WMC in Kerkrade voor een clinic met de Blue Devils (voor de niet-kenners, zo'n beetje het beste drumcorps ter wereld!!) en verder nog maar weer een beetje met het Zedje weg... 8-)

Dan de 19e met het vliegtuig weg voor een paar weekjes abroad... :+

lekker he... :Y :Y :Y
kijk er ook wel naar uit... gaat morgen vast nog een zware dag worden... O-)
 
Laatst bewerkt:
Stel je voor... eerst een weekje leuke dingen doen... met het Zedje op pad :] , dinsdag naar WMC in Kerkrade voor een clinic met de Blue Devils (voor de niet-kenners, zo'n beetje het beste drumcorps ter wereld!!) en verder nog maar weer een beetje met het Zedje weg... 8-)

Dan de 19e met het vliegtuig weg voor een paar weekjes abroad... :+

lekker he... :Y :Y :Y
kijk er ook wel naar uit... gaat morgen vast nog een zware dag worden... O-)


Dan wil ik je ook alvast sterkte wensen ..... dat het nog te dragen is morgen _O-

en ook voor jou een fijne vakantie met veel :] plezier.... en wat ga je doen aan de overkant?
 
Dan wil ik je ook alvast sterkte wensen ..... dat het nog te dragen is morgen _O-

en ook voor jou een fijne vakantie met veel :] plezier.... en wat ga je doen aan de overkant?
Thanks!!!

Ik ga op bezoek bij een vriendinnetje van me... heb haar al weer een paar jaar niet gezien, en werd er nu echt weer tijd voor... *D

Verder roadtrips maken denk ik... niet echt plannen of zo... ik wil graag naar het plaatsje Holland (Michigan)... lijkt me wel gaaf, helemaal op z'n nederlands... met kaas en windmolens... lachen lijkt me dat _O- ... en ik wil ook naar Niagra falls :9~ ... is als je via Canada rijd redelijk goed te doen... *D
 
Dame en heren zwitsalganger :W
Ik ben zo vrij geweest om een topic in "waar wat te doen" te openen over ons ritje naar Zwitserland.
Want ik denk dat we nog wel wat moeten bespreken en hier wordt alles al snel ondergesneeuwd in de lawine van post die hier dagelijks geplaatst wordt. :Y
Heb daar al wat tips uit mijn ervaringen geplaatst en voel je vrij daar commentaar of aanvullingen aan te geven.
Het gaat dus om dit topic

fiets43a.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ stefan Z, de mooiste uitlaten tot nu toe *O*

@ Allen,
laatste modjes: roestvrijstalen undertail, tailrisers, dik alu stuur, Rizoma's omgekeerd opgehangen (spiegels hangen onder de handvatten).


Iedereen een prettige vakantie, ik lees nu zo'n 6 weken niet of nauwelijks mee.

@ Bart, tot de 13de kun je nog een bakske komen nemen, neem je toestel mee dan kunnen ze de beschreven modjes via jouw plaatjes nog zien
O-)

:] happy biker
Jij ook alvast een hele prettige vakantie!!!!........kan je nie ff tijdelijk 'n pctje bij je thuis zetten? :?

Ben benieuwd naar je modjes :Y
 
btw: Ik heb de poll niet ingevuld, vonnik niet eerlijk!


zeur
:(

Nou, dan ga ik ook maar m'n mandje in! :(
:z
De hele avond lopen ze te posten, en als ik weer beschikbaar ben ( O-) ) is alles weer harstikke mak!! |(
Bennie boos hoor, had net ook ff m'n rust nodig!(Afbeelding)


zie boven :(


Ik heb ook nog nix gehoord :( Wil die motor helemaal voor zichzelf houden, de egoist -O-
:+
morguh :Z

hij zal hem toch niet.....??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan