Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 11

leeftijd Z-rijd(st)er

  • <21

    Stemmen: 1 3,1%
  • 21 <>25

    Stemmen: 4 12,5%
  • 25<>30

    Stemmen: 6 18,8%
  • 30<>35

    Stemmen: 7 21,9%
  • 35<>40

    Stemmen: 6 18,8%
  • 40<>50

    Stemmen: 7 21,9%
  • eeuwig jong (Pina)

    Stemmen: 1 3,1%
  • gaat je g.f.. aan

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
(Afbeelding)

Dit blijf ik nog wel een tijdje horen geloof ik... :X

:+
Yip :Y
ja hoor, rondje geven lost nix op

_O- _O-
full
 
heb het zelf mogen ervaren
met een soes GT380 omstreeks '77
gebeurt mij nooit meer, dacht ik
duzzz, vorig jaar met kawaclubrit, tank is dus met 287km echt leeg |(
Tja....je wordt ouder, en gaat dingen vergeten!! |(


Van de andere kant.....je blijkt géén ezel te zijn...klinkt toch een stuk positiever! :+
 
Goed nieuws trouwens, ik heb een baan(tje) vanaf volgende week maandag voor 3 maanden. Binnenkort ook maar gelijk motorrijles boeken :] Cool 8-)
 
Zonder je ooit in 't echt te hebben ontmoet moeten we ons maar wat voorstellen over hoe je bent... en de fantasie van de man kan, zeker gevoed met zulke plaatjes O-) , best wel eens ontsporen... *D

Dus ehhh... voordat we echt een mening vormen wachten we even de eerstvolgende meeting af waar jij ook bent... :+
Snappik allemaal nix van O-) ......Heb vanaf '82 'n abonnement op de Playboy, maar alleen voor de verhalen, niet voor de plaatjes! :+
 
Ja bij motozoom, heb het besteld want ze hadden het niet in de winkel liggen
B| . Ik wacht op telefoontje dat het binnen is :)

hoop dat het sneller komt als je cijfer


Goed nieuws trouwens, ik heb een baan(tje) vanaf volgende week maandag voor 3 maanden. Binnenkort ook maar gelijk motorrijles boeken :] Cool 8-)


kijk, das de beste instelling, GA DERVOOR
 
Goed nieuws trouwens, ik heb een baan(tje) vanaf volgende week maandag voor 3 maanden. Binnenkort ook maar gelijk motorrijles boeken :] Cool 8-)
Gefeliciteerd....en ga nu gelijk maar inschrijven voor die lessen, je hebt morgen nog de tijd om dat te regelen! :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan