Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 11

leeftijd Z-rijd(st)er

  • <21

    Stemmen: 1 3,1%
  • 21 <>25

    Stemmen: 4 12,5%
  • 25<>30

    Stemmen: 6 18,8%
  • 30<>35

    Stemmen: 7 21,9%
  • 35<>40

    Stemmen: 6 18,8%
  • 40<>50

    Stemmen: 7 21,9%
  • eeuwig jong (Pina)

    Stemmen: 1 3,1%
  • gaat je g.f.. aan

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Z1000 van Z-crew is ook weer terecht!

arrivee%20z1000.jpg


:X
 
Zucht... de feestweek van Santpoort. Gezellie!!! :9~ Die mis ik hier in Zwitserland.

Ik heb er jarenlang de Wielerronde gereden. Dat was ook harddraven! Met ruim 50 op de racefiets door de bochten knallen, heerlijk was dat. Blaren in mijn handen na afloop op die k*t klinkertjes. Maar wel nog een x op het podium gestaan.... 1996 was het? weet niet meer, maar de biertjes na afloop smaakten goed.
Sportmannetje hoor, complimenten!! :}
 
Ik heb net een sms bericht gehad van RonZ.. :W ..
Hij maakt het goed en zit momenteel in het hoogste motorcafé van europa :9~ .
En allemaal de groeten van Ron

grt.
Ronz

ondergetekende Bart
SMS 'm maar de groetjes terug :W .......hij wordt gemist hier zo tijdens dat lange zomerreces van 'm.
 
Jaaaaaaaaa dat poepen van jullie ken ik... O-)

Is dat niet het zelfde als KOFFIE drinken van PINA.....

'k Had 't niet mooier kunnen zeggen... 8-)
Hou 't toch maar op "koffie drinken", klinkt wat beter voor ons 'ollanders O-)
dan goan ik wel brommers kieken ;) ;) *D *D *D
Zullen we dat maar aanpassen naar "motors kieken" dan?......tijd van brommers kan ik me zowat niet eens meer herinneren :?

Hoewel, ooit in die tijd inderdaad met m'n koffiedame ook nog wel gedaan! :Y
 
De A15 klopt, we moeten tussen 1000 en 1030 verzamelen, dus .... 0900 uur bij die shell pomp? hebben we 1 a 1 1/2 uur om naar bergen op zoom te rijden?!?!? Kom daar niet zo vaak, heb jaren in moerdijk gewerkt en dat reed ik altijd in 40 a 45 minuten(vanuit Brielle).

dat is een eitje dan :D met de auto is het vanaf gemeente moerdijk (dus naast het industriegebied moerdijk) een kleine 25 minuten met de auto.. (althans dot doet er dus ongeveer iets korter over) met de toegestaande snelheden dus.. :+


en jah dot is meer gaan plinken!! zowel links als rechts.. :) kreeg commentaar!!

:X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan