VT 600 (Honda Shadow) of VS 600 (Suzuki Intruder)

alex7619

MF'er
19 nov 2004
62
0
Utrecht
Goedemorgen allemaal,

Ik ben me aan het oriënteren om een motor aan te schaffen. Nu twijfel ik tussen bovenstaande motoren. Wat adviseren jullie mij? De motor wordt tevens verbouwd tot mijn eigen smaak. En waat moet ik opletten bij aankoop?

Alvast bedankt mensen!
 
Heb het vaker gezegd op dit forum, nog maar es:

Ik heb 2,5 jaar ervaring met een 25kW VT600

Ideaal.. kun je goed op leren rijden, gaat relatief snel (150 op snelweg), ziet er best leuk uit.. doet het ook leuk als woon/werk, en ook geschikt voor verre vakanties (Sardinië bijvoorbeeld, geen probleem).. aanrader dus

En hij komt binnekort te koop *O*
 
Effe een foto:

full
 
Heb het vaker gezegd op dit forum, nog maar es:

Ik heb 2,5 jaar ervaring met een 25kW VT600

Ideaal.. kun je goed op leren rijden, gaat relatief snel (150 op snelweg), ziet er best leuk uit.. doet het ook leuk als woon/werk, en ook geschikt voor verre vakanties (Sardinië bijvoorbeeld, geen probleem).. aanrader dus

En hij komt binnekort te koop *O*

kun je mij mailen (vraagprijs, aantal foto's, woonplaats) als hij te koop komt? thnx
 
kun je mij mailen (vraagprijs, aantal foto's, woonplaats) als hij te koop komt? thnx

Vraagprijs zal rond de 2100 euro liggen, heeft wat lakschade hier en daar. Motorisch helemaal perfect, vorige week beurtje gedaan (oa banden, ketting/tandwiel)

Gaat weg zodra die andere op de foto klaar is, of als ik een 'offer I can't refuse' krijg ;) Schatting zo'n maand of 3..

Staat in Heerhugowaard btw.. Ik zal je op de hoogte houden als het zover is
 
Laatst bewerkt:
Vraagprijs zal rond de 2100 euro liggen, heeft wat lakschade hier en daar. Motorisch helemaal perfect, vorige week beurtje gedaan (oa banden, ketting/tandwiel)

Gaat weg zodra die andere op de foto klaar is, of als ik een 'offer I can't refuse' krijg ;) Schatting zo'n maand of 3..

Staat in Heerhugowaard btw.. Ik zal je op de hoogte houden als het zover is