Waar kopen jullie je banden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Microdude

Die hard MF'er
20 jan 2003
366
0
Winsum (Groningen)
Ik ben wel nieuwschierig waar jullie je banden kopen. Ik heb achter een band erom die kost in de winkel zo'n 300 euro. Best te erg.
Waar kopen jullie een nieuwe band? Iemand een goedkoop adresje?

Duitsland?

Zeg het maar!!
 
Bij de meeste motorzaken kost een gemiddelde achterband echt minder dan 200 Euro en voor zo'n 100,- Euro koop al je een setje lekker plakkerige gebruikte circuitbanden.
 
Ik hoef geen circuitbanden.
Ik wil splinternieuwe banden. En je hebt veel verschillende soorten he... Het type kan ik morgen wel even opzoeken. Het is 1 van de breedste banden, en 1 van de dikste plakkers voor een suzuki gsx r 600.
 
Ik hoef geen circuitbanden.
Ik wil splinternieuwe banden. En je hebt veel verschillende soorten he... Het type kan ik morgen wel even opzoeken. Het is 1 van de breedste banden, en 1 van de dikste plakkers voor een suzuki gsx r 600.


:? een van de breedste? volgens mij moet er gewoon een 180 onder, en de dikste plakkers zijn over het algemeen circuitbanden.

Tja, en of die ouwe wel of geen eikel is zal me worst wezen, ik kom daar voor goedkope banden, niet om met hem te zoenen.
 
Wij gaan altijd naar Sabra banden; je kan zo binnen(lopen/rijden), gezellig wachten met fris of koffie/thee, en dan ook nog lage prijzen! Ik was van de week voor een nieuw voorband voor mijn Deauville 149 euro kwijt inclusief BTW en montage.
Miepje
 
Ik zou mijn maten nog even doorgeven:

Bridgestone:

het is een BT 010R (RZ)

180/55 ZR17

Wat voor band is dit? Plakbandje?

[edit]
Ik zie deze band trouwens niet te koop staan bij jos smit.
Is hier een andere versie voor uit ofzo??
[/edit]
 
ben vorige week bij Kalsbeek in zwolle geweest. 1 set Michelin Power Pilot 120x70 en 180 x 55 incl. montage, koffie, aardige mensen, geen "aansmeermentaliteit"voor 299,- incl. afvoeren van oud rubber en uitlijnen. Stuurd prettig, kleeft ruim voldoende!
 
Ik koop mijn bandjes bij de dichtstbijzijnde Honda dealer: Overkamp in Delft. Hanteert heel schappelijke prijzen, zelfde niveau als Sabra ongeveer. Prijzen zijn altijd inklusief omleggen, lood, balanceren, ventiel, afvoer oude band, koffie en lulpraatje.

Als ze al iets duurder zijn dan de goedkoopste die ik kan vinden, dan gun ik het ze gewoon. Geschikte lui. De laatste keren voor een setje Anakees 250 euro betaald (maatje Varadero/BMW GS).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan