Vraagje over intruder , geen stroom?

The bom

MF'er
11 jul 2005
175
0
Vaals
Hoi wie kan mij helpen?

Heb vandaag nog lekker getoerd, (30km), stop ik bij een vriend wil ik starten doet ie nix meer. Nog eens geprobeerd, lampjes branden tot ik wil starten hoor ik een tik alles weer uit.

Net zekeringen gecontroleerd allemaal in orde.
Accu ben ik net mee bezig, gingen weer lichten branden tot dat ik weer wil starten idem dito '(
Suzuki intruder vs 700 uit 87

alvast bedankt

Groeten Tom

Rijdt weer vermoedelijk probleem met vervuilde accu poolen. thanx

Bijlage: intruder mini.JPG
 
Laatst bewerkt:
Lijkt een laad probleem te zijn .
Accu laden en rijden doet ie het weer zal de laderij niet meer goed werken,ook doormeten kan maar die gegevens heb ik niet voor handen wellicht een andere mfér wel voor je.
Succes ermee.
 
Ik heb eigenlijk nog nooit start problemen gehad, ook al heeft ie een tijdje stil gestaan start ie meteen.
 
Ik heb hetzelfde (met dezelfde soort motor) gehad. Kijk eerst eens naar de massa. Haal em ff los, maak em schoon en wat vaseline eraan.
Dit was bij mij het euvel en daar kwam ik veeeeeel te laat achter :( |(
 
Ik heb de motor pas, heb net eens gekeken naar de accu om hem eruit te krijgen moet ik dan de motor opbokken, klepje gaat wel open.(motor is verlaagd)
maar kom maar aan 1 kabel weet niet zeker of dat de massa kabel is.
 
Ik heb de motor pas, heb net eens gekeken naar de accu om hem eruit te krijgen moet ik dan de motor opbokken, klepje gaat wel open.(motor is verlaagd)
maar kom maar aan 1 kabel weet niet zeker of dat de massa kabel is.


rood = +...heel voorzichtig checken( dwz..niet met gereedschap op de + en dan per ongeluk het frame aantikken.....dat geeft soms vonkie's ...)
zwart = -....kun je zonder problemen aanzitten...en zit meestal ook wel zichtbaar aan frame of blok vast.

zet altijd ff je motor in een makkelijke stand..idd ;)

 
Laatst bewerkt:
Haha, noodstop staat goed.Kom niet aan accu zie maar 1 kabel. heb geprobeerd aan te duwen gebeurde niks.
Heb vandaag wel stuur verzet en koppeling en rem hendels verzet (licht en start knop ook ) heb ze helemaal open gemaakt maar zag niks bijzonders B|
 
Haha, noodstop staat goed.Kom niet aan accu zie maar 1 kabel. heb geprobeerd aan te duwen gebeurde niks.
Heb vandaag wel stuur verzet en koppeling en rem hendels verzet (licht en start knop ook ) heb ze helemaal open gemaakt maar zag niks bijzonders B|


iedere accu hééft...+ en -....= dus 2 kabels....ff goe kijken aub of anders nog meer weghalen om er beter bij te komen...
 
hoi.de motor een intruder 800 van mijn vrouwtje had ook dat probleem de dynamo is vervangen en hij doet het weer suc 7
 
uuuhh wil niet vervelend doen maarre mag ik effe tussendoor ?, ik heb net een topic geplaatst over lucht in het brandstof systeem bij techniek etc ?? iemand die nu nog op is die me daar kan helpen ?? en zie hier zoveel kennis voorbij komen dacht laat ik het eens proberen

alvast bedankt :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan