street fighter meeting/show's NL

street-fighter

MF veteraan
31 mrt 2005
8.154
0
omgeving leiden.
aangezien het meeting topic een grote verstrooide boel is en ik daar nooit iets kan vinden :P wou ik het zo doen.

mensen die weten waar meetings zijn, ff posten waar, hoelaat, misschien enven een kaartje waar je kan zien waar je ergens moet wezen in stad/dorp :) etc.

greeetz steven :)

ps. ik post dit aangezien ik nog niet zo bekent ben in de fighter wereld en altijd achteraf hoor dat er meetings zijn geweest B| B|
 
ik wil ook gaan proberen een keer een soort meeting te gaan organizeren in noord scharwoude, daar is een engels man een street fighter shop(je) aan het opbouwen.

zelf vind ik het een leuk idee, maar er moeten genoeg mensen willen komen niet dat je daar met ze drieen sta ofzo. :(

greetz steven
 
ik wil ook gaan proberen een keer een soort meeting te gaan organizeren in noord scharwoude, daar is een engels man een street fighter shop(je) aan het opbouwen.

zelf vind ik het een leuk idee, maar er moeten genoeg mensen willen komen niet dat je daar met ze drieen sta ofzo. :(

greetz steven


dan probeer je gewoon een datum te prikken en kijken wie er interesse in heeft :)

ik heb geen fighter dus val af ;)
 
@ ivan: maakt het uit :) je kan ook komen om te kijken ;) zwaar verbouwde motoren kan tog ook ;)

als het centraal is kan ik niet met mijn fighter aanwezig zijn, kheb geeneens een rijbebwijs :+ dan zal hij al op een karetje ofzo moeten.

maarja eerst maar eens wachten op het mooie weer :)

greetz steven :) :P
 
@ ivan: maakt het uit :) je kan ook komen om te kijken ;) zwaar verbouwde motoren kan tog ook ;)

als het centraal is kan ik niet met mijn fighter aanwezig zijn, kheb geeneens een rijbebwijs :+ dan zal hij al op een karetje ofzo moeten.

maarja eerst maar eens wachten op het mooie weer :)

greetz steven :) :P

Nog plek op je karretje voor een streetje ;) .
Ach als centraal is dus Bijv Zaltbommel of Utrecht of t Oosten kan ik nog gaan rijden :P .
 
ik vind noord scharwoude een goed idee 8-) maar mijne rijd voorlopig niet -O-
:^

@ TS: wie is die Engelsman die dat shopje aan het opbouwen is en heb je misschien iets van een website van hem of zo?
Beetje reclame voor iemand die zo'n shop aandurft hier in Nederland is toch nooit weg

[me]NitroMax is heel goed bevriend met Andy Hall die als eerste hier in Nederland iets ging doen met Streetfighters en Moto-Technique in Almere had. Hij is daarmee opgehouden toen bleek dat de Nederlandse Streetfighterbouwer tevreden was met 2 Halfords mistlampen als koplampen en daarmee dacht klaar te zijn :X :X [/me]
 
:^

@ TS: wie is die Engelsman die dat shopje aan het opbouwen is en heb je misschien iets van een website van hem of zo?
Beetje reclame voor iemand die zo'n shop aandurft hier in Nederland is toch nooit weg

[me]NitroMax is heel goed bevriend met Andy Hall die als eerste hier in Nederland iets ging doen met Streetfighters en Moto-Technique in Almere had. Hij is daarmee opgehouden toen bleek dat de Nederlandse Streetfighterbouwer tevreden was met 2 Halfords mistlampen als koplampen en daarmee dacht klaar te zijn :X :X [/me]

Die engelsman heet simeon en het bedrijf is www.madracing.nl 8-)
Hij heeft het leuk voor elkaar daar en doet veel voor de klanten,hij is voor mij weken bezig geweest om een setje koplampsteunen te vinden. :}
Er was niks in de goede maat te krijgen. B|
 
Die engelsman heet simeon en het bedrijf is www.madracing.nl 8-)
Hij heeft het leuk voor elkaar daar en doet veel voor de klanten,hij is voor mij weken bezig geweest om een setje koplampsteunen te vinden. :}
Er was niks in de goede maat te krijgen. B|
Oké, bestaande zaak dus die ook Streetfighters gaat doen ?

Leuke info :} wel veel "geleende" foto's :X

Ik zag de "Recordhouder" van de testbank, misschien volgend seizoen eens ff op de koffie 8-)
 
Idd een bestaande zaak,al is het nog niet echt lang,die het streetfighter erbij gaat doen.
Ik ga er nog wel eens heen om ff een koppie koffie te drinken,gezellig tentje :Y
Als je heen gaat,geef dan ff een seintje,ik wil het wel zien :}
 
18 september 2005
Street or Track's
StreetfighterDay 2005...


full


http://www.streetortrack.nl

Street or Track's StreetfighterDAy 2005

Op 18 september aanstaande is het zover dan wordt voor de eerste keer in en op het terrein van de Veemarkt in Utrecht, Street or Track's StreetfighterDay georganiseerd. De organisatie van Street or Track zijn dit jaar een nieuwe weg ingeslagen. Terug naar hun roots is het motto. Daarom organiseren zij een echt streetfighters-, specials en streetbike evenement. Met alle bekende Street or Track ingredienten (o.a.Streetfighterverkiezing, HorsePower Shootout enz.) en een aantal nieuwe activiteiten beloofd deze dag op voorhand al een succes te worden. De streetfightersscene in Nederland roert zich als nooit tevoren. Een eigen streetfighterforum is er al en nu dus ook een eigen evenement.Een evenement waar het zelfbouwen, het plezier beleven en de passie weer boven alles gaat. Een plek waar je ideeen op doet, je motor toont en praat met alle andere liefhebbers :]
 
Laatst bewerkt:
hmmm vond die street or track echt zwaar matig vorig jaar. Hoop dat het dit jaar beter wordt. Geef maar de fighterama...

Waarom niet een meeting of beurs in het grens gebied??? Hierdoor heb je het dubbele aantal potentiele bezoekers, en misschien nog meer (die duitsers zijn wel streetfighterfanaten). Bovendien moeten wij die pruissen mal zeigen wo es lang geht!
 
hmmm vond die street or track echt zwaar matig vorig jaar. Hoop dat het dit jaar beter wordt. Geef maar de fighterama...

Beetje slecht vergelijking vind je ook niet?
De markt in Duitsland is stukken groter...

Waarom niet een meeting of beurs in het grens gebied??? Hierdoor heb je het dubbele aantal potentiele bezoekers, en misschien nog meer (die duitsers zijn wel streetfighterfanaten). Bovendien moeten wij die pruissen mal zeigen wo es lang geht!

Misschien geen gek idd
 
hmmm vond die street or track echt zwaar matig vorig jaar. Hoop dat het dit jaar beter wordt. Geef maar de fighterama...

Waarom niet een meeting of beurs in het grens gebied??? Hierdoor heb je het dubbele aantal potentiele bezoekers, en misschien nog meer (die duitsers zijn wel streetfighterfanaten). Bovendien moeten wij die pruissen mal zeigen wo es lang geht!
Kan ook niet veel zijn nog als je klein en onbekend begint.
En ik moet zeggen, het word steeds beter en groter, dus als je lef hebt zet je je motor daar neer, ook al is deze nog niet af.





En lijkt me leuk eens daar te kijken bij Madracing.
Prik maar een aantal data. Dan kan er gestemd worden.
Doe dit dus niet op 18 spetember ;)
 
Laatst bewerkt:
zie dat ik weer een paar tere fighterzieltjes heb geraakt. Opbouwende kritiek wordt blijkbaar niet meer gewaardeerd... Ik juich het iniatief zeker toe... maar was toch een beetje teleurgesteld.


Lef, lef... Voel me niet echt uitgedaagd. Hoewel ik natuurlijk er content ben met mijn creatie weet ik echter niet of de wereld wel zit te wachten op mijn creatie...

Ik ga er in ieder geval gewoon weer bij zijn.... met frisse moed... dus ben benieuwd.... Ik denk dat de fighterscene erg snel groeiend is, dus dat belooft in ieder geval wat.
 
zie dat ik weer een paar tere fighterzieltjes heb geraakt. Opbouwende kritiek wordt blijkbaar niet meer gewaardeerd... Ik juich het iniatief zeker toe... maar was toch een beetje teleurgesteld.


Lef, lef... Voel me niet echt uitgedaagd. Hoewel ik natuurlijk er content ben met mijn creatie weet ik echter niet of de wereld wel zit te wachten op mijn creatie...

Ik ga er in ieder geval gewoon weer bij zijn.... met frisse moed... dus ben benieuwd.... Ik denk dat de fighterscene erg snel groeiend is, dus dat belooft in ieder geval wat.


Als je er ook de eerdere jaren bent geweest mag je opbouwende kritiek van deze orde hebben. SoT was afgelopen jaar al weer veel groter dan de jaren ervoor en als deze groei blijft gehandhaafd wotdt het evenement nog mooier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan