OCC merchandise

boorlog

Rookie
14 jul 2005
23
0
Drachten
Ben al een tijdje op zoek naar bedrijven die de t-shirt van OCC kunnen leveren. Natuurlijk zijn ze leverbaar via OCC zelf, maar de kosten voor 'over-sea' transport rijzen de pan uit.
Weet een van jullie een europees bedrijf dat deze shirts en andere merchandise in nederland kan leveren ?

Thanx

Ben
 
Heb ik misschien een tweetal oplossingen voor je:

1: In het zuiden van Limburg (in de buurt van Brunssum) schijnt een sticker-fabrikant te liggen die geregeld zaken doet met OCC. Ze zijn als bedrijf zelfs al eens op bezoek geweest (ze leveren regelmatig aan de Teutels, heb ik me laten vertellen). Neem eens contact op met die gasten. Als je een adres wilt hebben, kan ik wel eens opzoek gaan (stuur me dan even een PM).

2: Vraag eens rond binnen je vriendenkring of niemand "iemand" kent die op een Afcent basis werkt. Die gasten betalen geen invoer. Scheelt een behoorlijk stuk. Ze berekenen namelijk alleen de binnenlandse kosten (dus van New York tot aan het in America gelegen postkantoor van het leger). Altijd de moeite waard. (Dat zjin trouwens van die personen wiens gegevens je groot moet inlijsten en boven je bed moet hangen, ze kunnen echt nagenoeg ALLES laten verschepen).

Succes
 
OC-YMIKE_ex.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan