Speed Four!

S muis

MF veteraan
19 jul 2005
1.477
0
Den Haag
hi,

ik ben een nieuwe gebruikster van het motor forum
ennuhh.... ik heb zojuist een nieuwe Triumph Speed Four
gekocht!! (25 kw, want ik ben nog niet zo oud :) )

ben echt zooo benieuwd hoe hij gaat rijden, zal vast
wel okeej zijn :]
 
hier een piccie van me bike

(ik ga geen pic's van mezelf sturen btw
dat kan tegen je gebruikt worden heh :Y )

Bijlage: 106.3.jpg
 
Veel plezier ermee en post eens wat pics 8-)

full


welkom trouwens.. *O*
 
thanks!

ik hoop hier veel info te kunnen krijgen
zal niet echt lukken over de S4 maar daar
kom ik zelf wel achter (zijn niet veel
mensen met die bike hier gloof ik) en dat
er weer n MF meeting komt. kan ik me
bike ffu showen :9
 
hey Cornelis,
thanks voor je berichtje

Ik zal zeker eens een kijkje nemen op de website!
=]
 
tering zijn alle beginnende motorrijders rijk tegenwoordig?? motor van 9000 om mee te beginnen dan nog 1000 aan rijbewijs en 1000 aan pak + helm. das dus 11.000euro :? ik dnap dat je daarvoor een hele tijd heb moeten sparen. O-) wel een mooie manier om van je jeugt te genieten :P (ik ben gewoon jaloers, vandaar. ik moet het doen met een rs 250 (vond ik al geweldig :P ))

veel veilige kilometers!!!
 
Een nieuwe speed four kost geen 9000. Tenmiste als je dat er voor hebt betaald dan heb je het niet goed gedaan. Heb er zelf dacht in 8000 voor betaald, zonder kilometers.

Verder bevalt hij me wel. Weet niet hoe die is op 25 kw maar je zal hem vast wel leuk vinden als hij unrestricted is straks. Hij kan op zijn achterwiel hoor!

Het enige echte nadeel aan de S4 is de injectie. De mapping kan veel beter en er is een aan uit effect. Als ze dat nou een kunnen oplossen dan zou dat mooi zijn.

Beetje een kriem bij de meeste injecties he... Geloof dat alleen sommige japs het goed voor elkaar hebben.
 
Hee Mihoe, ik had hiervoor een ZXR400 hoor ;) uit 1993
enne RS250 is ook heel koel vind ik!
Maar ik ben toch wel blij dat ik nu een bike heb die ietsie
meer koppel heb enzo... ben benieuwd wat ik r van ga vinden.

Hi Dinictus, heb eerder posts van jou gezien, jij heb of had ook de S4 he?
Jammer genoeg moet me bike 25 kw maar daar is nix aan te doen,
ben idd zeer benieuwd naar het volle vermogen!!! En hoe hij dan rijdt.
Op het achterwiel... hmmm best wel koel =]
 
welkom, goeie keus!!!
Ben zelf de trotse bezitter van deze:

img00129hr.jpg
\

De S4 en S3 hebben de krachten gebundeld in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
Het enige echte nadeel aan de S4 is de injectie. De mapping kan veel beter en er is een aan uit effect. Als ze dat nou een kunnen oplossen dan zou dat mooi zijn.

Beetje een kriem bij de meeste injecties he... Geloof dat alleen sommige japs het goed voor elkaar hebben.

Vreemd, en nieuw voor mij, want als er één merk de injectie goed voor elkaar heeft is het wel Triumph (heb er de nodige ervaring mee). Ik neem aan dat je 'm bij een dealer hebt gekocht; die beschikt over allerlei updates in de mappings die in een paar minuten in het electronische hart van je motor geladen kunnen worden.
 
203MPH koele bike :) je hebt zo te zien goed gebruik gemaakt van de extra
accesiores =]

Fuck Het Milieu, lid van de ANWB: Nee.. is niet nodig joh ;)

Cornelis II, ik heb de bike inderdaad bij een dealer gekocht da klop
 
Laatst bewerkt:
203MPH koele bike :) je hebt zo te zien goed gebruik gemaakt van de extra
accesiores =]

Zeker, maar ik kreeg behoorlijk wat korting op de motor. Heb nu bijna het verschil met de nieuw prijs al aan accesioresses besteed. Er staan nog wel een paar dingen op m'n verlanglijstje. Tassen en andere uitlaat, eerst een andere helm. Degene die ik nu heb gaat z'n eigen leven leiden boven de 200km/u.
was in Duitsland O-)
 
Vreemd, en nieuw voor mij, want als er één merk de injectie goed voor elkaar heeft is het wel Triumph (heb er de nodige ervaring mee). Ik neem aan dat je 'm bij een dealer hebt gekocht; die beschikt over allerlei updates in de mappings die in een paar minuten in het electronische hart van je motor geladen kunnen worden.

De s4 is natuurlijk een triumph die niet echt meer tot de core business van Triumph behoort. Daarom is er ook maar 1 officiele mapping voor. Als je een open pijp neemt gooien ze er een mapping voor een tt600 in.

Mijn s4 heeft wel last van injectie "sputtertjes", ik hoor het van meer mensen.

Ik ga switchen van dealer misschien doet dat wat voor me. Ik ga Goedhart Bodegraven eens proberen.


He s4 muis, ik heb zelf alleen groot rijbewijs gehad maar weleens gereden op een demo s4 die een restrictor kit had... Dat is heel anders! heb maar geduld en als je dan naar die 100 pk gaat lijkt het wel alsof je moto onder je ontploft bij de 8000 toeren :] Wheelies zijn wel lastig, ik zijn 1 kan het een beetje maar dan moet je erg hard. In zijn 2 met een hupje. Maaruh ik ben niet de wheelie king want ik vind het maar eng.

Ik rij elke dag op mijn s4, ik ga er nu al een jaar op naar mijn werk. Ik zou wel een ander geluidje willen maar zoals sommige van jullie van hebben gelezen was een open pijp het ook niet helemaal voor me! LOL

http://www.motor-forum.nl/forum/topic/92413?highlight=genuine triumph
 
Zeker, maar ik kreeg behoorlijk wat korting op de motor. Heb nu bijna het verschil met de nieuw prijs al aan accesioresses besteed. Er staan nog wel een paar dingen op m'n verlanglijstje. Tassen en andere uitlaat, eerst een andere helm. Degene die ik nu heb gaat z'n eigen leven leiden boven de 200km/u.
was in Duitsland O-)

Ik wil op een gegeven moment ook nog tassen voor als ik ga knallen
in de eiffel of in de alpies.

Mijn helm is ook echt RUK heb een shark van 200 pleuries en hij zit nu
al niet meer strak, ze hebben natuurlijk alleen maar grote schalen en
proppen er spul in zodat het een S-maatje werd. Werkt dus nie ech...
naar mijn mening dan...
dus ga maar eens shoppen op de beurs next year... ik wil zo'n mooie
kleurige Suomy! (schrijf ik dat nu goed?!)
 
He s4 muis, ik heb zelf alleen groot rijbewijs gehad maar weleens gereden op een demo s4 die een restrictor kit had... Dat is heel anders! heb maar geduld en als je dan naar die 100 pk gaat lijkt het wel alsof je moto onder je ontploft bij de 8000 toeren :] Wheelies zijn wel lastig, ik zijn 1 kan het een beetje maar dan moet je erg hard. In zijn 2 met een hupje. Maaruh ik ben niet de wheelie king want ik vind het maar eng.

Ik rij elke dag op mijn s4, ik ga er nu al een jaar op naar mijn werk. Ik zou wel een ander geluidje willen maar zoals sommige van jullie van hebben gelezen was een open pijp het ook niet helemaal voor me! LOL

http://www.motor-forum.nl/forum/topic/92413?highlight=genuine triumph

Ik ben zeeer benieuwd hoe hij vol vermogen rijdt, helaas kan ik het niet
van te voren checken, da's wel jammer.. maargoed, hoop voor over 1,5 jr!!
:9

Ik heb volgens mij gewoon een standaard demper (zilverkleurige) heb er
-schaam schaam- nog niet heel goed naar gekeken, de rest wel naturulijk :}
de dealer had m ff gestart maar hij maakte niet onwijs veel herrie?
misschien anders als ik er daarlijk op rij... in hogere toertjes zit
smile
 
Ik ben zeeer benieuwd hoe hij vol vermogen rijdt, helaas kan ik het niet
van te voren checken, da's wel jammer.. maargoed, hoop voor over 1,5 jr!!
:9

Ik heb volgens mij gewoon een standaard demper (zilverkleurige) heb er
-schaam schaam- nog niet heel goed naar gekeken, de rest wel naturulijk :}
de dealer had m ff gestart maar hij maakte niet onwijs veel herrie?
misschien anders als ik er daarlijk op rij... in hogere toertjes zit
smile

Herrie maakt ie standaard niet echt, heb 'r vandaag even hoog in de toeren gejaagd toen ik in een tunneltje reed. :9~ Dan is ie wel luidruchtig, moet toch een keer me MD in me rugzak meenemen als ik aan het rijden ben

BTW waar heb je 'm gekocht?
 
203MPH, Wat is een MD?

Gekocht bij Motor Mecuur trouwens. Ik kwam daar nooit tot vorige week
maar toen zag ik het groene monstertju staan en moést m hebben.
(gelukkig was ik ook op zoek naar een nieuwe bike :) )

de laatste nieuwe Triumph... ze zijn nu geen dealer meer van Triumph,
is Safe geloof ik nu..
 
203MPH, Wat is een MD?

Gekocht bij Motor Mecuur trouwens. Ik kwam daar nooit tot vorige week
maar toen zag ik het groene monstertju staan en moést m hebben.
(gelukkig was ik ook op zoek naar een nieuwe bike :) )

de laatste nieuwe Triumph... ze zijn nu geen dealer meer van Triumph,
is Safe geloof ik nu..

MD= Mini Disc

Mercuur is idd geen Triumph dealer meer. Ik heb m'n S4 in Lisse gekocht bij Stan van Noort motoren. Ze zijn daar vriendelijk, koffie is gratis en 101% Triumph. Ben laatst trouwens uitstekend geholpen bij Safe Zoetermeer, stak een spijker uit me achterband. |(

Wanneer kan je hem ophalen? En als ik zo brutaal mag zijn, wat heb je ervoor betaald? Pin hoef ik niet te weten hoor. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan