sportster 883R

tonygs

Rookie
24 jul 2005
24
0
peer
ik sta op het punt om een sportster 883R te kopen omdat ik die het mooiste vind van model en kleur (oranje) en prijs

maar is dit nu een mannen of een vrouwen moto of moet ik mij van die onzin niets aantrekken en gewoon mijn ding doen

ik ben 1m85, is dat te groot

zijn er nog mannen (of vrouwen) die met dit model (of andere sportster 883) rond rijden en wat is de ervaring

ik heb veel ervaring met andere modellen gaande van MZ tot BMW 1100GS maar wil eindelijk eens met een HD rijden

alvast bedankt

tony
 
Bestaat er een mannen- of vrouwenmotor dan?
Sportster 883 is gewoon een wat sportiever en kleiner type HD, en wordt door de handzaamheid door wat meer vrouwen gereden.

Ook veel mannen rijden 883, en veel vrouwen rijden een Bigtwin HD. Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat ;)
 
Hoi,


Ik rijd zelf ook op een 883 sportster, en er zijn idd veel mensen die dat een vrouwen fiets vinden! Maar daar moet je boven staan het is vooral een leuke motor waar je vlot me kan rijden en als je na een jaartje of zo wat zwaarde wil kan je er voor een goede 1000€ nog 1200 van laten maken! En dan volg je die Big twin's zonder probleem! :]
 
ik rij zelf met een nighttrain , maar zou zeker niet beschaamd zijn om met een 883r te rijden . iemand een 883r ruilen voor een nighttrain ?
 
Gewoon een mooie fiets nix mis mee alle waar naar zijn geld. Als je er een beetje bredere tank en buddy opzet ziet ie er gelijk heel anders uit.


Nog ff toevoegen als jij hem mooi vind zowat jij moet er op rijden en plezier op hebben. :]
 
Gewoon een mooie fiets nix mis mee alle waar naar zijn geld. Als je er een beetje bredere tank en buddy opzet ziet ie er gelijk heel anders uit.


Nog ff toevoegen als jij hem mooi vind zowat jij moet er op rijden en plezier op hebben. :]
Zo is 't. Bredere tank heeft ook als voordeel dat de actieradius wat groter wordt, met iets van 6-8 liter(originele tank) kom je niet ver.