Seventies Honda chopper op Ebay

Robinjo

MF veteraan
17 mei 2003
15.987
8.628
Driebergen
Facebook
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Custom-Built-Motorcycles-ESTATE-CUSTOM-BUILT-CHOPPER-MOTORCYCLE-HONDA-ENGINE_W0QQitemZ4564542115QQcategoryZ10062QQrdZ1QQcmdZViewItem

1124015035337_DSC04397.JPG
 
Ik respecteer natuurlijk ieders smaak, maar...wat een hok. Ik kan er echt nix moois aan herkennen. Blok is Honda, dus echt 'cool' is dat nu ook weer niet, en dan dan foute frame, en die voorpartij...djiezus. 'Ben nooit een echte fan geweest van de de foute hippies seventies-look, maar dit slaat echt alles.

Zelfs als project vind ik het nog teveel werk; bijna alles moet je vervangen of opnieuw laten coaten/verchromen. Moet je dan eens kijken waar je op uit komt; kun je beter vanaf scratch beginnen.
 
WOW, deze motor heb ik ooit voorbij zien rijden!!
tijdens een mushroom-trip.


Niets meer aan doen, dat ding moet in deze staat in een museum gezet worden.
 
:P gewoon tof ! ik zou zo iets moeten kunnen kopen voor een paar 100€s
ik doe het direkt .
je zal het zien , alles komt terug , ook 70s choppers :Y
ik rij liever op zoiets dan op een japans fabrieks choppertje :N
 
Echt geweldig, zo'n ding!
Super fout natuurlijk, king&queen seat, coffin-tank.... echt super!
Zet 'm hier maar in de schuur. Beetje 't frame oplappen, kwastje verf er op en rijden maar })
 
Ik respecteer natuurlijk ieders smaak, maar...wat een hok. Ik kan er echt nix moois aan herkennen. .....en dan dan foute frame, en die voorpartij...djiezus. 'Ben nooit een echte fan geweest van de de foute hippies seventies-look, maar dit slaat echt alles.

......

Helemaal mee eens :Y . Dit is wat ik noem een houtje-touwtje-fiets. Dat wordt klussen als je daar nog iets moois van wilt maken :X . Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan