Je motor de deur uit of ik de deur uit!

Je motor de deur uit of ik de deur uit!

  • Motor de deur uit

    Stemmen: 35 12,9%
  • Hij/Zij de deur uit

    Stemmen: 237 87,1%

  • Totaal aantal stemmers
    272

RSV Melano

MF veteraan
9 mei 2004
1.044
0
Adam
Even poll maken... eigenlijk wel mooi bij dit topic voor een duidelijk overzicht.



Het gaat om het volgende:

STEL, je partner is je hobbie zat. Om wat voor reden dan ook.
En hij/zij zegt: "Je motor de deur uit of ik de deur uit!"

Wat is dan je keuze? Gaat je motor weg of gaat zij weg?

Geen van beiden mag niet, je MOET kiezen :)

Ik ben benieuwd :)

Ik voel veel voor vrouwen, maar ik denk toch dat ZIJ weg moet...
 
dat is simpel :)

de vrouw die mij voor zo'n keuze durft te stellen gaat zowiezo de laan uit :W
motorrijden doe ik elke dag sinds mn 18e. knappe vrouw die dat durft te verbieden :+
 
Als die vraag zo gesteld wordt (en dat zal ongetwijfeld niet door de motor gedaan worden), dan weet je al dat het te laat is. Dus dan zou je de motor wel weg kunnen doen (nou ja, of dat zomaar kan :o ), maar dan zit er echt al wel iets grondig mis. Dus dan mag ze (niet de motor!) wat mij betreft de boom in.

Maar da's allemaal gelukkig hypotetisch. :9 :P
 
Leuke vrouwe hebben jullie als ze dat van jullie vragen?
Ik hoef niet te kiezen en mij vriend ook niet.
Ben maandag op zolder wezen rijden en dat is zo gaaf dat ik weer wil.
 
motorrijden, hobby nummero uno!

Als vrouwtje beseft dat je hobby nummer 1 opgeeft voor haar, dan ben je al helemaal de lul! :+

ook zonder dat in mijn achterhoofd zou ik zeggen, eentje van jullie KAN weggaan.. ben jij dat of de motor??? :W
 
8-) Voordat mn man mij leerde kennen , had hij een vriendinnetje. En dat was al erg serieus
Maarja ze wilde dat hij stopte met motor rijden.. :X

Reaktie was.. dat de relatie ten einde was.. _O- _O-

:+
 
Ik denk dat als je partner je vraagt je allermooiste hobby en passie op te geven er wel iets fout zit. Commitment naar elkaar toe is ook elkaar de ruimte geven voor eigen hobby's etc.

Toch zou ik me wel voor kunnen stellen dat die vraag een keer zou kunnen ontstaan op het moment dat je man of vrouw lief voor de derde keer in het ziekenhuis zou kunnen opzoeken met letsel.. na een ongeluk dat echt een close call is geweest.

Er zijn motorrijders die echt bizar rijden en waar het wachten is op een ongeluk met fatale afloop.

Voor mezelf kan ik wel stellen dat bij de keuze van een partner mijn passie voor het motorrijden wel een belangrijke plek inneemt. Mocht daar direct al discussie over zijn, dan zou ik denk ik wel afhaken. Daarvoor is het motorrijden te belangrijk voor me en neemt het een te grote plek in in mijn leven.

Zonder die ritten, Oostenrijk, Frankrijk, Italie etc etc en de blokjes om na het werk over de Groningse en Drentse weggetjes zou mijn leven een stuk minder fraai zijn.
 
Mijn vrouw stelt me niet voor dat soort keuzes.

Stel dat ze het wel deed, dan ging uiteindelijk toch de motor.
 
full


weet je wat je moet doen er een bij kopen :Y
 
Ik denk dat de situatie en de reden toch wel doorslaggevend zijn. Inderdaad als je al een paar keer in coma hebt gelegen vanwege je rijstijl dan kan ik me er wel iets bij voorstellen...

Maar normaal gesproken zou met zo'n vraag de keus vrij makkelijk zijn: dag meissie...

Dit niet vanwege het motorrijden op zich, maar vanwege het feit dat mij dan iets opgelegd zou worden. Als het gewoon een normaal gesprek zou zijn met zeer goed argumenten dan kan ik er nog wel over nadenken. Maar een ultimatum, nee, dat zou niet goed uitpakken voor haar...

Ik weet dat mijn vriendin dit niet zou doen, dus zover zal het nooit komen *D
 
makkelijke keuze, ze mag van mij ook alles dus als het mocht gebeuren dan..

fiets.gif


maar die van mij is bezig met lessen dus zal niet snel gebeuren denk ik. *O*
 
Jeempie....gelukkig speelt dit niet bij mij...ik heb alles zo'n beetje opzij moeten zetten om te te kunnen motorrijden...dan ga ik dat NOOIT opgeven voor een vent :N ...als hij niet van motoren zou houden.. begin ik al nieteens aan een relatie met hem :N



[me]volgens mij weet je dat van de eerste ontmoeting want waar praat je anders over O-) [/me]
 
Maar normaal gesproken zou met zo'n vraag de keus vrij makkelijk zijn: dag meissie...

Dit niet vanwege het motorrijden op zich, maar vanwege het feit dat mij dan iets opgelegd zou worden. Als het gewoon een normaal gesprek zou zijn met zeer goed argumenten dan kan ik er nog wel over nadenken. Maar een ultimatum, nee, dat zou niet goed uitpakken voor haar...
:^
Als je zo'n ultimatum voor de kiezen krijgt, zit er iets goed mis in je relatie...
 
Terug
Bovenaan Onderaan