%#@&*.... maar dan twee keer.FUBAR

Ding staat al 2 maanden geparkeerd.Niet meer naar gekeken.Ben 3000 planten aan het poten(al 200 geplant haha).Heb wel 2 luidsprekers gebouwd.Denk dat ik in januari eens naar die Harley ga kijken.Volgens mij was daar iets met een bout die niet los ging.Gisteren gezien dat ie een beetje begint te roesten.Staat mooi.Old school. _O- _O-
 
full
Klinken top.
 
Ik wil niet stoken maar het is niet voor niks dat je kopbouten kruislings vast- en los moet draaien. Als je dat ding maanden laat staan met 1 bout supervast aangedraaid... Daar wordt het allemaal niet beter van.
 
Ik wil niet stoken maar het is niet voor niks dat je kopbouten kruislings vast- en los moet draaien. Als je dat ding maanden laat staan met 1 bout supervast aangedraaid... Daar wordt het allemaal niet beter van.
We'll see.Planten gaat nu voor.'t Benne maar een motorfietske he.
 
:}

oh, en hier http://www.westendbv.nl/ een adres om je kop te laten vlakken })
leg wel van te voren de afgesproken prijs vast bij een notaris dan hoef je niemand te beledigen of te bedreigen.
Ben een vriendelijke jongen.Niet echt dreigerig aangelegd.Ga over een paar weekjes eens serieus naar die kop kijken.Los gaat ie.Dat is beloofd. :]
 
"klaar" gaat over een absurd groote tuin en tractoren ??


nog niet bezig geweest met de bout dus
Neen.Moest eerst 3500 planten in de grond zetten,600 meter afrastering,tractor opknappe etc.Ga binnekort koppen losmaken die inmiddels wel zo krom als een hoepel zullen zijn .
 
Terug
Bovenaan Onderaan