katana streetfighter topic

Lo

MF veteraan
11 nov 2003
1.877
3
Ik ben geen fighterfan pur sang (en rijd er zelf geeneens een :X ), maar toch waag ik me hier aan een nieuw topic. Katana's heb ik altijd geweldig gevonden namelijk, en Katana fighters al helemaal... Ik weet dat ze in andere topics ook af en toe langskomen, maar wie er een heeft: laat maar zien!
Ik trap af met deze, die helaas niet van mij is... maar wel :9~ :9~ :} :}

full
 
Ik ben al wat op leeftijd en kan me dus nog herinneren dat de Katana's op de markt kwamen.................afschuwelijk lelijke dingen vond ik het !!!

Nu zou ik er graag een hebben, waren qua vormgeving hun tijd ver vooruit :}

Maat van me ( Woody ) dragraced met een Katana in Engeland :

full


( dat ben ik op zijn fiets op de Fighterama ;) )
 
Ik ben al wat op leeftijd en kan me dus nog herinneren dat de Katana's op de markt kwamen.................afschuwelijk lelijke dingen vond ik het !!!

Toen ik in 1990 mijn eerste motor kocht had een kennis van me er één, ik vond het geen porum.

Maat van me ( Woody ) dragraced met een Katana in Engeland :

Brutal... hier nog zoiets:
full
 
Hier nog een merkwaardig exemplaar, met een 'Duits' kontje... de kleuren zijn een beetej te BMWachtig naar mijn smaak...
full
 
ik vond het altijd een beetje jammer als er gsx~r blokken in hangen......

er hoort gewoon een ouwe dikke beul in.......
 
ooit MOET ik er 1 hebben...vind ze ook :9~

Niet verkeerd in wit... met blokspoiler zie je ze gek genoeg niet zo vaak. Ik weet ook nog niet of het wel past bij de 'lijn' van de motor (om maar eens lekker *anal* te doen :P )
 
denk ook dat het door het model van de tank komt dat ik hem zo super vind en de lange wiel basis :} vooral dus met de gsxr velgen achterbrug en blok... :9~
full
 
denk ook dat het door het model van de tank komt dat ik hem zo super vind en de lange wiel basis :} vooral dus met de gsxr velgen achterbrug en blok... :9~

Ik zou dus wel eens willen weten van iemand of dat nou nog een beetje rijdt met zo'n lange wielbasis? Kom je daar de bocht nog wel mee door :X

Alleen even om te laten zien dat ik deze met opklapkoplamp dus echt giga lelijk vind :r :r :
full
 
Nog een schoonheid... geen mono maar wel lekker hoog :]

full
 
sterker nog, het rijdt eigenlijk prima als je maar in gedachten hebt dat het een ding uit eind jaren 70 is...

Ik heb nu een VF uit '84 (ook bep. geen korte wielbasis :X ) en daarvoor een CB750 uit '78 dus dat ben ik wel gewend ;) Maar ik bedoelde eigenlijk meer hoe dat rijdt met een -R achterbrug.
Katana's beginnen trouwens toch vanaf '81?
 
Ik heb nu een VF uit '84 (ook bep. geen korte wielbasis :X ) en daarvoor een CB750 uit '78 dus dat ben ik wel gewend ;) Maarrrrr Katana's beginnen toch vanaf '81?
inderdaad, dus is het ontwerp nog net uit de 70´s..........
 
Terug
Bovenaan Onderaan