zzr streetfighter

klinkie

Die hard MF'er
4 aug 2005
437
0
assen
halo, hierbij stel ik me even voor:
mijn naam is ronald, en ik ben net geregistreerd bij deze
site, wat ik me afvraag, is of er nog meer zzr1100 street-
fighters(bouwers) in nederland zijn. ik ben nl al een jaartje bezig om die van mij om te bouwen, en het eindpunt is in zicht, maar heb eigenlijk nog niet eerder een zzr1100 fighter gezien. hebben jullie misschien plaatjes van dit type motor?
ben zeer benieuwd. ps zal binnenkort foto's plaatsen van mijn moppie
 
goeie en geen gemakkelijke keus,maar dan heb je ook wel een beest van een fighter :9~

heb ooit een vroegere voorloper van de de ZZR verbouwd de 1000RX een lomp zwaar ding,maar van zijn plek wilde hij wel :Y een maat van me rijdt er nu nog op...

heb ook nog een foto van een hele mooi ZZR1100Fighter...

full
 
Welkom,

dus dat is nu een ZZR1100 zonder kleren aan... :9~
wat een mooi frame zeg, zonde dat ze daar bij kawa zo'n kuip overheen gemaakt hebben |(
 
goeie en geen gemakkelijke keus,maar dan heb je ook wel een beest van een fighter :9~

heb ooit een vroegere voorloper van de de ZZR verbouwd de 1000RX een lomp zwaar ding,maar van zijn plek wilde hij wel :Y een maat van me rijdt er nu nog op...

heb ook nog een foto van een hele mooi ZZR1100Fighter...

(Afbeelding)

Wow!!! is dat een zzr??? :} ik dacht dat die een oerlelijk frame hadden ala GSXF of CBR

Heel geil ding op die foto iig!
 
ik dacht dat die een oerlelijk frame hadden ala GSXF of CBR



jij maakt geen vrienden :P :+

Je hebt wel gelijk hoor, die frame's zijn niet echt mooi, maar oerlelijk?...
als het frame wat minder is gewoon onopvallend maken, en de aandacht ergens anders naartoe trekken...

Ikzelf vindt die dikke framekokers altijd supergaaf, en dan mooi gepolijst :9~
dit is dus de enige uit de zzr familie die een mooi frame heeft, bij de rest loopt er zo'n wazige framekoker van achter het blok naar voren :r
 
geduld is een schone zaak, ga van het weekend foto's maken. by the way,
dank voor de reactie's. de streetfighter die word getoond is een nieuw
model, ik heb nog het oude model, waarvan het frame bijna gelijk is,
maar dat brede deel onder de buddy heb ik niet. heb 20 aug afspraak bij eps voor een rvs uitlaat op maat, 25 aug op de vermogenstestbank om het geheel af te stellen, heb nl dyno kit + k&n gemonteerd (hoop op 150 pk+) en dan 10 sept naar de spuiter. word wat aparts. oja, heb een duitse kont gemonteerd, moet je van houden maar ik vind het geweldig. tipje van de sluier qua spuitwerk? (general lee)
:P :P :P :P :P
 
Ikzelf vindt die dikke framekokers altijd supergaaf, en dan mooi gepolijst :9~
dit is dus de enige uit de zzr familie die een mooi frame heeft, bij de rest loopt er zo'n wazige framekoker van achter het blok naar voren :r

Volgens mij is die framekoker alleen bij de 600. De 1100 heeft zover ik weet altijd dit frame gehad, sterker nog, ik meen zelfs dat de ZX10 ook zo'n frame had....
 
geduld is een schone zaak, ga van het weekend foto's maken. by the way,
dank voor de reactie's. de streetfighter die word getoond is een nieuw
model, ik heb nog het oude model, waarvan het frame bijna gelijk is,
maar dat brede deel onder de buddy heb ik niet. heb 20 aug afspraak bij eps voor een rvs uitlaat op maat, 25 aug op de vermogenstestbank om het geheel af te stellen, heb nl dyno kit + k&n gemonteerd (hoop op 150 pk+) en dan 10 sept naar de spuiter. word wat aparts. oja, heb een duitse kont gemonteerd, moet je van houden maar ik vind het geweldig. tipje van de sluier qua spuitwerk? (general lee)
:P :P :P :P :P
dus jij hebt dit model frame,ook ZZR en hetzelfde als het oudere model de ZX10....

gr Ron.
full
 
klopt! alleen heb ik alles laten poedercoaten en deze heeft aan de voorkant dat thermostaathuis nog zitten. dit zit orig. aan het frame gelast. dit is bij mij allemaal weg, en mijn kuipbevestigingmoeren zijn ook allemaal weggelast. maar hij lijkt er totaal niet op. die bok van een voorspatbord is vervangen door een subtiel ander exemplaar, en ik heb een duitse kont.
 
klopt! alleen heb ik alles laten poedercoaten en deze heeft aan de voorkant dat thermostaathuis nog zitten. dit zit orig. aan het frame gelast. dit is bij mij allemaal weg, en mijn kuipbevestigingmoeren zijn ook allemaal weggelast. maar hij lijkt er totaal niet op. die bok van een voorspatbord is vervangen door een subtiel ander exemplaar, en ik heb een duitse kont.
ik wordt nou toch ech wel nieuwsschierig hoe de jouwe er uit ziet :Y

heb best wel veel geduld :N


gr Ron.
 
nou hehe, eindelijk een fotootje. moet nog wel veel gedaan worden, maar het einde nadert. hij krijgt ronde verchroomde koplampen 2st, er komen een paar extra gou accenten bij zoals de remklauwen, waterbuis, oliekoeler, er komen nog twee kappen naast de tank te liggen die over die vierkante inlaat komen, en deze komt ook aan de rechterkant(is niet origineel, maar moet wel anders krijg ik niet genoeg lucht in de brommert) er komen op maat gemaakte rvs dempertjes net onder de stepjes vandaan l+r, en hij moet natuurlijk nog gespoten worden. etc etc etc :P :9

Bijlage: zzr2.JPG
 
he fuck, waarom komt de foto nou niet bij mijn tekst te staan?????
help :? :? :?
 
fuck, waar moet dat
misc
staan. achter de tekst die je schrijft of achter de afbeeldingstekst in attachment
 
mooie fiets joh!

voorspatbordje beetje hype momenteel :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan