eindelijk klaar nu moet hij weg

edled

Rookie
12 dec 2004
27
0
berkel
full


eindelijk is hij redelijk klaar kan ik een hd kopen van iemand die gaat emigreren
dus de keuse is makelijk hij moet er uit jammer maar helaas.
 
Niet luisteren hoor. 'k Zou 'm ook wegdoen. Harley is toch heel wat waardevaster. Nadelen zijn er ook natuurlijk. D'r flikkert nogal eens wat vanaf én ze worden graag gejat, ongeacht de staat (waarin ze verkeren).
 
Niet luisteren hoor. 'k Zou 'm ook wegdoen. Harley is toch heel wat waardevaster. Nadelen zijn er ook natuurlijk. D'r flikkert nogal eens wat vanaf én ze worden graag gejat, ongeacht de staat (waarin ze verkeren).

"..waardevaster..": OK
"..er flikkert nogal eens wat vanaf.." :Z
"..ze worden graag gejat.." Hiervoor hoef je helaas niet alleen maar een HD voor te rijden/hebben. Ze worden niet meer gejat dan andere motoren, ze worden alleen veel en veel minder vaak teruggevonden. Al dan niet in one piece....

Maar ik ga met je mee; ondanks het mooie stukkie huisvlijt, proberen te verpatsen (zal nog niet meevallen tegenwoordig.... weinig markt voor 'Homegrown Beauties" of je moet in Weert wonen heb ik begrepen; is nu een neipend tekort..), en gaan voor het origineel.

Sux6
 
en een Harley is gewoon bruter ;) maar zoveel duurder in aanschaf, onderhoud en verbruik.

Succes, we willen wel pics van Harley hebben ;) die gaat zeker ook meteen op de schop? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan