Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
-O- begint het later. Eerst attuhlutiek |(


dan nog maar ff een ander piccie met mn oude cam *D

full


Vanuit een perspectief zoals de meeste hem zien 8-)







_O-
 
is dweezy al gesignaleerd vandaag?
of zou die nog zitten uitbuiken van de mosselen en de gourmet van gister??

benieuwd of het gesmaakt heeft, krijg ik spijt dak nie gebleven ben ;(

waren dat niet die mosselen MET chocomel?

Tsja.... is algemeen bekend dat mosselen weer tot leven gewekt worden in combinatie met het melkzuur dat in de chocomel zit..... :X

Dus die mosselen zullen nu wel door zijn lichaam aan het racen zijn... :r
 
gisteravond al gekeken :Y

Geloof dat ik vanavond voorlaatste aflevering zie....

Moete wel zeggen dat ik het minder strak geproduceerd vind dan bijv. Band of brothers. Vindt het wel een beetje simpel allemaal met due ufootjes. Maar wel leuk om te kijken toch.



Ik ben niet gek, ik ben een ufoooooooooooooooooooo
 
Geloof dat ik vanavond voorlaatste aflevering zie....

Moete wel zeggen dat ik het minder strak geproduceerd vind dan bijv. Band of brothers. Vindt het wel een beetje simpel allemaal met due ufootjes. Maar wel leuk om te kijken toch.



Ik ben niet gek, ik ben een ufoooooooooooooooooooo

het is op dit moment een van de weinige interesante dingen op de tv, de rest alleen maar herhalingen! (zomerstop!!)

zelfs het journaal is van vorig jaar :+
 
Ik ga over een paar weekjes bij de 6000 beurt eerst Hyperpros laten monteren in de voorvork. Dan zit ik te denken aan een ander stuurtje en misschien een slip-on demper. Daarnaa zie ik wel ff verder met enkel licht of dubbellicht er op komt.
 
Ik ga over een paar weekjes bij de 6000 beurt eerst Hyperpros laten monteren in de voorvork. Dan zit ik te denken aan een ander stuurtje en misschien een slip-on demper. Daarnaa zie ik wel ff verder met enkel licht of dubbellicht er op komt.
ik zou natuurlijk kunnen zeggen, volgend jaar bij de zwitsalmeeting, maar er gaan de laatste weken wat teveel kennissen van me onderuit in de bergen, terwijl het allemaal rustige rijders zijn.
Dus ik vrees dat je met die voorwaarden wel enkellicht blijft... ;)
 
waren dat niet die mosselen MET chocomel?

Tsja.... is algemeen bekend dat mosselen weer tot leven gewekt worden in combinatie met het melkzuur dat in de chocomel zit..... :X

Dus die mosselen zullen nu wel door zijn lichaam aan het racen zijn... :r


klopt, met chocomel
kan ook iets anders zijn; toen ik wegging was dottey der zus net binnen.
misschien heeft tie het onderspit gedolven
 
ik zou natuurlijk kunnen zeggen, volgend jaar bij de zwitsalmeeting, maar er gaan de laatste weken wat teveel kennissen van me onderuit in de bergen, terwijl het allemaal rustige rijders zijn.
Dus ik vrees dat je met die voorwaarden wel enkellicht blijft... ;)

Ja, is dat zo? Wat hebben ze dan allemaal gedaan? Als het nat weer is kan ik het me voorstellen, maar als je normaal rustig rijdt, niet te gek doet kan ik me niet zo voorstellen dat je zomaar onderuit gaat.


Btw. Ik zal in der Schweiz wel ff reclame maken voor dit MF. Zo een beetje op de motor rond rijden.

full




aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggghhhhhhhh
 
het kan zijn dat ik de 14 toch mee kan komen naar zeeland...

wie is er van België, kunnen we misschien samen oprijden want ik en de weg vinden zijn er 2... :N (heb nl geen gps op mijne moto staan)

HIer nog iemand van Belgie
Ben van Limburg en ben de 14de ook van de partij
dus je laat maar iets weten
 
is het rijtechnisch nog wel te behappen qua groepgrootte
ff follow-uppen :] :] :] :] :]

er zijn veel enthousiaste mensen ..dat is Zuper gaaf...maar zoals altijd vallen er altijd nog wel een paar af.....nu 43 aanmeldingen...misschien 30 tot 35 rijders die daadwerkelijk komen leert ons het verleden.

en als we follow-uppen mag het geen probleem zijn...Zeeland is niet zo heel druk qua verkeer als ik het me herrinner van vorig jaar.
Toen hadden we ook een behoorlijke groep en dat ging vlekkeloos.

Als we ons allemaal maar gedragen en niet als randdebielen door en langs de groep jagen kan er niks gebeuren in principe.
 
Bart,
Ik krijg geen email verstuurd naar dat hotmail adres van je :?
Krijg het als een boomerang terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan