Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
sorry Zed ettertjes ik post hem toch maar hier :X
full
 
nou muis dan mag ik wel een leek zijn :D ik vind je picture wel aangenaam om naar te kijken *D
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 05 augustus 2005 19:32 schreef Dweezy het volgende:
Update meeting-zondag: Begin morgen al met die vloer...als 't beetje meezit krijg ik dat af en is zondag rijden geen probleem.
Moet alleen wel weer optijd thuis zijn voor een BBQ Maar da's s'avonds pas dus....
Weet je wat leuks, een doel, om heen te rijden?



nou, word je bij deze weer benoemd tot voorrijder, komt het toch nog goed.



@ Dweezy;
waar we heen rijden, denk richting zonneschijn of zo
ga morgen bij men jasje een broek halen, zou dus eigenlijk droog moeten zijn/blijven zondag
ben niet zo doelbewust, sta open voor alles
Zeeland zou zo maar kunnen


en? vloertje klaar

hoor/zie morgen of zo wel wat er gebeurt
tegen 11.00 geen bericht gezien ben ik er zelf vandoor (rondje Mc nederland of zo)
 
Laatst bewerkt:
hihi niet alle vrouwen zijn hetzelfde... dot heeft best veel geduld, allen wilt alles graag vlotjes.. ;)

hoop ik inderdaad ook van niet, zou er graag nog eens een vinden compleet anders als men ex. ga dan de tijd van men leven krijgen (denk ik)


zo, nu eerst effe een broodje weghappen, heb honger
 
hoop ik inderdaad ook van niet, zou er graag nog eens een vinden compleet anders als men ex. ga dan de tijd van men leven krijgen (denk ik)

Iedereen hoopt altijd een ander te treffen dan zijn of haar ex.. gelukkig loopt er veel rond op deze aardkl**t 0-)

zo, nu eerst effe een broodje weghappen, heb honger

EETSMAKELIJK :)
 
Iedereen hoopt altijd een ander te treffen dan zijn of haar ex.. gelukkig loopt er veel rond op deze aardkl**t 0-)EETSMAKELIJK :)


als ter nou eens een leuke bij mij binnen liep _O-


enne, t was lekker.
broodje mijn stijl, mora carrera uit de magnetron (60sec)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan