"Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #1

Welke RSV heb jij? (Gehad)

  • RSV1000

    Stemmen: 32 38,1%
  • RSV1000R

    Stemmen: 8 9,5%
  • RSV1000R +'04

    Stemmen: 14 16,7%
  • RSV1000R Factory

    Stemmen: 7 8,3%
  • Tuono

    Stemmen: 12 14,3%
  • Tuono R

    Stemmen: 5 6,0%
  • Tuono R Factory

    Stemmen: 3 3,6%
  • SL1000R

    Stemmen: 3 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    84
Status
Niet open voor verdere reacties.
van mij moeten ze bij DC 'en' arrow geen bestelling meer verwachten

4 weken werd 9.5 weken uit italie... een mens op de hoogte brengen is niet nodig en intussen andere orders afleveren bij de dealer gaat dan wel lukken..
heel goeie service daar bij DC :r
 
van mij moeten ze bij DC 'en' arrow geen bestelling meer verwachten

4 weken werd 9.5 weken uit italie... een mens op de hoogte brengen is niet nodig en intussen andere orders afleveren bij de dealer gaat dan wel lukken..
heel goeie service daar bij DC :r
whahahahaha die van mij moeten uit engeland komen .(zijn ze niet veel sneller)
... reken een beetje op deze week .....
moet ook , want ik wil zaterdag ff mijn gezicht laten zien op de powerday ...in heerlen
 
nah de mijne dan ook maar ff he....

full

full

en met het nieuwe ruitje....
full
 
design is echt :9~

zou er alleen nog wel wat meer pit in willen. moet nog een kleiner tandwieltje op, en ik vraag me af hoeveel effect een rapidbike heeft...

Heb een rapidbike in mijn Tuono, het middengebied is fors beter geworden,dat merk je goed....m'n achterband is er iets minder blij mee ;)
Ook een paar peekaatjes topvermogen erbij,maar dat gebruik ik toch minder.
Bocht uit ben je onverslaanbaar!
Kleiner voortandwiel sorteert trouwens ook goed effect.
 
Heb een rapidbike in mijn Tuono, het middengebied is fors beter geworden,dat merk je goed....m'n achterband is er iets minder blij mee ;)
Ook een paar peekaatjes topvermogen erbij,maar dat gebruik ik toch minder.
Bocht uit ben je onverslaanbaar!
Kleiner voortandwiel sorteert trouwens ook goed effect.
waar heb jij rapidbike laten plaatsen enne waar is ie op de testbank geweest
 
Hier een leuk rijtje, voorjaarsrit mille club.

(Afbeelding)

leuk
:}

ik kan het al horen donderen ( in Keulen *O* )

zitte der veel belgen in de club Jacco?
ben wel lid op je site maar ben er helaas niet zoveel op (meer tijd van maken,ziet er gezellig uit, op rsvmilleclub werd ik al lekker onthaald toen ik mijn vorige rsv wou verkopen :r )
 
leuk
:}

ik kan het al horen donderen ( in Keulen *O* )

zitte der veel belgen in de club Jacco?
ben wel lid op je site maar ben er helaas niet zoveel op (meer tijd van maken,ziet er gezellig uit, op rsvmilleclub werd ik al lekker onthaald toen ik mijn vorige rsv wou verkopen :r )


Veel is mischien een iets te groot woord maar er zijn er wel een paar, wat betreft de mille club en zoals op elk forum heb je helaas maar weinig controle over wat mensen op een forum neer zetten, je kan ze hoogstens gaan weren als ze het te gek maken.

Wat nogal eens gebeurt, en dat zie ik hier ook vaak dat als iemand net nieuw is of zijn eerste post is direct een advertentie men snel geneigt is te denken dat men het club forum als verkoop punt gebruikt.
En dat wordt door anderen vaak weer niet zo op prijs gesteld.
 
een pm of mail om info zou dan heel wat vriendelijker zijn eh :)
was trouwens al 5 maanden langer geregistreerd daar maar had nog nooit iets gepost

ben zo geen echte forumslet die niks doet als internet volposten :) ,lees liever info en maak 't op een plek (mf) gezellig
 
Veel is mischien een iets te groot woord maar er zijn er wel een paar, wat betreft de mille club en zoals op elk forum heb je helaas maar weinig controle over wat mensen op een forum neer zetten, je kan ze hoogstens gaan weren als ze het te gek maken.

Wat nogal eens gebeurt, en dat zie ik hier ook vaak dat als iemand net nieuw is of zijn eerste post is direct een advertentie men snel geneigt is te denken dat men het club forum als verkoop punt gebruikt.
En dat wordt door anderen vaak weer niet zo op prijs gesteld.
klopt helemaal wat je zeg .... maar heb zijn advertentie ff opgezocht .
en vind het redelijk kort door de bocht ,
een pm of mail om info zou dan heel wat vriendelijker zijn eh :)
was trouwens al 5 maanden langer geregistreerd daar maar had nog nooit iets gepost

ben zo geen echte forumslet die niks doet als internet volposten :) ,lees liever info en maak 't op een plek (mf) gezellig
dat bedoel ik , er staat namelijk nergens dat je als nieuw lid niks mag verkopen ....
laten we het erop houden dat de gene die hem dicht gegooid heeft zijn/haar dag niet had *O* *O* *O*


louis
 
Welke frame savers kan ik het best gebruiken op een Mille van 2002?
Vindt het wel een klein beetje veilig idee. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan