"Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #1

Welke RSV heb jij? (Gehad)

  • RSV1000

    Stemmen: 32 38,1%
  • RSV1000R

    Stemmen: 8 9,5%
  • RSV1000R +'04

    Stemmen: 14 16,7%
  • RSV1000R Factory

    Stemmen: 7 8,3%
  • Tuono

    Stemmen: 12 14,3%
  • Tuono R

    Stemmen: 5 6,0%
  • Tuono R Factory

    Stemmen: 3 3,6%
  • SL1000R

    Stemmen: 3 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    84
Status
Niet open voor verdere reacties.
nu da topic over die teamreplicas terug omhooggeschopt was mogen de replica's hier ook wel eens gepost worden eh manne :)

ik ben zelf bezig met een 2000 sbk replica te maken van mijne maar dan naar eigen smaak :)
wacht helaas nog op een aantal mooie dingetjes bij de dealer :(
 
Mogge!

Ik ben van plan om standaard te blijven rijden. (iets met buren ofzo...)

Iemand intersse in de onderstaande demper? Doe maar een leuk bod.

full
 
zonde, vind 't wel mooi staan maar die shotguns maken nu eenmaal veel lawaai(mooi geluid ja)

een mooie sportuitlaat zoeken die een db killer heeft eh.

staat toch mooier dan die kachelpijp
 
hebde nog meer foto's van dieje sbk replica?

ben er ook een aan't maken ma die ga der wel wa personalised uitzien...
 
Laatst bewerkt:
zoo net ff bij zandvoort wezen kijken bij het vrijrijden was erg leuk was er nog 1 aan het knallen met een erre-factory. bruut.. moet ook maar eens een poging gaan wagen. als het mee zit 5 september.
net nog even gemeente velsen eo. onveilig gemaakt. vraag me alleen af wanneer ik mn rijbewijs kwijt raak want dit kan nooit goed blijven gaan..




"het spijt me meneer agent het is niet mijn schuld, de stemmen in mijn hoofd zeggen dat ik het moet doen.." })
 
zo mijn eprommetje is nu eindelijk binnen en de uitlaatsteun ook,seffes effe afhalen en kijken of ik de steun een kleurtje kan geven.

triple wou eigelijk foto's van jou fiets zien, die echte mille van corser toen heb ik al genoeg op foto hoor :)
 
zeker doen

zo heb eindelijk mijn eprom binne maar geen steun want bij arrow hadde ze weer lekker 't verkeerde part gestuurd :r ( zie topic : Ik heb het gehad met Arrow en Dynachains )

nu wil die verrekte eprom niet

het is een 11013ME van arrow terwijl die voor een 01-03 mille is...
maar als je ff naar de ecu van mijn vorige mille die rey heeft gekocht kijkt dan zie je toch duidelijk een 13 ipv een 10 steken en hij liep perfect .

kweet er ff geen raad meer mee, pilliam verkoopt eproms,miss dan toch maar een van hem kopen en deze maar te koop aanbieden...


weet er iemand een goeie afsteller met dyno in limburg(B) buite grauls en ramaekers want daar was't een beetje druk en kon 't wel ff duren...
 
full



dit is dus de opengewerkte ecu van mijne oude rsv ( model 98-99)

zit toch duidelijk dezelfde eprom in en ze wil niet werken bij mijn 2000r

heb toen in de winkel de ecu's vergeleken oude en nieuwe en typenr klopt compleet :?
 
de chip zal op een dochterbordje horen, welke de data erop decrypt.
dus: mis je geen dochterbordje :? (kaart waarop je de chip drukt, en die kaart duw je weer in de chiphouder op de ecu)
 
nope sl ,

de houder zit vastgesoldeerd op de print van de ecu

kreeg alleen de eprom zelf geleverd, je moet normaal gewoon de oude eruit frutselen voorzichtig zodat de contactpuntjes niet breken en dan de nieuwe er diep genoeg induwen

heb inmiddels een afspraak gemaakt bij een zaak die veel met italianen werkt voor woensdag...
normaal moet die eprom gaan zeiden ze want ze hadden die zelf ook al ooit geplaatst...
ben eens benieuwd.

de zaak waar ik de optische prulle besteld heb is met verlof tot 28-8 zag ik juist, hoop dat dan wel alles binne is
 
Wie trekt er hier wheelies met zijn mille en hoe doe je dat?

Mij lukt het wel in zijn 1 (gas dicht en snel weer open) maar nog niet zo hoog. In zijn 2 lukt het me op deze manier niet.
Ik ben ook een beetje te voorzichtig denk ik, ik hou de boel liever heel dan dat ik ineens de mille over zijn achterwiel trek. :)
 
Wie trekt er hier wheelies met zijn mille en hoe doe je dat?

Mij lukt het wel in zijn 1 (gas dicht en snel weer open) maar nog niet zo hoog. In zijn 2 lukt het me op deze manier niet.
Ik ben ook een beetje te voorzichtig denk ik, ik hou de boel liever heel dan dat ik ineens de mille over zijn achterwiel trek. :)

het kan wel op power in zijn 2 maar dan moet je ff de rem inknijpen waardoor hij voor goed in veert en dan rem los fel het gas open, bij mij komt 'ie dan redelijk vloeiend omhoog. verder ben ik ook nog op mijn gemakje aan het leren hoor
 
error wil je die pijp nog? heb je al gemaild maar komt niet aan...
gifkikker moet wss passen,ik ga 't hem straks nog eens vragen en als hij nu niet kan overschrijven dan zoek ik iemand anders(heb wat kosten :) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan