"Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #1

Welke RSV heb jij? (Gehad)

  • RSV1000

    Stemmen: 32 38,1%
  • RSV1000R

    Stemmen: 8 9,5%
  • RSV1000R +'04

    Stemmen: 14 16,7%
  • RSV1000R Factory

    Stemmen: 7 8,3%
  • Tuono

    Stemmen: 12 14,3%
  • Tuono R

    Stemmen: 5 6,0%
  • Tuono R Factory

    Stemmen: 3 3,6%
  • SL1000R

    Stemmen: 3 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    84
Status
Niet open voor verdere reacties.
De mijne, al vanaf de eerste kilometer in mijn bezit........

full
 
Laatst bewerkt:
Moet mijn avatar nog bijwerken maar goed:

Ben sinds zaterdag de trotse eigenaar van een mille uit 2000 met 15000 op de klok, heb de zwart/grijze gekocht. nu wil/moet er alleen nog een andere demper op. belangrijk ik wel dat ie een bak herrie maakt! had ik op mijn VTR ook. graag wat bevindingen. owja die dubbele pijpen passen niet helemaal in mijn budget ;(

hoor het allemaal wel!
 
Ook hoi ben sinds januari de trotse eigenaar van een mille 2003, na een schuivertje van de verzekering een sport demper er op laten zetten de buurt begint nu pas echt sjacherijnig te kijken.
He BOB het rije begint nu pas echt, hopen dat ie er door komt morgen veel succes!!!

Foto'tje komt later
 
Ben op zoek naar de kleurcode voor de RSV Mille van 2002 in een
rood jasje.

Of weet iemand het rood wat er het meest op lijkt?

Alle info welkom
 
Ook hoi ben sinds januari de trotse eigenaar van een mille 2003, na een schuivertje van de verzekering een sport demper er op laten zetten de buurt begint nu pas echt sjacherijnig te kijken.
He BOB het rije begint nu pas echt, hopen dat ie er door komt morgen veel succes!!!

Foto'tje komt later

Hij is idd door de keuring gekomen vandaag! ff beetje bpm betalen, donderdag kenteken binnen, plaatje laten maken en dan knallen!
*O*
 
Hij is idd door de keuring gekomen vandaag! ff beetje bpm betalen, donderdag kenteken binnen, plaatje laten maken en dan knallen!
*O*
Veel plezier donderdag, hopen op mooi weer anders glijd het kontje zo in de bocht!!
Kom wel een keer bij de TEX kijken, wil je gelijk daarna sparen voor die dubbele pijp!!!
 
goedendag vraagje
heb een 2000 R en hoe snel hoort zon fiets naar zijn top te gaan.want vanaf de 240 gaat et toch niet zo hard meer!!!!!ben wel langer als gemiddeld!en het gaat me ook niet om te de top.maar wil wel graag weten of die goed loopt!op de testbank liep die perfect.der zit een andere pijp plus eprom in.
 
Mijn 2000R loopt op de dynojetbank 274km/h met kleiner voortandwiel.
dus hij zou op de weg een goeie 260+ moeten lopen :]
 
Kan iemand me ff helpen
Ik weet niet meer hoe het ook alweer zat met olie peilen op de Mille.

Moest dat nou met een warme motor? of een koude? :?
 
Mijn 2000R loopt op de dynojetbank 274km/h met kleiner voortandwiel.
dus hij zou op de weg een goeie 260+ moeten lopen :]


zo zou 't moeten

mijne doet nu zonder eprom met de sp maar dik 245 op de teller

had vandaag een afspraak om af te stellen en eprom erin te steken..
maar de mechanicien was lekker op verlof toen ik in de garage aan kwam :(

pfff kan ik nog en week langer wachten :r

zomer zit er al bijna op en heb hoop en al 800km gedaan metm ijn nieuwe R -O-
 
Kan iemand me ff helpen
Ik weet niet meer hoe het ook alweer zat met olie peilen op de Mille.

Moest dat nou met een warme motor? of een koude? :?

He Ruud mij hebben ze verteld bij een warme motor!! Als die van mij koud is staat ie ook onder het minimium. Als hij op temperatuur is staat hij net iets boven het midden van min/max.

Groeten Alfred
 
ongeveer zo dus :o lie peil, bij warme en draaiende motor halverwege max. en min. houd is het verbruik nihil.
Doe dit, rij rustig je motor warm gedurende 15 kilometer (minimaal) zet hem op een vlakke vloer kaarsrecht en kijk naar het buisje. Blijft dat zo rond het midden, tussen max en min schommelen dan is dat prima. Meer wordt er toch maar weer uitgegooid.

Ga je proberen het peil altijd op bijna max. te houden, of vul je bij met een te koude motor of nog erger, na ee nachtje staan en met de schrik om het hart dat ie droog staat, dan zul je zien dat je blijft vullen en dus een hoog olieverbruik hebt ;)
 
Ik had dus inderdaad eergisteren het olie gepeild met een koude motor na 2 minuten op de paddockstand draaien. Toen was het olie-nivo dus beneden het minimum. Dat was ff schrikken. :?
Direct in het boekje gekeken maar daar werd ik ook niet echt veel wijzer van.
Vandaag na een uurtje of anderhalf rijden de motor 2 minuten op de paddock stand laten draaien en het nivo zat net iets onder max :)

Geen probleem dus gelukkig :)
 
Ik had dus inderdaad eergisteren het olie gepeild met een koude motor na 2 minuten op de paddockstand draaien. Toen was het olie-nivo dus beneden het minimum. Dat was ff schrikken. :?
In de handleiding staat ook dat je het zo zéker niet moet doen :)

Overigens hoef je hem na het rijden niet nog een tijdje te laten draaien hoor, meteen na het rijden je motor zo recht mogelijk houden en effe checken.

Mijn Tuono gaat volgende week overigens voor de 2de keer in 3 maanden naar de Appie dealer omdat mijn achterrem niets meer doet (3 maanden geleden nog een officiele Aprilia modificatie opgezet).
 
Ik had toen de handleiding ff niet bij de hand dus vandaar dat ik het zo geprobeerd had.

Mijn Tuono gaat volgende week overigens voor de 2de keer in 3 maanden naar de Appie dealer omdat mijn achterrem niets meer doet (3 maanden geleden nog een officiele Aprilia modificatie opgezet).
Heb ik ook weer last van. De achterrem die volledig dienst weigert. De koppeling is na de modificatie een stuk minder gevoelig geworden voor lucht. :}
 
Koppeling sowieso nooit last van gehad, modificatie van de achterrem was gratis (ookal was hij net buiten de fabrieksgarantie) en ben benieuwd hoe dit nu weer afgehandeld gaat worden ... Maar moet zeggen dat ik niet zo'n grote achterrem-gebruiker ben :P
 
Koppeling sowieso nooit last van gehad, modificatie van de achterrem was gratis (ookal was hij net buiten de fabrieksgarantie) en ben benieuwd hoe dit nu weer afgehandeld gaat worden ... Maar moet zeggen dat ik niet zo'n grote achterrem-gebruiker ben :P

maar toch is het fijn als hij het doet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan