becomming of an drag gsx EF

street-fighter

MF veteraan
31 mrt 2005
8.154
0
omgeving leiden.
aan gezien ik het hier met ron over had gehad en een paar foto's op men computer had gevonden :P aangezien men paps met jarno de hele motor verbouwd heeft :9 . dacht ik waarom ook niet :P jarno als je dit lees overigens, omdat jij geen zin in had :P

hier begonnen we met het inbouwen van de r6 achterbrug en wiel:

dscf00089db.jpg


dscf00119uf.jpg


de hele mik mak der weer opgezet, toen zag het er zo uit:

dscf00243si.jpg


dscf00269ta.jpg


toen hebben we de voorpartij van een fazer derin gebouwd. en de uitlaten en simpel weg gewoon afgeslepen, toen hield je dit over:

jarnosbile20242vh.jpg


dit resulteerde dat je hem ong. op 400m afstand aan hoorde komen gillen. toen werd het tijd voor een andere uilaat omdat hij er gek van werd :P

een open open termignonie onder zen zitje :P met laser downpipes van een gsx-r wat resulteerde op netzoveel tering herrie :+ demper's + bochten:

afb0744ed.jpg


afb0763cc.jpg


afb0547pd.jpg


toen hij een duo mee had klapte de band op de uitlaat dus dit was ook niks, toen kwam er maar een highmount op (foto's gemaakt bij ons voor op de stoep):

afb0234eq.jpg


afb0249uz.jpg


afb0252zo.jpg


nadat hij dat zat was had hij hem aan de zijkant had verbouwd,omdat de motor te rijk stond was het achterste stuk eraf geknalt:

afb0808yo.jpg


nadat dat gebeurd was kwam er een e keur demper om van laser die hij bij de bochten set kreeg. ook kwam er toen een cross stuur op:

afb00824rj.jpg


afb00736kr.jpg


afb0209bd.jpg


afb0181en.jpg


met de chopper van zen maat (edwin) met een gsxr blok derin :) die hoor je btw ok als ie in de stad stationair loopt (wind stil was het toen) :+

afb00927ev.jpg


rond die tijd kwam er ook een yoshimura gsxr ontsteking erin. men vader heb toen wat gemaakt om het pas te krijgen. omdat de draadboom toen niet meer goed was ook maar gelijk een gsx-r draadboom :) .

rond die tijd ging hij ook dragracen, toen moest er maar een langere achterbrug in. gelijk de uitlaat vervangen door een yoshimura rs3 :) . wat resulteerd tot dit (in gti shirt is mijn paps, daarnaast is jarno die een vage kop trekt :+ :

fotoscbr3329jw.jpg


fotoscbr3340ay.jpg


fotoscbr3303ar.jpg


fotoscbr3291dq.jpg


dit resulteerd tot zo hard kunnen optrekken dat je achterwiel spinde en de voorkant mooi op de grond bleef :)

verder vorderingen zal ik hier posten, dit zullen pas na de veranderingen zijn. niet onder omdat ik daar nooit bij ben.

groeten steven
 
hij is nog lang niet af hoor, volgende stap is een gsx-r1100 blok inbouwen (gemodificeert met een gsx-r750 6 bak :) orgineel is 5 bak). dan gaat het ef blok in een gsx-r frame. dat word een sirieuse drag bike. maar daar komen vanzelf ook wel foto's van ;)

het mag misschien een motor zijn van 220 kg. maar vorige zomer heeft hij tog wheelies getrokken van 200 meter en vrij hoog ook nog :o :] . nu lukt dat niet meer :P het gevolg als je een wheelie wilde maken is dat je een enorme wheelspin kreeg, geslaagde achterbrug voor drag dus *D

groet steven :)
 
ik ben niet zo van lange achterbruggen, en dus ook niet echt van drag-racen maar verder issie zeer gaaf!!
 
cool.heb dat ding gezien bij madracing begin april met de voxan demodag,toen had ie nog die seatpipe.
ken je martijn dan ook toevallig steven??
die gozer is echt ziek(in de positieve manier ;) }) )met die gixxer streetfighter/ratbike
 
okj ik heb je toegevoegd ;) ik vind martijn ook een super kerel. ik ben bij hem "thuis" geweest.

hij woont in een anti kraak pand (lees basis school), sta je daar te pissen op sc voormaat ini mini omdat het voor kinderen is.

hij heb ook een sooi priranjas :P echt cool 8-)

groet steven ;)
 
hij wil dragracen, hij is nu 5 cm te lang :+ hij wil hem verlagen en dan word de wielbasis iets te lang, dat tot gevolg heeft een diskwalificatie. :P

er word dus een andere ketting spanner opgelast voor meer stelmogelijkheden.

groeten steven :)
 
hier bij mij voor is een straat van ong. 200m :P ik ga wel een keer samen met jarno een filmpje maken van het optrekken met die brug. en dit geluid uit die yoshi is echt heerlijk :9 :9~ *D

groet steven :)
 
The Story goos on,

jarno heeft de draad weer opgepakt, het turbo blok gaat er toch komen. hier alvast een paar foto's voor jullie. ik ga proberen jullie up to date te houden, alhoewel jarno altijd over lange periodes vordert.

hij heeft vandaag allerlei pakkingen bestelt. het blok staat er zo bij: daar word de versnellings bak van gewisseld.

blokkie3kt.jpg


blokkie20zt.jpg


blokkie31mu.jpg


blokkie42uy.jpg


ik hoop binnekort meer te hebben :Y :Y

Gr. Steven
 
leuk dat je het hier neerzet Steven...ga ik zeker volgen :Y

ik heb hier een stuk of 70 EFE piccie's...hoe zou dat komen O-) ze blijfen mooi in de dragstyle 8-)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan