Honda Rebel 450 (model 1987) , cmx450c

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee luitjes ik heb T-shirts laten maken met het logo van de accubak van de 450 achterop in het groot en daarna in het klein links op de borst, de maat L viel mij ruim. Kosten: ongeveer 15 euro ex verzendkosten per stuk, ze zien er best leuk uit en dragen prettig, ze zijn besteld bij Vistaprint, het maken op de site is wat omslachtig, als ik er een paar voor je bij moet maken dan is het voor mij een realtief geringe wijziging van mijn ontwerp (andere naam er onder dan de mijne) en wil ik graag voor je doen:

Hier zie je mijn ontwerp, eerst de voorzijde (lettersize tekst in rood van de naam is hier: 48):


En dit is de achterzijde (lettersize in rood van de naam is hier: 150):


COOL !! niet? *O*

PS: deze link laat de bestelorder zien maar of die zichtbaar blijft ...
http://www.vistaprint.nl/vp/ns/select_product_options.aspx?item_id=435988087&pf_id=375
Peter, ziet er strak uit! Je mag voor mij 2 "maken" bestellen, ik hoor wel wat de totale kosten zijn en de betalingswijze.
Groet Rob
 
Ziet er goed uit Peter :Y vallen ze erg ruim?
full
 
hey mensen,

@rebelPeter--> gaaf t-shirt! zet mij maar op de lijst van mensjes die ook zo'n t-shirt willen hebben:) al hoeft mijn nick er niet persee onder...
En lydia wou wel eens weten waar Rebelpeter werkte, vandaar dat we even langs liepen en wij jou in volle actie bezig zagen!

Ook heb ik gister (na een iets wat mislukte noodstop) er nieuwe remblokken in gezet voor (had ze al gekocht, maar te lui om ze er in te zetten). de ouwe ware wel iets aan de dunne kant, en ook meteen nieuwe remvloeistof er in gedaan.
remblokken%20oud.jpg


Ook ben ik bezig om met mijn airbrush/schilders/teken kunsten een rebel te tekenen, maar ik moet er nog wel het een en ander aan doen
rebel-art.JPG


Wow lees ik iets verder terug dat we ook weer een nieuw lid hebben
Als nog WELKOM anke!! *O*

Zijn er nog plannen voor een rebel meeting voor de winter???

nou ja ik ga weer verder met Huiswerk....

Goos
 
Heb eens wat beter naar mijn nieuwe T-shirt gekeken en ik blijk toch een XL te hebben. En die valt ruim, er is nog 10 cm meer omtrek mogelijk ... mijn borstomvang is 105 cm, schouders 110 cm. Ik had achteraf beter een Large kunnen nemen en geen XL, maar ze zitten beslist comfortabel. In het labeltje boven in staat dat het voorgekrompen katoen is (100%) en uit Nicaragua komt. Merk: "Anvil", maar dat zegt mij verder niks.

Hieronder een paar fotootjes met mij in dat T shirt:

full


full


full


Als ik ga bestellen moet je me dus wel wat maten doorgeven: wil je L, XL of iets kleiners. Wat ik ook wil weten is welke tekst in het rood (of andere kleur als je dat liever hebt) je er onder wil. Ik kan ook zonder tekst doen, dan is ie universeler. Voor de 250 moet ik óf een goed voorbeeld als foto van dat embleem hebben, óf met een grafisch pakket aan de gang en het logo aanpassen ...

@Goos en Lydia: jaa ik had jullie gezien! had even binnen gekomen dan hadden jullie mee kunnen doen, het was een 1e jaars klasje van een man of 18, over digitale techniek ... was wel zeer verrast jullie daar zomaar even te zien opduiken. Ik zag eerst Lydia en moest toch even nadenken wie was dat nou ... maar het kwartje viel snel toen ik Goos zag .... :Y

Over de volgende meeting: ik wacht op een uitnodiging om naar een zekere plek te komen ... of zullen we ons zelf maar uitnodigen .... heej daar oudje, woonde jij niet op een hele aardige plek .... ??? je hebt vast wel een koffiezet apparaat ??? :]
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig heb ik een koffiezetapparaat, want zeg nou zelf, wat is een ambtenaar zonder z'n dagelijkse stoot " zwart goud" ..... :) Peter, doe mij maar de maat XL en zonder mijn naam, maar met logo's. Rebelmeeting, beetje in de richting van het Oosten? voor het line-up record? Als we mijn kant opgaan, moeten we elkaar ontmoeten bij de Driewegsluis, terras aan het water en meer dan voldoende ruimte voor een prachtige Rebel line-up! Tevens hebben ze daar een heel mooi dijkje om te berijden. Maar dat moeten we maar even bekijken.
Als het weer aanstaande zondag zo wordt als ze voorspellen, dan maak ik een tochtje naar Zeddam, even langs m'n zoon. :]
 
Laatst bewerkt:
Hallo
heb een grijse rebel 450 te koop
prima blok/mooie uitlaat half open zwaargeluid.
hoef niet de hoofdprijs

groet meerten
 
Rebella & ik gaan zondag naar de megaMeeting in Veenendaal Goos & LYdia ook geloof ik, wie nog meer?

@: meertenm je gaat toch niet stoppen met motor rijden??

@: Goos ziet er leuk uit je kunstwerk kan je die niet ff bij mij op de garagedeur spuiten.?

@: Peter je baartje groeit aardig die had je toch nooit of heb ik het mis.
full
 
Laatst bewerkt:
nee TON, had ik inderdaad niet, maar als je verder terug gaat in het verleden, dan weer wel .. het is op en af. net hoe ik me voel. het leek me leuk dit jaar maar weer eens een baardje te laten staan, kan ikm ijn onderkinnen beter verbergen en het past beter bij mijn rebelse gevoelens ....
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

Ja wij gaan waarschijnlijk ook naar de megameeting. Ik hoop dat ik met mijn eigen motor kan want hij doet het nog steeds niet zo goed. we hadden hem naar de garage gebracht om te laten afstellen, ik ben rijdend naar de garage gegaan. Gingen we hem vandaag ophalen wilde die helemaal niet meer starten! Hij verzoop! Hebben we zelf voor de garage mijn caburateurs weer in de oude stand gezet want anders kon ik niet terug komen naar huis ;( ..! Goos is nu mijn carburateurs aan het repareren. Ik ben heeeeeel benieuwd!

Groetjes Lydia
 
Ik wil wel naar dat megatreffen zondag. Maar als er verderop dit jaar nog een rit naar oudje komt, dan ga ik daarvoor kiezen. Heel benieuwd naar de koffie daarzo, haha. Wel veel verder weg, dus daar moet ik dan zo'n beetje een hele dag voor uittrekken. Mits goed weer natuurlijk.
Groet, Jan
 
kunnen we dan niet beter maar een zondagje prikken daar voor ? dan weten we waar we aan toe zijn. of oudje, heb je het liever op een zaterdag? als ik die shirts op tijd bestel kan ik ze meenemen. Ik heb trouwens 2 shirts die verschillend zijn: was ik vergeten dat ik die zo besteld had: de tweede heeft voor en achter hetzelfde grote logo. maar ik vind die met dat kleine logo op de linkerborst het leukste
 
Laatst bewerkt:
kunnen we dan niet beter maar een zondagje prikken daar voor ? dan weten we waar we aan toe zijn. of oudje, heb je het liever op een zaterdag? als ik die shirts op tijd bestel kan ik ze meenemen. Ik heb trouwens 2 shirts die verschillend zijn: was ik vergeten dat ik die zo besteld had: de tweede heeft voor en achter hetzelfde grote logo. maar ik vind die met dat kleine logo op de linkerborst het leukste

Inderdaad Peter, die met de verschillende logo's zijn het mooist.
Of op een zaterdag of op een zondag maakt mij niets uit, wat qua weer maar het beste uitkomt.
Gewoon afspreken maar...... :]
 
ik heb een lichte voorkeur voor de zondag en dan een beetje redelijk tijd heen en terug rijdend, dus voor 5u smiddags liefst weer thuis, smorgens maakt me niet zoveel uit, ik ben altijd vroeg op, 7u weg is wel het vroegst, maar ik denk niet dat anderen zo vroeg al op willen ....

voorstelletje is daarom: 9u hier van huis af, ik dan, richting hardewijk en daar ergens door de polder naar oudjes huis, rob kent het daar en wil misschien tegemoet rijden om ons ergens onderweg op te pikken, dan rijden we daarna door naar rob voor die koffie en terug zien we wel.

ik stel voor komende zondag of anders de week er op. heb vrouw nog niet gesproken dus het is nog even onder voorbehoud daarvan.

waar jan het handigst aan wil sluiten moeten we even uitzoeken op de kaart en wie er nog meer mee wil moet zich maar melden en met google maps een beetje googlen met de route om een voorstel te doen waar we zwaan kleef aan kunnen doen ...
 
Laatst bewerkt:
hai Ton en Anneke en Ankie! we zitten op plannetjes te broeden ... voor een tochie heen en weer naar rob ("oudje"). de megameeting ben ik wat huiverig voor om tussen in al dat testosterongeweld te rijden ... mmmm ...ik twijfel
 
Laatst bewerkt:
ik heb een lichte voorkeur voor de zondag en dan een beetje redelijk tijd heen en terug rijdend, dus voor 5u smiddags liefst weer thuis, smorgens maakt me niet zoveel uit, ik ben altijd vroeg op, 7u weg is wel het vroegst, maar ik denk niet dat anderen zo vroeg al op willen ....

voorstelletje is daarom: 9u hier van huis af, ik dan, richting hardewijk en daar ergens door de polder naar oudjes huis, rob kent het daar en wil misschien tegemoet rijden om ons ergens onderweg op te pikken, dan rijden we daarna door naar rob voor die koffie en terug zien we wel.

ik stel voor komende zondag of anders de week er op. heb vrouw nog niet gesproken dus het is nog even onder voorbehoud daarvan.

waar jan het handigst aan wil sluiten moeten we even uitzoeken op de kaart en wie er nog meer mee wil moet zich maar melden en met google maps een beetje googlen met de route om een voorstel te doen waar we zwaan kleef aan kunnen doen ...

Komende zondag kan ik niet, dan ben ik naar Zeddam (Peter weet waar dat ligt) Dan eventueel de week daarop. :]
 
ik weet niet of kofferrek precies 2500 bedoelde of iets dat er in de buurt zit hoor, laten we maar zien. je kunt het proberen. ben wel benieuwd wat ie zegt
 
ohja had je al gezegd, rob, dus dan in ieder geval niet eerder dan de zondag daarna, dus zondag 21 sep.
 
Laatst bewerkt:
Yep, en dan rij ik jullie gewoon tegemoet en begeleid jullie naar de koffie........ Goed plan? :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan