what the fu...!!!!

Alf

MF veteraan
17 jan 2004
1.231
0
Geen commentaar.
Alleen dat dit pijn doet.
full
 
Ach, het is goed dat er af en toe nog eens mensen zijn die het heerlijk verknallen. Hebben wij weer wat af te zeiken.
 
Hmmm, hoewel het niet de meest mooie brommer is die je kan verzinnen, zou ik ze niet wegsturen als ze aan de deur staan om 'm gratis aan me weg te geven. En ik denk met mij vele anderen...
 
Nog even wat anders,

Ik ben niet zo thuis in de wereld die HD heet, maar wat is er dan zo verkeerd aan deze motor ? Behalve dan dat er zo'n raar king-and-queen zadel opzit, en een beetje vreemd stuur ?

Kan iemand me dat uitleggen, dan kom ik de volgende keer ook wat proffesioneler over bij het bandenschoppen.
 
Nog even wat anders,

Ik ben niet zo thuis in de wereld die HD heet, maar wat is er dan zo verkeerd aan deze motor ? Behalve dan dat er zo'n raar king-and-queen zadel opzit, en een beetje vreemd stuur ?

Kan iemand me dat uitleggen, dan kom ik de volgende keer ook wat proffesioneler over bij het bandenschoppen.
t'Is een ULH.Op zo,n ding zet je naar mijn bescheiden mening geen gietwielen,verschrikkelijk stuur ,framezadel etc.Deze fiets staat hoog op mijn verlanglijstje en ik zie hem dan ook graag STOCK of licht gebobd.

Ik zie HD's sowieso het liefst origineel en hoor dus eigenlijk niet op deze choppersite.Behalve het post evo gebeuren die zie ik het liefst HELEMAAL NIET.: :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan