Shadow of Intruder

Welke 2e hands chopper ('85 - '90)?

  • Shadow 750

    Stemmen: 10 31,3%
  • Virago 750

    Stemmen: 3 9,4%
  • Intruder 800

    Stemmen: 14 43,8%
  • Anders...

    Stemmen: 5 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    32

mik77

MF'er
15 aug 2005
157
0
Gouda
Ik ben nog steeds op zoek naar een coole fiets en wilde graag jullie mening weten als motor bezitters. Als de keuze zou zijn tussen een Shadow 750 uit '85 - '90 of een Intruder 700/800 uit '85 - '90 wat zou dan jullie keuze zijn? Graag motiveren
Groeten Mischa
 
Ik ga morgen kijken bij deze fiets, het is er wel geen een die hier boven staat het is nl. een Intruder 700, maar ziet er erg cool uit morgen dus ff kijken of het ook nog een beetje rijd.

Bijlage: intruder 2.jpg
 
Intruders zijn iig de mooiste.. ;)

Rijdt ook goed, heb er een half jaar op gereden, en met open pijpen klinkt het erg lekker. ;)
 
Laatst bewerkt:
als je dingetjes wilt gaan verbouwen zou ik voor de intruder gaan, daar zijn meer aftermarket onderdelen voor.
voor de rest is de honda tsjah een honda... kun je met 2 vingers in je neus rijden, alles gaat automatisch met zon ding, iets minder vermogen onderin als de intruder, maar weer wat meer bovenin.
Shadow is wat soepeler, intruder heeft meer karakter, geen ervaring met virago's
1 tip testrijden!
 
definetly Virago vanwege haar rijeigenschappen. :]

ps. had ik al verteld dat mijne te koop is... :P
 
Dag Mischa,

Niet dat ik bevooroordeeld ben (maar dan ben ik lekker wel)... maar neem eens een kijkje op het forum van de Intruder Owners Club Holland
http://www.ioch.com/forumBB2
dan snap je wel waarom het de Intruder zou moeten zijn.

Als je dan nog twijfelt... nodig ik je bij deze uit om een keer met ons een toertocht mee te rijden.

Groeten,

Driver Dré-ke
 
Dré-ke,
Ik heb inmiddels een Intruder vs 700 gekocht!!! Erg fijne fiets met veel opties..
Groeten Mischa
 
Terug
Bovenaan Onderaan