Wel of niet lid worden van MC (Shadow MC of SHOC)

Wel of geen lid worden van MC

  • Ja

    Stemmen: 1 6,3%
  • Ja, van shadowmc

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, van shoc

    Stemmen: 1 6,3%
  • Ja, van een andere

    Stemmen: 1 6,3%
  • Nee

    Stemmen: 13 81,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16

Tijn

Rookie
19 aug 2005
6
0
Huissen
Ik heb afgelopen weekend mijn eerste motor gekocht. Een VT 1100 uit 1993. Zie attachment. (Hoe krijg je overigens een plaatje in de tekst?)

Vraag me nu af of het echt leuk is om lid te worden van een MC. Heeft het voordelen of kan je net zo goed hun internetsites een beetje in de gaten houden?

En als je dan een Shadow VT 1100 hebt, kun je dan beter lid worden van shadowmc of shoc of zijn er nog andere die interessant zijn.

Bijlage: Shadow1100.JPG
 
Je wordt lid van een club omdat je het er gezellig vind of omdat je graag stukkies rijdt met mensen die hetzelfde rijden.

Dus ga eens langs bij de clubs die je noemt, of rij een keer een ritje mee.
Dan weet je of het wat voor jou is.
 
in amsterdam zit een groepje waar je iedere dinsdag welkom bent
leuke van hun is dat ze internationaal leden hebben dus kan je makkelijk je vakanties plannen
 
En als je geen zin hebt in regeltjes, baasjesgedrag en verplichtingen rijd je lekker vrij rond zoals velen van ons.

@Slow: :} als je in Nederland blijft ook handig: Zwolle, Kampen, Rotterdam, Harlingen etc...

@Knukkel: Nog nieuws over de MC uit je eigen wijk ?
 
De enige regeltjes die ik ken, zijn de verkeersregeltjes (tot op zekere hoogte)en baasjesgedrag daar hou ik helemaal niet van. Zodra iets min of meer een verplichting wordt haak ik al af.
 
Dat is geen MC
Althans niet in de zin waarom sommige mctjs bekend staan
Is gewoon een clubje, net als de intruderclub, alleen toertochten in hoofdzaak
(shadowclub)





Gewoon treffens afsturen is veelleuker
 
En als je geen zin hebt in regeltjes, baasjesgedrag en verplichtingen rijd je lekker vrij rond zoals velen van ons.

@Slow: :} als je in Nederland blijft ook handig: Zwolle, Kampen, Rotterdam, Harlingen etc...

@Knukkel: Nog nieuws over de MC uit je eigen wijk ?

Topicstarter heeft het volgens mij over merkenclubs en/of tourclubs.
Daar valt dat haantjesgedrag toch wel mee. Je rijd mee als je wilt, en anders niet.
 
Die gedachte had ik ook.

Zijn hier mensen die lid zijn van één van genoemde clubs?
 
Ik niet, maar er waren wat mensen die een eigen ontwerp patch op hun rug hadden genaaid. We waren benieuwd of ze daar op zijn aangesproken.
 
ok, dus met rockers (of hoe heet die zooi) erboven en eronder of niet?
Tis toch eigl. v/d gekke dat je dat niet kan doen.
 
Hee Ede

We zoeken nog een echte Ratbrommer voor in Rosmaken straks.
Bij jullie nog wat extreems?

Die gasten uit Zwolle liggen in winterslaap of is het allemaal wel goed volgens mij, zitten op het 4stroke forum of hoe heet dat brommergedoe
 
Hee Ede

We zoeken nog een echte Ratbrommer voor in Rosmaken straks.
Bij jullie nog wat extreems?

Die gasten uit Zwolle liggen in winterslaap of is het allemaal wel goed volgens mij, zitten op het 4stroke forum of hoe heet dat brommergedoe


Ede in da haus, geen tijd voor niks tegenwoordig, alleen m'n VW bus, maar da's niet echt een rat.
Je mag m'n brommer wel effe lenen!
Of vraag Odie , die is daar wel in voor volgens mij!
 
heel verhaal blabla...

:X


In ieder geval mag je bijna niks op je jas naaien of schilderen, want de kans zit er dik in dat je er hardhandig op wordt aangesproken :(

Nee, ik vind het te gek voor woorden :N
 
Die gedachte had ik ook.

Zijn hier mensen die lid zijn van één van genoemde clubs?

Ik ben lid van de ShadowMc, maar rijd nooit mee. Hou er niet van om met 40 km/u in colonne-vorm (soms meer dan 150 brommers) tussen de weilanden door te tuffen.
Ook wel een beetje hoog line-dance gehalte.....vestjes, sliertjes, te wijde leren broeken, enz.
Ik ben alleen lid vanwege de goedkope allrisk verzekering en omdat ik erg veel plezier aan het forum heb. Zeg maar een soort ondersteunend lid...haha.

Maar ieder z'n ding....1200 leden is niet niks....

Op zich spreekt de Shoc me meer aan en zo gauw ik daar op dezelfde voorwaarden verzekerd kan worden stap ik over....
 
Ik ben lid van de ShadowMc, maar rijd nooit mee. Hou er niet van om met 40 km/u in colonne-vorm (soms meer dan 150 brommers) tussen de weilanden door te tuffen.
Ook wel een beetje hoog line-dance gehalte.....vestjes, sliertjes, te wijde leren broeken, enz.
Ik ben alleen lid vanwege de goedkope allrisk verzekering en omdat ik erg veel plezier aan het forum heb. Zeg maar een soort ondersteunend lid...haha.

Maar ieder z'n ding....1200 leden is niet niks....

Op zich spreekt de Shoc me meer aan en zo gauw ik daar op dezelfde voorwaarden verzekerd kan worden stap ik over....

:^ ben alleen lid voor de verzekering.. 1 keer een ritje meegedaan maar da's niet mijn kop thee
 
mag de shadowclub zich eigenlijk nog steeds MC noemen? Heb gehoord dat ze behoorlijk last hebben gehad over de naam shadowMC. :?
 
ach welnee, dat gedonder met die colours is echt al een hele tijd geleden. laat die ouwe koeien maar lekker in de sloot liggen, hoor.

en topicstarter: ik ben zelf wel lid (van de shadowclub en van de shoc), omdat ik die ritjes weleens aardig vind om te doen (ook omdat je tijdens de pauzes een beetje over fietsjes gaat keuvelen met een peuk erbij). verzekering enzo boeit me niet zo, want die kost voor mij toch maar 150 euri per jaar ofzo.

verder zitten er gewoon heel aardige mensen bij, da's ook wat waard.
 
:] ik WAS lid van de shadow mc ( mc mag overigens alleen door harley cluppies gebruikt worden die bestaansrecht hebben volgens onze engeltjes ) ben nu lid van de shoc de reden van de overstap is heel simpel te veel jip en janneke politiek bij de schadowmotorclub . en bij de shoc ist gewoon gezellig geen regels en of verplichtingen als je maar lol in je hobby hebt ... en overigens de verzekerings voorwaarden zijn daat ook al het zelfde nu :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan