Ombouw van Mille naar Tuono

o ja ik zoek nog een druppellader voor mijn tl kan iemand mij helpen met welke ik moet kopen.
Of misschien heeft iemand er nog een liggen voor een zacht prijsje
Alvast bedankt
 
beste moderator,kun u deze vent bannen met spoed (wegens topicvervuiling)?





 
Laatst bewerkt:
Hier een kort filmpje wat je (vooral niet) kunt doen met een TL.... Hij schijnt alleen continu de buitenkant van de bocht op te zoeken..
84.81.48.66/Films/ruw/Fastbike%20riders%20in%20France.wmv

Ow ja, hij is ruim 68mb groot...
Zo heb je 250mb zo vol zitten!!

Overigens was niet de ruimte een probleem op mijn site, maar als je er 250mb populaire bestanden op gaat zetten, dan gaat op een gegeven moment je provider piepen dat je te veel verkeer trekt...
Na een paar manuals, testen en filmpjes over de Tuono zat ik binnen een week op ruime 2,5gigabyte per dag, vond de server van mijn provider niet leuk!! *O* .
Dus daarna moest ik of bij gaan betalen :( , of een andere oplossing zoeken.

Vandaar; Eigen servertje!!
 
Laatst bewerkt:
de amateur heeft een tl1000 S maar hele mooie film.
ik heb een webspace van 250 mb en een datalimiet van 6gb dus ik zie wel hoever ik er mee kom en ander meel ik frits :) .
ik heb ongeveer 5 bezoekers per dag dus het loopt (nog )niet echt storm.
zal wel iets meer worden als er ook echt wat te lezen valt.

ik heb net me p-line eprom binnen dus ik heb weer wat te spelen van het weekend.
laat wel weten of het net zón groot vuurwerk word als bij moeder gans
 
full


vandaag me luchtfilter er beter opgezet (met nieuwe afdichting),de nieuwe eprom van john geplaatst en de tps afgestelt.
ging allemaal probleemloos (met goede beschrijving) dus ik kan niet wachten op een beetje normaal weer.
ik heb nu in 1 keer een open uitlaat,pipercrossfilter en p-line eprom erop gezet dus ik verwacht er wel wat van te merken het eerstvolgende ritje.... *O*

ohja ,ik moet ook bijna alles nog schuren B|
 
Laatst bewerkt:
gaattie weer bijdehand doen,moet ik je weer een ban geven?.(uitleg voor outsiders:me broer moest even een lesje geleert worden dus heb ik hem wijsgemaakt dat hij van het weekend niet op mf kon komen omdat ik hem een ban heb gegeven terwijl de server gewoon plat lag)

me buren rijden ook motor (me buurvrouw op een zxr900 en hij op een zx10 binnenkort,en de overbuurman op een 900division maar daar ben ik niet trots op :+ )dus dat is geen probleem.

ik heb hem natuurlijk allang gestart maar de laatste weken heb ik hem (haar?)alleen nog maar in de schuur gestart en aan het gas staan draaien (niet te lang natuurlijk dus ik heb het overleeft).
de eerst volgende keer dat de weg droog is gaan we eens echt rijden.

het geluid is echt geweldig (vooral dus in een dichte schuur....) *O* :9~
 
toch geen al te serieuse inruil plannen hoop ik?
ik voorspel dat je het vermogen vind tegenvallen
 
sorry voor de vervuiling van je topic loser Okkie,maar weet jij al dat onze naamgenoot die ook heeft gemotorraced maar helaas overleden is bij verschillende mensen op het forum bekanrd is.
Ben bezig met foto's van hem te krijgen,weet ik van wie ik het heb dat ik door de rest van de fam niet bij te houden ben.
Gr MR
 
klopt,is achterop vrachtauto gereden met zijn rd350. ;(
was opkomend talent en neef van mijn vader.
foto's zijn welkom want ik hoor regelmatig van hem maar heb nog nooit een foto gezien.

hoe was de speedniple?
 
Spietnippel was al verkocht,voordat ik ermee kon proefrijden.

Een maatje van me heeft vroeger RD 350 cup geracet, Daar zijn nog wel fotos van
Ik denk dat daar nog wel wat bij zit.

Ik weet nog een leuke rd 350 te koop ,misschien weet je er iemand voor.
 
dat is een echte cultbike zón rd.
ik zal me ogen open houden voor een liefhebber.
maar ik ga je niet helpen om de tuono te verkopen :+
ik vind het echt jammer dat tie misschien weg gaat.
hoe kom je nu tot dat besluit,mis je toch iets of wil je gewoon wat anders?
 
De enige reden dat ik iets anders zou willen is voornamelijk de pijn in mijn stuit ,is een keer gebroken en daar heb ik elke keer last van na ongeveer 200km,
verder is dat ding helemaal top,eindelijk helemaal naar mn zin ,loopt als een duivel en stuurt wel aardig lekker geluidje :9 :9

Misschien een ander zadel in combinatie met lager stuur.

Waarschijnlijk met triple dezelfde klachten ;( ;( dus misschien toch weer met mn buik op de tank en een voorwielas in mn handen :+

Als ik hem inruil gaan alle extras er af.

Maar voorlopig ben ik nog met een grote onderbak bezig :? :?

Tering wat een verhaal 8-)
 
je stuit ,ja daar wil je geen last van hebben tijdens het rijden.
wel een medisch wonder dat je er op een minibike geen last van hebt!! :)
ik denk (helaas) dat de zithouding er niet genoeg aan veranderd.
ik heb ze allerbei geprobeert en het scheelt maar om nu te zeggen dat het echt veel scheelt,nee dus.
wat je wel kan doen is clipons op je tuono.
heb ik eerder gezien en misstaat zeker niet en heeft zeker veel effect op je kadettjes.

EN VOOR DE MENSEN DIE ZICH VERVEELEN:DE LINKPAGINA WERK (een beetje)
ze doen het nog niet allemaal maar dat komt morgen wel.
de belangrijkste doen het wel ;) (bestel bijvoorbeeld eens een banaantje bij de vitualbartender (order: banana))

alle commentaar welkom (over de site dus ,niet over bananen)
 
Laatst bewerkt:
Hé King het begint al wat te worden met je site, lekker..
Mooie opmaak en plaatjes.
Xorg dat je over de gehele site 1 opmaak aanhoud, anders wordt het snel een zooitje en je hebt altijd te weinig tijd om dat bij te houden (check mijn site maar. :( )

Bij de weg, mijn site is met www.9oo.cc (dus alleen de 9 is een cijfer, de rest zijn letters) niet 900.cc! Omdat het een superonmogelijke naam is heb ik ook de site www.madeinnederland.nl er aanvast geknoopt, gebruik die maar, als ik de licenties weer eens op de schop ga doen, dan blijft madeinnederland ook over! (9oo.cc heb ik gekozen toen ik nog een ZX-9R reed)

Overigens moet je eens een party bestellen.. Ook leuk.

Hé Moos, mocht je wat verkopen: Roept u maar, je hebt verschillende leuke dingen op je fiets zitten (akra's, eprom, enz) maar eigenlijk moeten we nog eens de Ardennen onveilig gaan maken!! Dus verkoop hem maar na de winter, eerst nog wat keten. :Y

Heb nog een mooie 3d animatie (*.swf) gevonden van een Tuono, moet die ook maar eens op mijn site verwerken. (3d Tuono is te jatten op de Oostenrijkse Aprilia site)
www.aprilia.ch/002sco_1103_de.htm#
 
Fritser, moeten we inderdaad nog maar eens doen,kunnen we ff lachen.
Vandaag mog ff tuono gepakt naar de zaak :9 :9~ ging weer lekker.

Hoelang doe jij met een mpp achterband?zit er nu ongeveer 3500km op en nog 2mm profiel,valt me tegen '( '(

Ik heb nog wel een eprommetje voor je liggen hoor :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan