How bizarre....

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Twistercity´s "Mantis" , naafbesturing en airride voor...stander overbodig...

full
 
Heel apart. :9

Hoe werkt dat eigenlijk? In plaats van dat je je jiffy in- dan wel uitklapt druk je gewoon op een knop op het stuur en de boel zakt voor door de veren?
 
Heel apart. :9

Hoe werkt dat eigenlijk? In plaats van dat je je jiffy in- dan wel uitklapt druk je gewoon op een knop op het stuur en de boel zakt voor door de veren?
jep......

en hij stuurt ook op lucht, als je goed kijkt zie je de pneumatiek cilinders wel zitten....(maar het zou volgens mij eigenlijk hydrauliek moeten zijn, op lucht wil het volgens mij niezogoednie...)
 
zeker apart 8-)

Maareh.. ben wel benieuwd hoe dat zit met rideability. Volgens mij krijg je dat nooit een hoek om met zo'n wielbasis :?
 
zeker apart 8-)

Maareh.. ben wel benieuwd hoe dat zit met rideability. Volgens mij krijg je dat nooit een hoek om met zo'n wielbasis :?
sowieso lijkt me dat je met al die lucht/hydro cilinders overal, vrij weinig gevoel meer hebt wat er allemaal onder je aan de hand is..
 
Waar is de tijd gebleven dat je brommer een gewoon en simpel ding was, motorblok, twee wielen, ketting en lampje voor en achter. Tegenwoordig moet je verstand hebben van elektronica, pneumatiek, hydroliek, computers, wiskunde, schoonmoeders en ga zo maar door .
Ik hou het simpel.........that's the real fun. :+
 
sowieso lijkt me dat je met al die lucht/hydro cilinders overal, vrij weinig gevoel meer hebt wat er allemaal onder je aan de hand is..
Haha! Dus 5 minuten voor de bocht al beginnen met sturen:
PSSSSSH! PFIEIEIEIE! KLAK! SIS!
En dán gaat ie de bocht om!
_O- :+
 
sowieso lijkt me dat je met al die lucht/hydro cilinders overal, vrij weinig gevoel meer hebt wat er allemaal onder je aan de hand is..

denk dat met een goed hydraulisch systeem dat goed op elkaar afgestemd is dat best meevalt, de tegenwoordige proportioneel gestuurde hydrauliek is zeer snel, en nauwkeurig.

lucht is enigzins samendrukbaar, en daardoor dus eigenlijk niet echt geschikt. (voor vering dan juist weer wel natuurlijk)
 
Lucht als stuurmiddel: lijkt me niets. Maar ik vind het wel ontzettend gaaf dat iemand zoiets bouwt!!! Grote klasse!!! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan