Hoe was vehikel?

Slow

MF veteraan
23 jul 2004
2.276
0
Gouda
Knukkel (en andere luxe paardjes die vandaag niet hoeven te werken),
Hoe was vehikel?
Moeite waard of niet mbt to mijn nieuwe project?
Zo ja dan ga ik een offer doen en mij mijzelf morgen in de strijd werpen.

tks
J
 
shit dat het zaterdags zo druk is altijd...
en zondags is alles weg.
 
Knukkel zit voorlopig nog even op z'n werk en overweegt morgen te gaan.
Wel een telephonische tussenstand van ChopperCase gehad die met een spatbord in z'n klauwen stond...
Er was weinig HD spul naar het schijnt.
 
Volgens mij was het vorig jaar ook maar soso.
Blij dat ik niets gemist heb. Toch Case??
 
't aanbod valt idd tegen, en het bezoekersaantal ook! 'twas in ieder geval niet druk vandaag ...

'kzoek dan wellicht wat anders als jij, maar 'kheb ook niet kunnen slagen.
 
Als je echt voor motoronderdelen wil gaan snuffelen, kun je beter op 3 t/m 5 maart eens gaan kijken. Dan is er de speciale motor en brommervehikel.
 
rat is geslaagd voor een stuurtje en andere spiegels :Y
Vergeet niet dat dagtellerknopje wat per ongeluk in mijn hand kwam te zitten, zodat ik het mee moest nemen O-)

Ja wie verkoopt die dingen nu l;os :?
Heel de beurs afgezocht naar zo'n knopje :Y
 
Vrijdag om een uur of 1 was de parkeerplaats nagenoeg helemaal vol, dus moest een &*^&% eind lopen naar de ingang. De parkeerplaats was deels ingenomen door handelaren en de wall of death van Henny Kroeze. Eigenlijk viel de drukte binnen nog wel mee. Aantal HD gerelateerde stands waren beduidend minder. En er waren meer auto's in de hal. Het aantal brommers en fietsen lijkt iedere keer wel toe te nemen. Wel een Norton spatbordje en achterlichtje gescoord (zelfde stand) met, uiteraard, de nederlandse korting. Het is dat heel specifiek op zoek was, maar anders heb ik het met vehikel wel gezien.
Straks met Knuk en FD nog naar mijn vrienden in Geertruidenberg ? Denk het wel ja.
Zalige zondag voor iedereen !
 
Wat een shit met die Amal carb van mij... 'T lijkt nu allemaal weer te werken. En goed ook.
Nog effe naar de zogenaamde "US Car Meeting" gecrossed in Kronenberg, Kronenburg, whatever.. "Gay factor ~ way above average"... Effe gechilled en weer vertrokken.

Volgende rit die we gezamenlijk kunnen maken zal Lommel dan wel worden.. Als er geen nieuwe kinderziektes optreden.

Hele carb verhaal staat op FUCK!.. Check it out.



Oh ja.. 'K zag nog wel een stuk of vier mooie bobbers aankomen toen 'k weer vertrok. Jammer dat 'k ze niet goed heb gezien.


 
En ik ben m'n mobiele telefoon ergens op de A59 verloren... :( :(
Lekker dagje...


Shiiit!! Da's minder Knuk.. Stond er nog iets vets..? Was Lenn nog wat strepen aan 't zetten??

Ik heb achteraf ook nog wel een relaxed dagje gehad.. Afgezien van die twee hommels op m'n gezicht bij 100 per uur dan... ;) Super weertje.
 
Vond het best druk. Lekker ook dat je buiten kon snuffele.

Niks bijzonders gevonden helaas...
 
En ik ben m'n mobiele telefoon ergens op de A59 verloren... :( :(
Lekker dagje...

Oh shit, da's k*t. 'T was toch niet die telefoon van ehhh, je weet wel, hoop dat 't geen konsekwenties heeft voor ehh dat sportonderstel '(

Zelf afgelopen zaterdag op vehikel geweest en eigenlijk alleen een pakkingsetje voor het britbike project gevonden. Er lagen wel meer onderdelen maar ik weet nog niet precies of ik wel iets mee kan. Maar alles bij elkaar viel het mij ook tegen.

Zondag verrekte leuke rit in Limboland gehad met de club dus al mee al toch een geslaagd weekend 8-) .

Grtz,

Jozua.
 
Ik ben zaterdag met pedro even langs geweest....scoren:
Voorrem en achterrem voor pedro
Mastercilinder voor Pedro
Moon "shaker" floorboards voor Turo
koppelingshandel voor Turo

Inderdad heel weinig HD spullen...vorige keer op de "motor" vehikel was er in ieder geval meer te grabbelen.

HPIM0862.jpg


Wel nog een paar gekken tegen gekomen die heel hun tequilla-fiets in de aanbieding hadden.

HPIM0861.jpg
 
Tuurtje, altijd gevaarlijk zo fotos schieten van onderdelen beurzen...zo kan je achteraf in detail bekijken wat je toen niet gezien had en dus ook hebt laten liggen...F*C* THIS SHIT! :N
 
Tuurtje, altijd gevaarlijk zo fotos schieten van onderdelen beurzen...zo kan je achteraf in detail bekijken wat je toen niet gezien had en dus ook hebt laten liggen...F*C* THIS SHIT! :N

Helemaal mee eens Danny. Ben, toen ik mijn Electra op aan het bouwen was, maanden op zoek geweest naar een 2de hands primair deksel met lip voor de treeplank. Nergens te vinden (of in slechte staat), heb het uiteindelijk nieuw moeten kopen voor bijna 300 euro. De twee die op de foto te zien zijn, zagen er nog redelijk goed uit. Hij vroeg er 10 euro voor. Nu nog spijt dat ik ze niet meegenomen heb '( '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan