blade project

BladeFighter

MF veteraan
18 mrt 2005
2.140
0
hallo, na het lange zoeken naar een mooi zitje heb ik dan toch gekozen (met dank aan beton) :} voor het CBR 600RR 2005 zitje hier een paar pics hoe het nu staat zo was ie
full
 
nu zit ik met het probleem hoe ik het achterste frame moet maken, moet ik het laten doorlopen tot in de punt van de kont of is dat niet nodig? het is de eerste keer dat ik dit doe dus alle hulp is welkom! :Y
 
heej jefke ik moet het zelf ook nog doen, ik ga zelf het voorste stuk na maken en het achterste stuk zelf fabriceren.

zelf zou ik het subframe tot ong. 10 cm tot voor de punt door laten lopen vanwegen je achterlicht :)

edit: bij jou zou ik meer ruimte nemen omdat je aardig wat vlees aan de onderkant van je kont heb.

groeten steven :)
 
als je met staal kan werken of iemand kent die dat kan, zou ik een ander framepie maken.
als je met het originele aan de slag gaat kan het nog best ingewikkeld worden.

voordeel is dat je het zo kan maken als je wilt en niet vastzit aan de breedte,hoogte of dat soort dingen.
 
das niet gek :P als ik jou was zou ik gewoon ff een licht en undertray zoeken (maken). nieuwe subframe lassen, dan is de hele zooi perfect :)

groeten steven :P

ja iemand ideeen voor een achtrlicht? en uit wat voor materiaal kan ik zo een undertray maken?
 
ik heb wel ideeën, altijd ideen zat :+ :9

gewoon een gehele alu plaat over de onderkant tot je veer. dan maak je 2 stipjes led lichtjes derin (denk aan 3e remlicht van een auto byv.) de een rem en de ander normaal licht.

voor hulp hierbij moet je superkris ff vragen hij is een handige vogel met dat soort dingen :P .

groeten steven :)
 
ok een alu plaat kan ik nog ergens krijgen, ik ga nu eens kijken in de shop voor een achterlichtje straks post ik weer piccies
 
ben net terug van de shop heb wat alu buis gehaald, is dit sterk genoeg??? ze hadden niks anders...
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan