Nog iemand naar de SPS show geweest ?

Ik ben geweest met een niet nader te noemen MF lid.
1 foto gemaakt van een UL, zal hem vanavond even posten.
Ik ben wel benieuwd wie de show heeft gewonnen, weet iemand dat?
 
Ik ben geweest met een niet nader te noemen MF lid.
1 foto gemaakt van een UL, zal hem vanavond even posten.
Ik ben wel benieuwd wie de show heeft gewonnen, weet iemand dat?

Als dat niet nader te noemen MF lid had meegedaan dan had hij zeker WEER gewonnen.
Wat was het verhaal met de Unoxworst Knukkel?
 
O JA! Hamburgerkoninkje!
Ik vraag al sinds zondag naar foto's! Ga jij lekker shit stirren bij BT of zo!
 
Ondanks Slow's typische asociale en aggressieve gedrag blijf ik de correctheid zelve.
De enige foto die ik gemaakt heb... Geen choppert, maar een mooie UL.

full
 
Ondanks Slow's typische asociale en aggressieve gedrag blijf ik de correctheid zelve.
De enige foto die ik gemaakt heb... Geen choppert, maar een mooie UL.

(Afbeelding)

Mijn excuses daarvoor.
Hartlijke dank voor het posten van de UL foto. Echt een geweldig mooie foto hoor!
Tsjonge jonge... ik kan er uren naar kijken zo mooi.
Hoe zit het nu met die worst en de GSM?
 
godverdomme wat zijn jullie een stel ouwe wijven zeg, een dag en 12 postings verder en welgeteld 1 foto, 1....... ;(
 
Wat is er in Weert te doen??

DE PAMO-VRIENDEN

Nederweert, July 2005

De Pamo-Vrienden (d.w.z. Paarden- en Motorvrienden) uit Nederweert organiseren op 4 september 2005 a.s. hun 14e motorshow en beurs in Manege De Kraal, Budschop 32 te Nederweert.

Je kunt nieuwe, oude, interessante, leuke merken en modellen verwachten. Diverse merkenclubs zullen aanwezig zijn en er is een verkoop van motoren en onderdelen door particulieren. Bovendien zijn er alle motortoebehoren verkrijgbaar in de vele stands die aanwezig zijn. Verder zijn er veel eigenbouwers van Amerikaanse, Europese en Japanse makelij aanwezig. Tevens kan men zich een tatoeage of piercing laten plaatsen. Dit alles vindt plaats in Manege De Kraal en een grote tent. Hierdoor beschikken we over een overdekte ruimte van zo'n 4.000 m².

De beurs begint om 10.00 uur en duurt tot 18.00 uur. Entree bedraagt 5,-- eur per persoon en kinderen jonger dan 16 jaar onder begeleiding van een volwassene hebben gratis toegang. Tevens is er gratis parkeren op het evenemententerrein.


Ik ga niet voor de paarden !!!!!
 
Nooit van gehoord zelfs. Is het de moeite? En kun je er ook 2e hands motoren kopen?
(m'n buurman is op zoek naar een choppert en ik ga zaterdag ook een rondje motorzaken met hem doen)
 
Nooit van gehoord zelfs. Is het de moeite? En kun je er ook 2e hands motoren kopen?
(m'n buurman is op zoek naar een choppert en ik ga zaterdag ook een rondje motorzaken met hem doen)

Knukkel, ik ben er 2x geweest, het is matig. (mijn mening)
Ik ga er even kijken wie weet wat ik weer zie (misschien toch een paard en wagen !!!)
ER is wel vanalles te koop

Greetz
 
Nooit van gehoord zelfs. Is het de moeite? En kun je er ook 2e hands motoren kopen?
(m'n buurman is op zoek naar een choppert en ik ga zaterdag ook een rondje motorzaken met hem doen)

Ja, dat lees je toch!
Tattoos en piercings! Kan je eindelijk die prince Charles laten zetten waar je het over had.
 
Is er ook line dancen ?
een niet nader te noemen MF lid (sausage) was erg gecharmeerd van de demo in Weert tijdens de All American dag
 
moderator, kan iemand de titel van dit topic ff veranderen "gay bikers of the world unite" of "lesbian dopeheads on mopeds" ofzo ? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan