Hoe ziet jouw Fighter werkplaats eruit ??

Gixxer Fighter

MF veteraan
11 mrt 2003
14.253
0
Randje achterhoek - Zutphen
Zoals dit titel al zegt, ben benieuwd naar de verschillende werkplaatsen...

Zelf de beschikking over een schuur(tje) van 3.00 bij 2.40
foto zal ik maken als ik thuis ben...

Ook heb ik nog een huurgarage, hier is echter geen electra aanwezig dus alleen handig voor stalling...

Volgende huis moet zeker een garage of grote schuur hebben, nu nog een betaalbaar huis vinden dat aan de eisen voldoet..
 
schuurtje van voor naar achter :P (zijn der eigenlijk 2 aan mekaar :+ :P

(oude foto :P , alleen mijn vader's velocette en mijn fighter staan der, de daytona staat in een gehuurde garage :P )

scbr1445gq.jpg


draaibankie :P :

afbeelding0993gb.jpg


groeten steven :P
 
mijn droom is in vervulling aan het gaan...

Dik 60M2 ruimte voor al het moois dat je je kan bedenken!!
 
Ik heb de beschikking over de garage van mn ouders (daar staat de motor ook altijd, en al mijn gereedschap)....
 
7x4 met een zolder erop.. *D
mn motor kan er alleen niet meer bij anders staat die nogal in de weg..... aardig vol dus '(

hoewel zo'n draaibankje als dat van Steven er wel bij zou passen :9~ , groot genoeg voor het meeste werk...
 
Laatst bewerkt:
mijn werkruimte is weg ;( ik heb nu een schuurtje van 1,5x3 meter en daar staan 2 motoren en 2 fietsen. dus moet me gsxr eruit,zo kan ik niet knutselen ;( ;(
 
nou hier mijn knutsel plaats,ik sleutel hier met mijn vader die voral ford capri en escordjes boud |( snap het ook niet sorry

vanaf die paal(rode streep) tot een metertje achter me kunnen we gebruik maken,van de winter gaan we alles helemaal dicht maken

full
 
leuk topic GixxerFighter :)

best leuk al die werkplaatjes te zien :Y

mijn schuurtje is ook niet groot maar groot genoeg om Fighters te bouwen...toen ik dit huis ging kopen...was ook het eerste wat ik deed naar achteren lopen kijken naar de schuur en of de motor door de poort eruit kon _O-

mijn schuurtje...
full
 
Dan nog een "auto"gedeelte, heb ik de Samurai helemaal opgebouwd en is Mustang nu bezig met z'n R4 en de DS van een maatje van hem:

full


Staat nu een ook nog onvetterbak, nóg een lasapparaat, stellingen vol zooi.........mooie spullen :X , een verrijdbare gereedschapskar etcetcetc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan