Hoe ziet jouw Fighter werkplaats eruit ??

Nou vooruit dan maar!

Eindelijk verlost van de workmate. Er moet nog wel het één en ander gebeuren, maar het begin is gemaakt! (Op naar de volgende bouwvak.) 8-)

full


full


full
 
zou net vragen hoe het met de vergunning is gesteld _O- , maar mooi hokkie Dennis!
roeien met de riemen die je hebt, we hebben tenslotte ook niet allemaal zoveel geld en ruimte als Ties! ;)

heeft die fries al eens zijn werkplaats laten zien?
(wou wel ruilen)

Gr Andre
Ja, die fries is rijk zar.
Allemaal zwart geld. 8-)
 
schopje...... dit gaat tegenwoordig door voor mijn "werkplaats" :+

werkplaats.jpg
 
Laatst bewerkt:
Godzamme!Meende dat mijn hokkie altijd vol stond! _O-
Ziet er wel knus uit en van alle gemakken voorzien. :}
 
Godzamme!Meende dat mijn hokkie altijd vol stond! _O-
Ziet er wel knus uit en van alle gemakken voorzien. :}

ja klopt.. ik heb een ernstige ziekte genaamd verzamelwoede. aangezien ik midden in een dorp woon hebben we ook echt geen achterlijk grote tuin of iets in die richting. ik ben nog op zoek naar een loods waar ik spul kan stallen. overigens heb ik wel lekker wat gereedschappen bij de hand die ik in de loop der jaren gekocht heb ( kolomboortje, draaibankje, straalcabine, 2 heftafels ontvetterbakje en noem maar op ) dr is zelfs nog geen plaats meer voor een senseo :/
 
Eindelijk na jaren zwoegen buiten onder een partytent, is vandaag mijn sleutelhok/garage klaar.

Ziet er nog erg leeg uit, maar alles moet er nog in natuurlijk.
full
 
Word een mooi strak fietsje!Gaat vast lekker sturen met dat massieve maar lichte frame/brug combinatie. :Y (Blijft een 1cilindertje natuurlijk ;) )

Had wat leren sweepjes e.d. verwacht op jouw zolderje... _O- :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan