Hoe ziet jouw Fighter werkplaats eruit ??

Word een mooi strak fietsje!Gaat vast lekker sturen met dat massieve maar lichte frame/brug combinatie. :Y (Blijft een 1cilindertje natuurlijk ;) )

Had wat leren sweepjes e.d. verwacht op jouw zolderje... _O- :+


_O- _O- _O-


aan het ''interieur'' te zien zit Fighterfan in de broodhandel _O-
 
Word een mooi strak fietsje!Gaat vast lekker sturen met dat massieve maar lichte frame/brug combinatie. :Y (Blijft een 1cilindertje natuurlijk ;) )

Had wat leren sweepjes e.d. verwacht op jouw zolderje... _O- :+


Thanks G !

Die masieve brug is idd heel licht. (inkl lagers 4 kilo) en enorm stijf. (ik heb het nog steeds over de brug O-) )
Ik wil op een totaal gewicht van zo'n 120kilo/125kilo uit komen of het liefst nog lichter.
Maar die 120/125 kilo is zeker haalbaar !
Wielbasis net op gemeten en die komt uit op een 1340mm echt extreem kort dus.
Daarmee is hij nog iets korter als een Yamaha Tz250 en Honda Rs250 gp fietsje.
Balhoofdshoek weet ik nog niet. :) Doel 1 is dus goed sturen ! :Y
 
Laatst bewerkt:
\
huh? foto?


toen ze vroeger nog met de rotax 605 reden, een enkel dun rechthoekig pijpje, die daarnaast ook nog eens flink lang was
super

Een lange achterbrug is op zich best goed zo lang de voorkant van de fiets dan wel zo kort mogelijk is en het geheel van het voor tot achterwiel wel kort is !
Dus een korte voorkant en dan de rest van de wielbasis op vullen met een lange achterbrug. :)
 
Een lange achterbrug is op zich best goed zo lang de voorkant van de fiets dan wel zo kort mogelijk is en het geheel van het voor tot achterwiel wel kort is !
Dus een korte voorkant en dan de rest van de wielbasis op vullen met een lange achterbrug. :)

I know.........maar niet van n enkele dunne buis bedoel ik
 
I know.........maar niet van n enkele dunne buis bedoel ik

Het zou idd niet echt stijf aanvoelen maar ook dat kan juist een keuze zijn geweest.
Mischien hadden ze hiervoor wel een brug die 'te' stijf aan voelden en dat de coureur geen gevoel meer in die fiets had.
Maar hij oogt idd wel wat iel. :Y
 
Het zou idd niet echt stijf aanvoelen maar ook dat kan juist een keuze zijn geweest.

Ik denk ... gokje .. dat je als je dat soort keuzes moet/kunt maken je wel een niveautje hoger zit als het HRT destijds zat (qua techniek),..... maar dat denk ik... ze zullen er vast over na hebben gedacht .....
 
Ik denk ... gokje .. dat je als je dat soort keuzes moet/kunt maken je wel een niveautje hoger zit als het HRT destijds zat (qua techniek),..... maar dat denk ik... ze zullen er vast over na hebben gedacht .....

Ik twijvel niet zo zeer aan het niveau van het HRT team, als je ziet wat ze allemaal maken. Echt wel knap ! :Y
 
Ik twijvel niet zo zeer aan het niveau van het HRT team, als je ziet wat ze allemaal maken. Echt wel knap ! :Y

Dat is zeker waar! maar als je hebt het over "te stijve achterbrug", en je wilt dit gaan compenseren, lijkt 't me niet dat je met een achterbrug zoals op die foto te zien is aan komt...

my 2 cents..
 
Dat is zeker waar! maar als je hebt het over "te stijve achterbrug", en je wilt dit gaan compenseren, lijkt 't me niet dat je met een achterbrug zoals op die foto te zien is aan komt...

my 2 cents..

Oké, zit ook iets in.
Maar het HRT heeft in de laatse jaren zeker niet stil gestaan en inmiddels ziet hij er zo uit. (begin van het jaar)

full
 
wow! dat weegt geen grammetje te veel! wat komt er voor klauw op? en moet nog een adapter maken omdat het een 330schijf is?
 
wow! dat weegt geen grammetje te veel! wat komt er voor klauw op? en moet nog een adapter maken omdat het een 330schijf is?

Nee hij weegt ook echt niets !
Ik had niet verwacht dat hij zo licht zou zijn eigenlijk. Mooi mee genomen dus. :Y
Ja ik moet inderdaad een schetsplaatje maken van af de vork naar de klauw.
Wat voor een tang er op komt ben ik nog niet over uit. Als hij maar licht is. :)
Ik moet hoogstwaarschijnlijk wel de klauw iets in fresen omdat het een 330mm schijf is. Er zit maar weinig ruimte tussen de velg en de schijf zelf. Word weer lekker puzzelen. :)


Dennis.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt jongens.
En weer een topic bij te houden heb ik niet echt veel zin meer in hehe.
Ik zit er wel over te denken om is een weblog te maken.
Als het zo ver is post ik hier wel een linkje oke. :)
 
Bedankt jongens.
En weer een topic bij te houden heb ik niet echt veel zin meer in hehe.
Ik zit er wel over te denken om is een weblog te maken.
Als het zo ver is post ik hier wel een linkje oke. :)

Gaat weer jaaaaaren duren uiteraard en komt ook nooit af! _O- :W
Mooi strak schijfie Dennis. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan